Entinen koulukiusaajani haukkui terassilla rumaksi
Ohimennen sanoi että olen yhtä ruma kuin ennenkin ja nauroi. Yli 30-vuotiaasta naisesta kyse...
Kommentit (17)
Ei kiusaaja koskaan parane tai muutu. Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Myös kiusaajan lapset ovat melko varmoja kiusaajia. En koskaan päästäisi lapsiani samaan kouluun kiusaajieni kersojen kanssa; kyllä se geeneissä on.
Ainoa asia mikä on huvittavampaa kuin se, että ylä-asteen ruma läski on vieläkin ruma ja läski, on se, että hän on entistä rumempi ja läskimpi.
Kiusaaja on kiusaaja myös aikuisena
Miten kiusaaja ei muutu.. Itse olin kiusaaja. En ole kiusannut ketän peruskoulun jälkeen. Mitenniin olen edelleen kiusaaja?
Selkeästi kateellinen eikä ole kypsynyt sitten kouluaikojen. Sen ihmisen ongelma, ei sinun. Varmasti elää epätyydyttävää elämää kun jaksaa kiusata lapsellisesti tuossakin iässä. Ei ainakaan aikuiseksi kypsynyt. Jotkut valitettavasti eivät kypsy ikinä, mutta se ei ole sinun ongelmasi ainakaan enää. Jatkakoon lapsellista touhuaan jos huvittaa, kostautuu vielä mutta aikuisten maailma-versiona.
Olisit heittänyt siiderit ämmän naamalle.
Joillakin on päävika pienestä saakka.
Voisin kuvitella yhden ääliö ämmän puhuvan edelleen (nyt yli 30 v) samalla tavalla niille joita kiusasi ala ja yläkoulussa.
Olisit kysynyt : " Onko sulla paha olla?"
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen terassikiusaaja siis.
Sillä on urakehitys ollut koulukiusaajasta terassikiusaajaksi. Ap:n olisi pitänyt muistaa kehua ylennyksestä.
Hän on jäänyt sinne 15 vuotiaan tasolle, mutta sinä olet (toivottavasti) päässyt elämässäsi eteenpäin. Eli anna tuollaisten huuteluiden mennä ohi korviesi, eli ei edes toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaan kokonaan ohi.
Vähintään persoonallisuushäiriöinen. Ei terve ja tasapainoinen ihminen noin käyttäydy.
Älä välitä mielenterveysongelmaisen sanomasta