Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään rannalla =)

Vierailija
08.07.2006 |

Istuskelin vauvamme kanssa siinä rantahietikolla ja mies oli isomman kanssa uimassa. Meidän viereen tuli perhe isä, äiti, tyttö ja vauva. Perheen mies käveli siihen kuin paikan omistaja isoine vatsoineen, laittoivat badenbadenit pystyyn ja tää mies lähti uimaan.

Tuli uimasta ja laittoi tuolin ihan makuuasentoon kävi siihen pitkälleen ja otti puhelimen esiin. Soitti jollekkin ja jutteli, kunnes tuoli hajosi hänen allaan. Sanoi äkkiä et pitää lopettaa ja alkaa laihduttaa.

No hän kävi sit viel ostaa jätskii heille ja toi naiselle ja tytölle pienet puikot ja itselle megakokoisen jätskin.

Siis tilanne vaan oli hyvin koominen kun isovatsainen mies on könösellään tuolin kans maassa. Kyllä mua vähän hymyilytti, tosin voihan mulle kans käydä vastaavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen isäpuoli oli aika mahakas ukko, ja samoiten hällä hajos aurinkotuoli allensa.. :)

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisillään raskaana ja tuoli oli ihan makuuasennossa. Ei ilmeisesti kestänyt kun pallomahan kanssa painopiste oli liian takana. Tuolikin oli kyllä varmaan 20 vuotta vanha. Onneksi ei käynyt mitenkään. Nauratti itseä aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä tilaisuudessa jossa yleisö istui muovisilla parveketuoleilla betonilattialla. (Oli joku varastohalli.) Yhtäkkiä takaani alkoi kuulua hirveää ääntä: jonkun isokokoisen miehen alla oli tuolin jalat alkaneet levitä sivuille ja muovin raahautuminen betonilattiaa vasten kuulosti todella hurjalta muuten hiljaisessa salissa, kaiku vielä lisäsi kovaa ääntä. :D

Vierailija
4/5 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"""")

Vierailija
5/5 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 nostalgiaa...?

🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän