Mitä tehdä kun en päässyt opiskelemaan?
Hain opiskelemaan ammattikorkeakouluun enkä päässyt. Aiemmin käytynä yksi ammatillinen perustutkinto jonka mahdollistamat työtehtävät ei kiinnosta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä että täällä toiset töissä käyvät riemusta rallatellen? Perkele että vituttaa tuollainen asenne.
Jokainen voi alaansa vaihtaa jos niin perkeleesti vituttaa se työssäkäynti.
Meinaat, että alanvaihto käy tuosta vain sormia napsauttamalla. Voin kertoa, että ei käy ja jollain se on se ruokakin perheelle hankittava.
Aijaa, oletkin joku perheellinen vanhus. Nykyajan nuoret eivät hanki perhettä esim. sen takia että ei tarvitse huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestään.
Kyllä. Olen ikäloppu. Alkuvuodesta täytin 25. Toinen jalka siis jo haudassa eikö niin?
Kyllä. On sinulla toinen jalka haudassa. Minä olen 51v, ja on jo kauan ollut molemmat jalat haudassa. Pää vielä vähän pilkistää montun reunan yläpuolella. Mutta silti sitkeästi oåiskelen uutta alaa.
Täällä sama tilanne kuin ap:lla. Töitä on nyt muutama tunti viikossa eli tästä saa parisataa euroa kuussa revittyä, sillä ei tietenkään elä. Työhakemuksia olen laittanut nyt vähän joka paikkaan, mutta ei ole kuulunut. Hakijoita lienee paljon koronatyöttömyyden takia.
Eli mites nyt sitten, jos ilmoittaudun työnhakijaksi työkkäriin, niin voinko suorittaa avoimen opintoja sen alle 5 noppaa kuussa? Eikä tule mitään sanomista?
Avoin AMK tai yliopisto. Vaikka ei olisi sama ala niin saat ne sitten vapaavalintaisiin.
Nyt monessa paikkaa voi ilmaiseksikin opiskella.