piti yllättää mies tiedolla raskaudesta, mies yllättikin mut =' (
järkkäsin romanttista iltapalaa, jo pari päivää meinannut haljeta onnesta ja odotuksesta ja tänään varmistui että vauva tulee, ajattelin yllättää tulevan iskän.. hänpä tekikin sen yllättämispuolen, ennen kuin ehdin sanoa kakaisi ulos että on pettänyt mua, pariinkin otteeseen! näytti (tai ainakin yritti näyttää) oikein tuskaiseltakin siinä. jäi siinä vauvauutiset kertomatta. yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja vauva ollut jo toiveissa vähän aikaa, nyt en tiedä kuitenkaan mitä tekisin, aborttia en missään nimessä mutta en tiedä osaanko antaa anteeksikaan..ei ole miehen mukaan kyseessä suhde vaan " juttuja" . olen aika puulla päähän lyöty, tyhmä, surullinen ja vihainen olo yhtäaikaa. =' (((((( miten ihmeessä tästä eteenpäin, hieno alku uudelle elämälle =(
Kommentit (30)
Mieti nyt tarkkaan hyväksytkö pettämisen ja annat anteeksi vai onko luottamus kenties mennyt ikuisiksi ajoiksi. Paljon voimia, miehesi on tosi törkeä, älä ainakaan syytä itseäsi pettämisestä!
Tosi ikävä juttu:(
Ihmettelen vain olikotällä paljastuksella tarkoitus lopettaa teidän suhde vai aloittaa puhtaalta pöydältä?
Onko teillä mennyt huonosti ja oliko lapsi ehkä sinun yrityksesi pelastaa liitto?
Eroa nyt tai vähän myöhemmin, mikä tuntuu paremmalta sinulle. Sinä ja lapsesi ette kuitenkaan tuollaisessa pidemmän päälle halua elää, sehän olisi jatkuvaa henkistä huoraamista.
ehkä säikähti kun järkkäsin tarkoituksella vähän erityistä iltaa, että mitä mulla on sanottavana. suhteen alkuaikoina on puhuttu nämä " perinteiset" että jos pettämistä ilmenee niin suhde on kerrasta poikki. asia nyt ei vaan ole niin yksinkertainen. luulin että vauvauutinen olisi unelmien täyttymys ja kaikkea, mutta tässä tilanteessa taitaa olla kaikkea muuta..helvetti. miten voi ihminen olla niin naivi?!? mielestäni kaikki on ollut ok ja enemmänkin kuin ok, yhdessä on paljon vietetty aikaa ja juteltu asioista, normaalia elämää. oltiin ystäviä pari vuotta ennen seurustelun aloittamista, ja tuntui tosi hyvältä alkaa sille pohjalle perustaa suhdetta, aina ollaan kaikesta puhuttu. paha olla, tosi paha.
onko siinä oikeasti mitään järkeä pysyä yhdessä ja kasvattaa lasta tuollaisen miehen kanssa? tietysti rakastan, mutta inhoan, kuvottaa.. en koskaan ois uskonut että edes harkitsen, mutta entä vauvan tulevaisuus?
Pärjäät varmasti lapsen kanssa kahdestaankin. Itse en voisi enää elää mieheni kanssa, jos hän pettäisi..en edes lapsen vuoksi.
Ehkä iski hetkellinen penikkatautu kun aloitte yrittämään vauvaa. tunsi varmaan haluavansa vielä kerran hurvitella. jostain syystä vain meni pitemmälle kuin aiko. Monille miehille vauvan yrittämiset ja vauvan tulo on henkisesti kova paikka. Täytyy vielä kokeilla kelpaako muille. varmistaa onko ihan varma. Vastuu vauvasta on kuitenkin suuri myös isällä
että hän tajuaisi että kuinka loukkaantunut olet. Itse sanoisin jotenkin että " Olin ajatellut järjestää sinulle tärkeää iltaa. Tärkeintä mitä ehkä koskaan. Minulla oli sinulle tärkeä asia, rakkausasia. " Sitten pitäisin tauon ja silittäisin massua ja sanoisin hiljaa:" Kuules pieni vauvani. En tiedä mitä sinun elämästä tulee, isi kun on tehnyt pahoja asioita ja loukannut meitä kumpaakin"
Katso miten mies reagoi... ja olen sitä mieltä että jo on " juttuja" nyt niin tulee olemaan lapsen jälkeen. Haluatko elää sitten elämää jossa itse hoidat pientä lastanne, teet paljon asioita ja et voi koskaan luottaa missä lapsesi isä on?? Pärjäät paremmin yksin vauvan kanssa kuin tuollaisen miehen kanssa. Hän ei ole perheen arvoinen.
kai mun pitää miettiä, pää vain nyt ihan totaalisen sekaisin..tän illan ei näin pitänyt mennä. mies lähti johonkin, olin niin vihainen että olisin voinut raapia siltä silmät päästä, nyt olo seikkailee jossain ahdistuksen ja surun rajamailla. ja tiedättekö jotenkin huolestuttaakin, että mihinköhän se nyt meni ja tuleeko takaisin. ihan älytöntä huolehtia ja murehtia vielä tuollaisestakin. kai mä valvon ja odotan ei tässä mitenkään nyt unikaan tule, kiitos kaikille kommentoijille ja auttajille, auttaa että edes joku kuuntelee nyt pirun yksinäinen olokin.
