Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen ajaa höylällä kasvojen alaosan karvat?

Vierailija
17.06.2020 |

Olen yli nelikymppinen nainen ja karvankasvu on aina ollut voimakasta. Viime vuosina mustia jouhia on alkanut ilmestyä sekä leukaan että ylähuulelle, ja nyppiminen on jokapäiväistä. Onko joku tehnyt niin radikaalin ratkaisun että vetelisi höylällä? Tai miten ylipäätään hoidatte asian? Ja juu monen mielestä varmaan ällöttävää, mutta hormoniarvot ovat ihan kunnossa ja ilmeisesti nyt vaan olen näin karvainen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus vetelin viiksihaituvat höylällä pois. Tuli ihan järkyttävän kipeät punaiset paukamat, ei auttanut vaikka miten hyvin kosteutti yms.

Vierailija
2/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samaa ja olen 20-vuotias. Leuan alta vedän höylällä ja muut nypin. Ovat kyllä ällöttäviä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tavallinen höylä on vähän turhan raju, kulmakarvaveitsi on tähän tarkoitukseen hyvä.

Vierailija
4/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä vetelen. Ja nypin joskus. Ei ole tullut mitään paukamia.

Vierailija
5/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonko on ylipainoinen nuo karvatkin ongelma.Hormoineihin liittyskö.Tälle säärikarvat ei kasva,kainalokarvatkin niin hitaasti,höylään pois kainalosta heti ko nään,mut menee aikaa.Muutama huulikarvahaituva,kulmakarvat käsittelen myös.pinsetit.Huulikarvat kasvoi ennen nopeammin päivittäin sai katsoa.Nyt ei ,toivon ne hävisi.Säärissä mitää..olisko veet tuhonnut nuorena tupit karvoista,kipu ja punotus,näpyt, siitä myrkystä ;) ne ainakin sain..

Vierailija
6/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen alaosan karvat? Niille on ihan nimikin: Partakarvat.

Ei ole toistaiseksi tarvinnut ajella, nypin pois yhden tumman partakarvan ja viiksistä myös tummimmat nypin pois.

Olen 30v nainen.

Vierailija
7/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajelen hienon valkoisen haituvan pois, eivät ne mitään karvoja kyllä ole. Näyttää siistimmältä.

Vierailija
8/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo, jos naisella on sänki? Tätä ihmettelen.

Vierailija
9/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksihaihtuvat vedän höylällä eikä ikinä ole mitään näppyjä tai paukamia. 

Partakarvoja ei koskaan ole ollut. 

Vierailija
10/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kuulemma ihan ”muodikasta” ajella kasvot. Liittyy kuulemma siihen miten iho pysyy puhtaampana ja meikki levittyy paremmin (myös voiteet). Tuskin siis on haitallista kun monet kosmetologit ja meikkaajat suosittelee.

Vierailija
11/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellisbelliscellis kirjoitti:

Sillonko on ylipainoinen nuo karvatkin ongelma.Hormoineihin liittyskö.Tälle säärikarvat ei kasva,kainalokarvatkin niin hitaasti,höylään pois kainalosta heti ko nään,mut menee aikaa.Muutama huulikarvahaituva,kulmakarvat käsittelen myös.pinsetit.Huulikarvat kasvoi ennen nopeammin päivittäin sai katsoa.Nyt ei ,toivon ne hävisi.Säärissä mitää..olisko veet tuhonnut nuorena tupit karvoista,kipu ja punotus,näpyt, siitä myrkystä ;) ne ainakin sain..

Vai että ylipainosta!?! Kaikkea sitä kuuleekin. Mihinköhän minä sitten vetoan kun olen normi painoinen ja karvat kasvaa kuitenkin. Tsiisus sentään.

Vierailija
12/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kuulemma ihan ”muodikasta” ajella kasvot. Liittyy kuulemma siihen miten iho pysyy puhtaampana ja meikki levittyy paremmin (myös voiteet). Tuskin siis on haitallista kun monet kosmetologit ja meikkaajat suosittelee.

Se on ollut muodikasta on vuosi kymmeniä. Marilyn Monroekin sitä jo teki. Höylääminen kuorii myös ihoa ja iho pysyy sileänä.

Vierailija
13/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kerran-pari joka päivä ja nypin sen mitä jaksan, mutta kun niitä karvoja on niin paljon, niin ei siitä tulisi ajelematta mitään. Olen ajellut nyt 20 vuotta. Välissä olen kokeillut laseroinnit (köyhdytti 6000:lla eurolla, siinä kaikki), hormonit, Vaniqa- rasvat sun muut, mutta ei auta. Ruokavaliokikkailuilla (karppaus, maidoton, kasvissyönti jne.) karvankasvu ei vähentynyt, mutta akne puhkesi siihen päälle.

