Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen salilla

Vierailija
16.06.2020 |

Oletko saanut miten pian tuloksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ruokahalu kasvoi salilla käynnin alettua. 4 kertaa viikossa salilla, hampaineen noussut sen kilo puolitoista kuukaudessa.

Vierailija
2/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien kannattaisi vain pysytellä neljän seinän sisällä. Yököttää nähdä niitä kaduilla, rannalla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuloksilla tarkoitetaan, mutta ylipainoisella on usein lihakset aika voimakkaat juurikin painon takia. Jalkaprässissä ei siis sata kiloa tunnu missään. Olihan se jollain tapaa huvittavaa työntää prässillä enemmän, kuin joku mies. Itse pidin salilla harjoittelua parhaana liikuntamuotona, noiden lihasharjoitteiden takia. Alussa jonkin aikaa tietysti kardioliikuntaa.

Vierailija
4/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuloksilla tarkoitetaan, mutta ylipainoisella on usein lihakset aika voimakkaat juurikin painon takia. Jalkaprässissä ei siis sata kiloa tunnu missään. Olihan se jollain tapaa huvittavaa työntää prässillä enemmän, kuin joku mies. Itse pidin salilla harjoittelua parhaana liikuntamuotona, noiden lihasharjoitteiden takia. Alussa jonkin aikaa tietysti kardioliikuntaa.

Jalkaprässissä sata kiloa, LOL.

Minä tein tolla määrällä sarjoja joskus 13 vuotiaana.

Vierailija
5/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien kannattaisi vain pysytellä neljän seinän sisällä. Yököttää nähdä niitä kaduilla, rannalla jne.

Sulje silmäsi tai pysy itse kotona.

Vierailija
6/6 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkaprässissä sata kiloa, LOL.

Minä tein tolla määrällä sarjoja joskus 13 vuotiaana.

Kivat sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi