Mikä vaivaa ihmistä josta on tehty ties kuinka rikosilmoitusta ja silti tämä henkilö jatkaa häiriköintiään
Tilanne on siis se, että olemme joutuneet tämän häiriköitsijän takia ravaamaan jatkuvasti poliisilaitoksella näyttämässä tämän lähettämiä viestejä. Olemme ties kuin monta kertaa sanoneet, että sinusta on tehty rikosilmoitus, silti tämä henkilö jatkaa joko kirjoittelua eri keskustelupalstoilla tai viesteillä pommittelee. Tosin olemme estäneet puhelimesta kummatkin. En vaan ymmärrä mikä saa ihmisen jatkamaan sekoilua kun itsekin tietää kuinka lirissä tämä on. Esim. Syyllistynyt identeettivarkaukseen, törkeään kunnianloukkaukseen, vainoamiseen, laittomaan uhkaukseen jne... Silti tämä vaan jatkaa ja jatkaa... Tuntuu siltä, että ei tämä lopu vaikka olemme saaneet asian tutkintaan! Mitä tässä voi enää tehdä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää kysymään häneltä ihan henkilökohtaisesti. Ette kai pelkää?
Ai sellaiselta joka puhuu pesarilla hakkamisella? Juu ei.
Mikä tuossa on motiivina? Miksi et kutsu poliiseja paikalle?
Sanoppas se kun ei tiedetä. Ilmeisesti katkera jostain. Kyllä tässä kohta pitää alkaa kutsua. Kun eräs tajua lopettaa edes rikosilmoituksella!
Näetkö sitä henkilöä koskaan missään tai onko yhteisiä tuttuja? Voisiko siltä kysyä, miksi se toimii siten? Mistä tiedät, että noissa on se tietty epäilemäsi ihminen kyseessä?
Kyllä mutta aika harvoin. On yhteisiä. No koska tämä henkilö facessa omalla naamalla jotain uhkailee ja vittuilee. Kauan aikaa sitte. Esitti jopa toista miestä, eri profiililla. Mutta paljastui sitte sähköposti osoitteesta jossa oli sen oma nimi....
Onko täysin poissuljettua, että tuossa on tapahtunut väärinkäsitys? Ootko siis koskaan suoraan kysynyt tuosta asiasta siltä ihmiseltä suoraan esim. siten, että joku muu on läsnä tai esim. soittamalla puhelimitse tai kirjeellä/sähköpostilla? Jos se soittelee, niin miksi et kysy siinä puhelimessa suoraan? Aivan kuin tarinassa ois aukkoja paljonkin.
Sanoit, että näet harvoin, mutta kuitenkin sanoit, että olette kertoneet hänelle useamman kerran, että olette tehneet rikosilmoituksen. Ja toisaalta et uskalla kysyä, koska viestissä oli uhkaus. Mitä kautta siis kommunikoit hänen kanssaan enimmäkseen? Miksi ette soittaneet esim. hänelle suoraan sieltä poliisilaitokselta, niin olitte saaneet todisteita samoin tein?
Elää omaa elämäänne ja antaa poliisin hoitaa asia. Vai nautitko kuitenkin huomiosta, kun reagoit tyyppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppas se kun ei tiedetä. Ilmeisesti katkera jostain. Kyllä tässä kohta pitää alkaa kutsua. Kun eräs tajua lopettaa edes rikosilmoituksella!
Näetkö sitä henkilöä koskaan missään tai onko yhteisiä tuttuja? Voisiko siltä kysyä, miksi se toimii siten? Mistä tiedät, että noissa on se tietty epäilemäsi ihminen kyseessä?
Kyllä mutta aika harvoin. On yhteisiä. No koska tämä henkilö facessa omalla naamalla jotain uhkailee ja vittuilee. Kauan aikaa sitte. Esitti jopa toista miestä, eri profiililla. Mutta paljastui sitte sähköposti osoitteesta jossa oli sen oma nimi....