Vierailija
14/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiksihaihtuvat vedän höylällä eikä ikinä ole mitään näppyjä tai paukamia. 

Partakarvoja ei koskaan ole ollut. 

Sama täällä. Eihän siinä mitään voimaa tarvitse käyttää, kun vähän sipaisee höylällä myötäkarvaan.

Vierailija
15/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne karvat joillekin naisille sitten ihan yhtäkkiä ja tuuheana ryppäänä? Tai yhtäkkiä yllättäen? Ettekö tarkkaile päivittäin tai säännöllisesti naamaanne? Senhän huomaa heti kun rasvaa ihoaan, että on karva tulossa.

Itsellä on siellä täällä yksittäisiä tai yksittäinen paksumpi karva. Heti kun se ilmaantuu nyppään sen pois pinseteillä.

Kyllähän sen itse huomaa heti kun alkaa nousta esille muusta ihosta ja ainakin kokeilemalla.

Kun nyppää heti pois pinseteillä juuria myöten kestää kun kasvaa uudelleen. Aina ei edes kasva samaan paikkaan.

Näin olen toiminut koko ajan ja selvinnyt ilman partahöylää.

Ikääkin on jo kertynyt, mutta parrankasvu pysynyt kurissa.

Aika hurjalta ajatukselta tuntuu tuo parranajo naisilla. Kyllähän nykyään on jo muitakin konsteja kuin tuo ajelu. Yök, mitähän se mies tykkää? Ei ainakaan nosta seksihaluja, luulisin. Ette varmaan ole sinkkuja te ajelijat.

Vierailija
16/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nypin.

Ikää kohta 30, partakarvoja alle 10, mutta sieltä ne selvästi puskevat. Mitä miehet ajattelevat? No fiksut miehet ajattelevat, että siinä nainen, jolla on tasapainoinen hormonitoiminta. Pojat haaveilevat vauvoista.

Vierailija
17/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin laseroitavana jos naamassani kasvaisi karvoja, sillähän niistä pääsee. 

Vierailija
18/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole nyppinyt. Saksilla yleensä otan leuasta muutaman karvan ja huulen yläpuolelta.

Vierailija
19/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko ne karvat joillekin naisille sitten ihan yhtäkkiä ja tuuheana ryppäänä? Tai yhtäkkiä yllättäen? Ettekö tarkkaile päivittäin tai säännöllisesti naamaanne? Senhän huomaa heti kun rasvaa ihoaan, että on karva tulossa.

Itsellä on siellä täällä yksittäisiä tai yksittäinen paksumpi karva. Heti kun se ilmaantuu nyppään sen pois pinseteillä.

Kyllähän sen itse huomaa heti kun alkaa nousta esille muusta ihosta ja ainakin kokeilemalla.

Kun nyppää heti pois pinseteillä juuria myöten kestää kun kasvaa uudelleen. Aina ei edes kasva samaan paikkaan.

Aika hurjalta ajatukselta tuntuu tuo parranajo naisilla. Kyllähän nykyään on jo muitakin konsteja kuin tuo ajelu. Yök, mitähän se mies tykkää? Ei ainakaan nosta seksihaluja, luulisin. Ette varmaan ole sinkkuja te ajelijat.

Mulla on satunnainen vakipaikka, joihin kuhunkin kasvaa yksi karva ja tunnen sen "sängen" kyllä sormissani. Haaste vaan on, etten näillä silmillä näe tarkasti, milloin pinsetit on kohdallaan ja voi viedä useammankin minuutin, että saan sen irti. Mutta silti en lähde höyläämään.

Vierailija
20/38 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niitä karvoja ei ole mitenkään yksittäin tai kymmenittäin, vaan sadoittain, niin päivittäin saa nyppiä tunnin verran ja silti joutua ajelemaan. Kaulasta on muuten todella v-mäistä nyppiä...

Aviomieheni ei välitä asiasta yhtään mitään, en minä poista karvojani seksin aikana, niin mistä se hänelle siinä tulisi mieleen. 

Mutta kerro ihmeessä ne muut konstit kuin ajelu! Laser, Vaniqa ja ruokavalio eivät ole auttaneet täällä. Nyppiminen oikein perusteellisesti (useamman tunnin homma) auttaa vajaan viikon verran, jos sitäkään.

-13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi