Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies otti käytetyt kortsut mukaansa

Ettämitähänvittua
16.06.2020 |

Siis onko tää joku yleisempikin käytäntö, vai mitähän vittua. Yhden (tai no muutaman) illan tuttu kääri viimeksi mun luota lähtiessään käytetyt kortsut talouspaperiin ...ja TUNKI NE SITTEN TYYNESTI TASKUUNSA? Kerroin kyllä aktin jälkeen, että vessassa on roskis ihan sitä varten et saa käyttää. Menin niin sanattomaksi tätä toimitusta eteisessä todistaessani, etten saanut edes kysytyksi mitään. O.o

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kuinka kekseliäs jälkiehkäisy :D etpä ainakaan pääse käyttämään hyväksesi

Vierailija
2/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit kaivanut spermat niistä pi....si.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red pilled & based.

Vierailija
4/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuullut niistä naisista, jotka hankkiutuvat raskaaksi käytetyn kondomin avulla.

Vierailija
5/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on viisas mies.

Vierailija
6/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mies, joka osaa viedä omat roskansa roskiin. Maailman kahdeksas ihme.

Vierailija
7/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, eiköhän tuo ole täysin normaali proseduuri jokaiselle älykkäälle miehelle.

Etkö tiedä, että NBA:ssa koulutetaan miehiä tekemään juuri näin? Koska heille on niin normaalia, siis heidän statuksellaan, että jokainen nainen jonka kanssa he nussivat tulevat ottamaan kortsun roskiksesta ja tyhjentävät sen sitten pilluunsa, koska se takaa heille miljoonatason elarit kun tiedetään kuinka hyväpalkattuja NBA-pelaajat ovat.

Jokainen mies tietää tämän, siksi he noudattavat sitä ihan jo periaatteesta, vaikkei olisi NBA-tähtiä tai sinne päinkään.

Smart man.

Vierailija
8/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nykyään ei voi olla liian varma. Jos yhden illan hoito on joku mt-potilas, joka työntää käytetyn kumin nurinpäin käännettynä sisäänsä ja onnistuu siitä raskautumaan, niin mies on nalkissa seuraavat 18 vuotta. Parempi vara kuin vahinko.

9/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ongelma on se, ettei miehet halua käyttää kortsua

Vierailija
10/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans yks yhden illan juttu tunki käytetyn kortsun taskuunsa kun lähti. Yleensä ne on kysyneet onko vessassa roskista tai sit vaan heittäneet yöpöydälle ym. että mä voin sit viskata roskiin. Olin kyllä todella ihmeissäni tän tyypin käytöksestä. Jos se ajatteli että voisin olla sellainen vauvakuumeinen hullu joka voisi miehen lähdön jälkeen yrittää kortsussa olevalla spermalla hedelmöittää itsensä 😂 joskus oon siis jostain lukenut että jotkut miehet saattaa tuollaista pelätä. Mut niissä kortsuissahan tietääkseni on jotain ainetta joka tuhoaa siittiöitä...

Vierailija
11/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se kortsun vaan puhkaista, huuhdella sisällön viemäriin ja tyhjä kortsu roskiin? Ellei mies sit halua säilyttää sitä kortsua muistona :D

Vierailija
12/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin mäkin tulkitsin, et ainut järkeenkäypä selitys (kai), mut aavistuksen laski kyl fiilikset, kun oon aatellut et luottamuspuoli oli molemmin puolin kunnossa, ja oon ollut vähintään yhtä huolellinen ehkäisyn suhteen koko tapailun ajan kuin hänkin.

-ap

Vierailija
13/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas...aloittaja on käyny katsomassa Yleareenalta elokuvan nimeltä " The Square".

Suoraan kuvailtu tuossa aloituksessa tuon elokuvan sisältämä yksi kohtaus.

Jännä leffa tosin.

Vierailija
14/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin mäkin tulkitsin, et ainut järkeenkäypä selitys (kai), mut aavistuksen laski kyl fiilikset, kun oon aatellut et luottamuspuoli oli molemmin puolin kunnossa, ja oon ollut vähintään yhtä huolellinen ehkäisyn suhteen koko tapailun ajan kuin hänkin.

-ap

Millä perusteella olisit edes ansainnut miehen luottamusta, kun aloituksesi mukaan olette vasta pari kertaa tavanneet?

Luottamus ansaitaan. Sitä ei anneta jollekin parin illan panolle tuosta vain automaattisesti. Ihmiset pystyvät esittämään mitä tahansa yli 6kk ajan.

Sitä paitsi, se että mies ei luota sinuun taitaa vain kiihottaa sinua, koska hän on oikeassa. Hänen ei ole syytäkään luottaa sinuun, koska tiedät itsekin olevasi käärme.

Vierailija
15/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikissa kortsuissa, ja siihenhän ei voi sataprosenttisesti luottaa että kaikki siittiöt tuhoutuisi.

Mutta niin, parempi panna parikymppisiä muiduja, niin ne ei edes halua raskautua vaan nauttia karusellista 30 vuotiaaksi ilman lapsosia. 20v alkupuolen muiduilla on kaikki mahdolliset ehkäisyt juuri sen takia, että karuselli pysyy kunnossa. +28 vuotiaat taas ovat sitten riskaabeleja.

Miksi aina ajatellaan, että nuori tyttö ei voisi päätyä pitämään lasta? Kun katsoo vaikka Erilaisia teiniäitejä niin kyllähän teini-ikäinenkin voi haluta pitää sen lapsen, yksi suunnitteli jopa tietoisesti raskautumista.

Vierailija
16/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että tapailin miestä ja oli ensimmäistä kertaa luonani yötä. Seksiä oli illalla, heitti kumin keittiön roskikseen ja seuraavana päivänä kun oli lähdössä kotiinsa, tarjoutui viemään roskat samalla ulos. Sanoin ettei tarvitse, alkoi sellainen vänkääminen: voin viedä, ei tarvitse, silti voin samalla viedä kun menen roskiksen ohi, ei se roskis ole edes täynnä, voisin silti viedä. Lopulta antoi periksi ja lähti ilman roskia.

Ihmettelin tuota silloin, kävi mielessä että haluaa penkoa roskiani, mutta olisiko kuitenkin sen kumin takia halunnut viedä? Sehän oli jo ainakin 12h lojunut roskiksessa.

Vierailija
17/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas...aloittaja on käyny katsomassa Yleareenalta elokuvan nimeltä " The Square".

Suoraan kuvailtu tuossa aloituksessa tuon elokuvan sisältämä yksi kohtaus.

Jännä leffa tosin.

Enpä ole nähnyt, mutta kiitos vinkistä.

Joillakin tosin on seksiä ihan oikeassa elämässäkin. :D

-ap

Vierailija
18/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vasektomia takana, niin ei tarvitse kortsuja alkaa keräilemään peloissani.

Vierailija
19/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen piltin isukki tyyppi oli? Ehkä hän on saanut tuta jälkikäteen jonkun typykän isyysvaateet ja oppi niistä.

Vierailija
20/31 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yleensä tehnyt niin kun olen tyrkännyt vosua, että olen puhaltanut käytetyn kortsun täyteen ilmaa ja sitten auton avaimella poksauttanut sen rikki mimmin naaman edessä.