Onko Lady Gaga hyvä artisti?
Kommentit (23)
Saavuttiko boomeri vihdoin vuoden 2009?
Kun Madonnan aika popin kuningattarena loppui niin Lady Gaga otti kruunun itselleen. Eli Lady Gaga on tällä hetkellä popin kuningatar.
On sillä kuunneltavia biisejä aika paljon, mutta en tiedä pidänkö hänestä ihmisenä tai varsinaisesti artistinakaan. Onhan hänellä myös valtava koneisto ihmisiä taustalla, että tuskin tekee aivan itse kaiken musiikkinsakaan, saati videonsa, koreografiansa, asuvalinnat jne. Hän on lähinnä brändi ja ääni, eli samanlainen marionettinukke kuin muutkin superjulkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Saavuttiko boomeri vihdoin vuoden 2009?
Eikös se nyt vaadi vähän enempi näyttöä kuin yhden levyn ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
On sillä kuunneltavia biisejä aika paljon, mutta en tiedä pidänkö hänestä ihmisenä tai varsinaisesti artistinakaan. Onhan hänellä myös valtava koneisto ihmisiä taustalla, että tuskin tekee aivan itse kaiken musiikkinsakaan, saati videonsa, koreografiansa, asuvalinnat jne. Hän on lähinnä brändi ja ääni, eli samanlainen marionettinukke kuin muutkin superjulkkikset.
No ei todellakaan ole Gaga samanlainen marionettinukke kuin muut, jotkut. Kirjoittaa kaikki biisinsä itse ja osallistuu myös biisien tuotantoon toisinaan. Onahn hänellä myös klassisen musiikin koulutus vaikka onkin pääasiassa tehnyt valtavirralle poppia ja dancea. Faktat haltuun ennenkuin kirjoitat tuollaista soopaa :)
Vierailija kirjoitti:
On jumalatar
Mistä hyvästä alapeukut?
Ei ole vaan halpa ja laskelmoiva pophutsu joka edustaa kaikkea sitä mikä nykyään vialla popmusiikissa.
On lahjakas ja olen tykännyt hänestä vuodesta 2008 saakka. Hänellä on upea ääni, tykkään siitä jazzlevystä hirmuisesti. Parhaat levyt kuitenkin btw ja artpop. Pidän myös siitä miten hän kannustaa ihmisiä olemaan omanlaisiaan, varsinkin btw:n aikoihin. Siitä en pidä että pukeutui turkiksiin ja lihaan.
Vierailija kirjoitti:
On lahjakas ja olen tykännyt hänestä vuodesta 2008 saakka. Hänellä on upea ääni, tykkään siitä jazzlevystä hirmuisesti. Parhaat levyt kuitenkin btw ja artpop. Pidän myös siitä miten hän kannustaa ihmisiä olemaan omanlaisiaan, varsinkin btw:n aikoihin. Siitä en pidä että pukeutui turkiksiin ja lihaan.
No hyi, millaiseen lihaan hän pukeutui?
Muistan jonkun toisen Lady Gaga-ketjun, jossa joku kehui häntä mm. siitä, ettei tarvitse myydä musiikkia paljaalla pinnalla. Jostain syystä ei tule mieleen yhtään hänen videotaan, jossa ei pikkubikineissä keikistelisi. 😂
Eikä sillä, etteikö hyvää musiikkia tekisi. Olen ollut Gagan keikallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, millaiseen lihaan hän pukeutui?
Hetero se on, joten kyllähän me sen tiedämme.
Paljastelija jolla ei uskottavuutta.
Tavallisen näköinen tallukka ja mitä se oli pitkä, vähän yli 150 sentiiä.
Ei kuten ei artistit yleensäkään.
Kaikki parhaimmat artistit ovat klassisessa musiikissa, jazzissa tai bluesissa.
Oli mielenkiintoinen silloin kun vielä pohdittiin, että onko se oikeasti mies. Tätä pohdintaa taidettiin käydä 2010 tai jotain sellaista. Mutta siitä on se pauttiarallaa kymmenen vuotta. Ei ole onnistunut tekemään poker facen jälkeen enää samaa temppua.
Ei tietoa
Zinc