Ehkä päätti että pitää tehdä parannus, mikä on hyvä uutinen tietysti. tai sit se toinen vaihtoehto et eroa miettii? toivottavasti ensimmäinen vaihtoehto ja että kaikki vielä järjestyy.
Yksinhuoltajalla on rankkaa sanokoot kuka mitä tahansa, ja lapsi ansaitsee isän, samoin kuin isä lapsen. Ei kai toiselta voi pettämisen perusteella evätä oikeutta lapseensa (niitä oiskin sitten paljon).
Sen vaan sanon, et jos mies ois " pelimies" joka aikoo jatkossakin vastaavaa harrastaa ei TAKUULLA olis kertonut.
Vierailija:
että hän tajuaisi että kuinka loukkaantunut olet. Itse sanoisin jotenkin että " Olin ajatellut järjestää sinulle tärkeää iltaa. Tärkeintä mitä ehkä koskaan. Minulla oli sinulle tärkeä asia, rakkausasia. " Sitten pitäisin tauon ja silittäisin massua ja sanoisin hiljaa:" Kuules pieni vauvani. En tiedä mitä sinun elämästä tulee, isi kun on tehnyt pahoja asioita ja loukannut meitä kumpaakin"
Kerro mieluummin ihan reilusti asiasta. " Rakkausasia" ... hohhoijaa...
Tärkeintä että pidät itsestäsi nyt huolta. Ja todella toivon, että et jää suhteeseen vain tulevan lapsen takia! En usko että mies mitään lasta on halunnutkaan koska on pettänyt (ehkäpä siksi kertoikin pettäneensä koska ei muuten osannut kertoa ettei halua lapsia vielä?)
T.9
Tai meillä oli jo uutinen miehenkin tiedossa, mutta minun olessa raskaana petti. Olemme yhdessä koska mies kuulemma katuu ja ei ikinä enään jms. En kuitenkaan pysty mieheeni enään luottamaan ja pelkään koko ajan uutta paljastusta. Eli en ole onnellinen, mutta koska kaikki muu toimii elän tässä suhteessa.
Olen todella pahoillani puolestani, tulee itsellenikin paha olo kun muistelen tuota asiaa. Mieti mitä haluat ja mikä on sinulle ja vauvalle parasta ja voitko antaa anteeksi ja unohtaa. Tieden että olen todella väärä ihminen neuvomaan ketään tälläisessä asiassa, kun itse olen ollut niin raukka että olen jäänyt onettomaan suhteeseen.
Mutta toivon todella voimia sinulle!
Vierailija:
Ehkä päätti että pitää tehdä parannus, mikä on hyvä uutinen tietysti. tai sit se toinen vaihtoehto et eroa miettii? toivottavasti ensimmäinen vaihtoehto ja että kaikki vielä järjestyy.Yksinhuoltajalla on rankkaa sanokoot kuka mitä tahansa, ja lapsi ansaitsee isän, samoin kuin isä lapsen. Ei kai toiselta voi pettämisen perusteella evätä oikeutta lapseensa (niitä oiskin sitten paljon).
Sen vaan sanon, et jos mies ois " pelimies" joka aikoo jatkossakin vastaavaa harrastaa ei TAKUULLA olis kertonut.
vauvauutisen kertominen pitäisi olla maailman ihanin asia ja tosi tärkeä hetki ja sitten paljastuukin jotain ihan karseaa. Olen silti samaa mieltä kuin numero kymppi...ehkä kyseessä on jokin viimehetken paniikki tai jotain. Mieti vielä tarkkaan ja keskustele yhdessä miehesi kanssa. Tuollaisten " juttujen" takia ei kannata heittää kaikkea roskiin. Yhteinen tulevaisuus kokonaisena perheenä on taistelemisen arvoinen juttu. Jos vain suinkin pystyt anteeksi antamaan niin kannattaa yrittää. ja kokemuksesta voin sanoa, että pettäjä ei ole " aina pettäjä" . Vaan parannuksen voi tehdä - lopullisesti. Lastentulon jälkeen ei tulisi enäämieleenikään ruveta harrastelemaan mitää juttuja, vaikka ennen olikin tapana...ja voin kertoa, ne olivat minulle itsetunnon pönkitystä, turhanpäiväistä huvia vailla mitään merkitystä.
miksi näin, mitä hän haluaa.. yritä selvittää tilanne jos et olisi raskaana.. kuulostaa ehkä tyhmältä mutta tilanne kannattaa selvittää nyt, pystytkö antamaan anteeksi, haluatteko jatkaa.
lähteminen on vaikempaa sitten kun on lapsi ja jos vielä on pieni..
päättäkää nyt mitä teette, teettekö yhdessä!!
tsemppiä!!
Olen samaa mieltä muutaman edellisen kanssa, kysy ja selvitä mitä miehen mielessä liikkuu, miksi hän mielestään petti, miksi kertoi ja mitä haluaa tehdä tästä eteenpäin. Kyllä hänen pitää raskaudesta saada tietää jos aiot vauvan pitää mutta yritä miettiä ratkaisu ilman vauvauutista. Jos yksin pärjääminen pelottaa, pyydä läheiset ja ystävät avuksi, aivan varmasti pärjäätte.
Nyt olemme lapsen kanssa kahdestaan, siis ollaan oltu alusta saakka. meillä on tosi hyvä näin. lapsi on minulle maailman tärkein enkä ikinä ajattele että hän on pettäjän lapsi.