Onko täysin poissuljettua, että tuossa on tapahtunut väärinkäsitys? Ootko siis koskaan suoraan kysynyt tuosta asiasta siltä ihmiseltä suoraan esim. siten, että joku muu on läsnä tai esim. soittamalla puhelimitse tai kirjeellä/sähköpostilla? Jos se soittelee, niin miksi et kysy siinä puhelimessa suoraan? Aivan kuin tarinassa ois aukkoja paljonkin.
On pois suljettu. Olen ja tämä kyseinen jopa on ruinannut tuhansia kertoja anteeksi anteeksi en tee tätä enää koskaa ja taas tulee päivä kun tämä taas toistuu. On ollut joskus läsnä. Näin jopa kaverin kautta tämän mesessä (joka joskus oli) kuinka haukkui minua ihan täysin mun toiselle kaverille eikä se edes tiennyt että minä näin ne koko ajan. Samoin on pistänyt mun miehelle viestejä" jätä se! jätä se! , nyt jätät sen! Mies huutanut pää punasena sille, ettei ole jättämässä ja että lopettaa häiritsemisen mutta ei... Tämä jatkaa pokkana eri keskustelupalstalla maalaillen meitä ja meidän lapsia. Vaikka akka on itse täysin s#ko.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että näet harvoin, mutta kuitenkin sanoit, että olette kertoneet hänelle useamman kerran, että olette tehneet rikosilmoituksen. Ja toisaalta et uskalla kysyä, koska viestissä oli uhkaus. Mitä kautta siis kommunikoit hänen kanssaan enimmäkseen? Miksi ette soittaneet esim. hänelle suoraan sieltä poliisilaitokselta, niin olitte saaneet todisteita samoin tein?
Jodelissa, kerran laitoin kuvan omasta eläimestäni sinne ja kappas kummaa, samat viestit palas sinne. Ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin. Siellä olen sitten aina maininnut tästä. Toki se on anonyymi palsta mutta ei sen teksteistä voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pois suljettu. Olen ja tämä kyseinen jopa on ruinannut tuhansia kertoja anteeksi anteeksi en tee tätä enää koskaa ja taas tulee päivä kun tämä taas toistuu. On ollut joskus läsnä. Näin jopa kaverin kautta tämän mesessä (joka joskus oli) kuinka haukkui minua ihan täysin mun toiselle kaverille eikä se edes tiennyt että minä näin ne koko ajan. Samoin on pistänyt mun miehelle viestejä" jätä se! jätä se! , nyt jätät sen! Mies huutanut pää punasena sille, ettei ole jättämässä ja että lopettaa häiritsemisen mutta ei... Tämä jatkaa pokkana eri keskustelupalstalla maalaillen meitä ja meidän lapsia. Vaikka akka on itse täysin s#ko.
Kuulostaa oudolta. Joku elämässään epäonnistunut, mutta kuitenkin sosiaalinen (jos tuntee paljon ihmisiä) elämämkoululainen kyseessä? Ja sellainen, jolla on luppoaikaa ihan hirveästi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Joku elämässään epäonnistunut, mutta kuitenkin sosiaalinen (jos tuntee paljon ihmisiä) elämämkoululainen kyseessä? Ja sellainen, jolla on luppoaikaa ihan hirveästi tms.
Juu u. Ei ole, ihan normi ihmiseltä vaikuttaa ulkoisesti muuten mutta sitte on tollanen. Sitä minäkin mietin, että miten voi olla pienen tytön äidillä aikaa tommoseen? Eikä sitä todellakaan tunnu edes haittaavan, että ollaan tehty siitä kuin monta ilmoitusta ja mihin se johtaa vielä kun jatkaa tota käytöstä? Luulis että haluaisi elää muksun kaa yhes eikä haluaisi joutua. Mut minkäs teet. Itse se on soppansa keittänyt!
Miksi ette hoida sitä kaveria hoitoon? Eikö joutaisi hoitoon jo? Ei meinaa ole mikä terve kaveri? Miten tuollaisella ihmisellä voi olla mitään lasta? Lastensuojelu ilmoitus?