Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka käytätte alkoa runsaasti, paljonko juotte?

Vierailija
17.06.2020 |

päivässä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg 175 cm ja nainen, yksin juon lavan päivässä. Jos satun toverin saamaan silloin tällöin, niin sitten 2 lavaa helposti ja puolikas kossupullo puoliksi.

Vierailija
22/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon joka päivä 1-4 annosta (0,33 cl) ja jo näillä annoksilla maksa-arvot ovat nousseet. Vuoden sisällä vähensin ja noin 2 per pvä ja ne vähän laskivat. Että kyllä jo noilla annoksilla tulee vaurioita varsinkin naisille.

N47

Mä juon viikossa 4-5 pulloa viiniä ja 20 puolen litran lonkeroa, jaettuna koko viikolle siis. Maksa-arvot niinkuin kaikki muutkin täysin normaalit. Syön terveellisesti ja liikun paljon.

N38

No mä oon sua 10 vuotta vanhempi että katsotaan sitten uudestaan 10 vuoden kuluttua jos jatkat tuota tahtia. Mullakin oli maksa-arvot ok vielä muutamia vuosia sitten,

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokaudessa 2 litraa punaviiniä ja 1-2 siideriä (0,5l koko). 

Olen työtön ja pahasti alkoholisoitunut. Mutta olin kyllä talvella töissäkin pari kuukautta. Kuten joku muukin mainitsi, ei tuosta tule edes humalaan, kun on niin iso toleranssi jo. Tosin työssäollessa meni vain vähän yli litra illalla ja yksi siideri. 

Hoidan kyllä asiani ja koti on siisti jne. mutta alkaa ulkonäössä näkyä, olen 50+. Mua auttaisi tässä asiassa vain kun saisin töitä. Olen kyllä hakenut koko ajan. Ja tiedostan senkin, että koko ajan rapistuvalla ulkonäöllä ei ole haastatteluissa edukseen, tosin niihinkään en ole enää pitkään aikaan päässyt. 

Vierailija
24/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon joka päivä 1-4 annosta (0,33 cl) ja jo näillä annoksilla maksa-arvot ovat nousseet. Vuoden sisällä vähensin ja noin 2 per pvä ja ne vähän laskivat. Että kyllä jo noilla annoksilla tulee vaurioita varsinkin naisille.

N47

Mä juon viikossa 4-5 pulloa viiniä ja 20 puolen litran lonkeroa, jaettuna koko viikolle siis. Maksa-arvot niinkuin kaikki muutkin täysin normaalit. Syön terveellisesti ja liikun paljon.

N38

No mä oon sua 10 vuotta vanhempi että katsotaan sitten uudestaan 10 vuoden kuluttua jos jatkat tuota tahtia. Mullakin oli maksa-arvot ok vielä muutamia vuosia sitten,

N47

Mun ystävällä, nyt 54v, todettiin juuri maksakirroosi. Ihan tavallinen, hoikka ja liikkuvainen ihminen ja käy töissä. Mutta alkoholia menee paljon. 

-ohis