piti yllättää mies tiedolla raskaudesta, mies yllättikin mut =' (
järkkäsin romanttista iltapalaa, jo pari päivää meinannut haljeta onnesta ja odotuksesta ja tänään varmistui että vauva tulee, ajattelin yllättää tulevan iskän.. hänpä tekikin sen yllättämispuolen, ennen kuin ehdin sanoa kakaisi ulos että on pettänyt mua, pariinkin otteeseen! näytti (tai ainakin yritti näyttää) oikein tuskaiseltakin siinä. jäi siinä vauvauutiset kertomatta. yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja vauva ollut jo toiveissa vähän aikaa, nyt en tiedä kuitenkaan mitä tekisin, aborttia en missään nimessä mutta en tiedä osaanko antaa anteeksikaan..ei ole miehen mukaan kyseessä suhde vaan " juttuja" . olen aika puulla päähän lyöty, tyhmä, surullinen ja vihainen olo yhtäaikaa. =' (((((( miten ihmeessä tästä eteenpäin, hieno alku uudelle elämälle =(
Kommentit (30)
idioottimaisesti olen aina ajatellut ettei tällaista mun kohdalle edes satu. meidän täytyy jutella, se on ainakin varma ja huolissani nyt olen vaikka järki sanoo ettei pitäisi. sydän se sanoo sitten vissiin muuta.
Kuka oikeasti ei heti kerro vauvauutista ja plussattua testiä, vaan järkkää romanttista illallista? hEHHEEEEE, HEHEHEEEEEEEEEEE.
Harlekiinisarjistasoa.
muistan että vaikeaa oli aluksi, mutta mies kyllä todisti rakkauttansa monella pienellä ja kauniilla teolla
Vierailija:
Kuka oikeasti ei heti kerro vauvauutista ja plussattua testiä, vaan järkkää romanttista illallista? hEHHEEEEE, HEHEHEEEEEEEEEEE.
Harlekiinisarjistasoa.
Onhan toi kaameeta, mutta ei se ole sanottu, että pettää edelleen. Ja mun mielestä parempi, että on ollut vaan " juttuja" , eikä ole siis rakastunut toiseen naiseen, vaan sekoillut jotain typerää.
Vierailija:
että hän tajuaisi että kuinka loukkaantunut olet. Itse sanoisin jotenkin että " Olin ajatellut järjestää sinulle tärkeää iltaa. Tärkeintä mitä ehkä koskaan. Minulla oli sinulle tärkeä asia, rakkausasia. " Sitten pitäisin tauon ja silittäisin massua ja sanoisin hiljaa:" Kuules pieni vauvani. En tiedä mitä sinun elämästä tulee, isi kun on tehnyt pahoja asioita ja loukannut meitä kumpaakin"
Vierailija:
että hän tajuaisi että kuinka loukkaantunut olet. Itse sanoisin jotenkin että " Olin ajatellut järjestää sinulle tärkeää iltaa. Tärkeintä mitä ehkä koskaan. Minulla oli sinulle tärkeä asia, rakkausasia. " Sitten pitäisin tauon ja silittäisin massua ja sanoisin hiljaa:" Kuules pieni vauvani. En tiedä mitä sinun elämästä tulee, isi kun on tehnyt pahoja asioita ja loukannut meitä kumpaakin"Katso miten mies reagoi... ja olen sitä mieltä että jo on " juttuja" nyt niin tulee olemaan lapsen jälkeen. Haluatko elää sitten elämää jossa itse hoidat pientä lastanne, teet paljon asioita ja et voi koskaan luottaa missä lapsesi isä on?? Pärjäät paremmin yksin vauvan kanssa kuin tuollaisen miehen kanssa. Hän ei ole perheen arvoinen.
lässyn lässyn.
Toivotan sulle voimia ja viisautta. Minä en sännännyt eroamaan enkä edes kertonut kenellekään, vaan ajattelin, että ehtiihän sitä myöhemminkin. Se, että annoin siinä tilanteessa itselleni aikaa, helpotti minun stressiäni ja ahdistustani. Kävin asioita läpi puolelta ja toiselta muutaman vuoden, joihin mahtui sekä hyviä että huonoja hetkiä petturimiehen kanssa. Lapsikin ehti elää vähän aikaa ehjässä perheessä ja muodostaa tiiviimmän suhteen isän kanssa. Kypsyin eropäätökseen pikku hiljaa, joten toteutus olikin sitten jo helppo juttu. Nykyään tullaan erittäin hyvin toimeen exän kanssa, mikä on tärkeää, koska lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat.
Harkitse, anna itsellesi aikaa ja katso, kykeneekö sinun miehesi muuttumaan. Jos teidän ei vaikka lopulta kannatakaan erota.
Kertoi toki miehelle raskaudesta ja ovat onnellisesti yhdessä edelleen :)
Tsemppiä!