Kuka muu on ajatellut olla Juhannuksen selvin päin?
Ei siis yhtään kiinnosta juoda alkoholia ja kännätä. Pelaan mieluummin Path Of Exilen Harvest Leagueta, juon limpparia ja grillailen herkkuja.
Kommentit (30)
Tänä iltana huitasen humalan, mutta aattona aattelin olla selvinpäin.
Ajattelin kyllä.
Ei tuu toteutuun.
En oo juonut kolmeen vuoteen enkä juo Jussinakaan
Minä! Vanhempieni ja tyttäreni kanssa mökillä. Kukaan ei kännäile. Ajattelin tehdä lähinnä pari pitkää lenkkiä ja pulahdella järveen :)
En juo juhannuksena. Olen lopettanut kokonaan, koska en osaa ottaa kohtuudella.
Menee selvinpäin koska on rauhoittavat lääkkeet eikä ne sovi alkoholin kanssa yhteen mutta luultavasti menisi selvinpäin vaikkei olisi lääkitystä.
Enpä ole monena muunakaan vuonna jussina alkohoolia juonut, mutta tänä vuonna raskauden vuoksi en varmasti. Kaverit saattavat muutaman ottaa syömisen lomassa, mutta vähällä hekin yleensä menevät.
Mä en juo alkoholia lainkaan, joten luonnollisesti olen selvänä tämän(kin) juhannuksen. Ostamme varmaan jotain hyviä limuja (tykkään Laitilan sitruunalimsasta) tai teen jotkut alkoholittomat drinkit, kuten aina.
En kännää koskaan, vaikka juon alkoholia lähes joka viikko. Yksi annos vaikka saunan jälkeen riittää mainiosti myös juhannuksena. Pidän oluen ja viinin mausta, mutta en halua olla humalassa.