Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lady Gaga hyvä artisti?

Vierailija
16.06.2020 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa

Zinc

Vierailija
2/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yksi maailman parhaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttiko boomeri vihdoin vuoden 2009?

Vierailija
4/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Madonnan aika popin kuningattarena loppui niin Lady Gaga otti kruunun itselleen. Eli Lady Gaga on tällä hetkellä popin kuningatar.

Vierailija
5/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, mutta en tykkää.

Vierailija
6/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä kuunneltavia biisejä aika paljon, mutta en tiedä pidänkö hänestä ihmisenä tai varsinaisesti artistinakaan. Onhan hänellä myös valtava koneisto ihmisiä taustalla, että tuskin tekee aivan itse kaiken musiikkinsakaan, saati videonsa, koreografiansa, asuvalinnat jne. Hän on lähinnä brändi ja ääni, eli samanlainen marionettinukke kuin muutkin superjulkkikset.

Vierailija
7/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jumalatar

Vierailija
8/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavuttiko boomeri vihdoin vuoden 2009?

Eikös se nyt vaadi vähän enempi näyttöä kuin yhden levyn ?

Zinc

Vierailija
9/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä kuunneltavia biisejä aika paljon, mutta en tiedä pidänkö hänestä ihmisenä tai varsinaisesti artistinakaan. Onhan hänellä myös valtava koneisto ihmisiä taustalla, että tuskin tekee aivan itse kaiken musiikkinsakaan, saati videonsa, koreografiansa, asuvalinnat jne. Hän on lähinnä brändi ja ääni, eli samanlainen marionettinukke kuin muutkin superjulkkikset.

No ei todellakaan ole Gaga samanlainen marionettinukke kuin muut, jotkut. Kirjoittaa kaikki biisinsä itse ja osallistuu myös biisien tuotantoon toisinaan.  Onahn hänellä myös klassisen musiikin koulutus vaikka onkin pääasiassa tehnyt valtavirralle poppia ja dancea. Faktat haltuun ennenkuin kirjoitat tuollaista soopaa :)

Vierailija
10/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jumalatar

Mistä hyvästä alapeukut?

Vierailija
11/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksander on hyvä biisi.

Vierailija
12/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan halpa ja laskelmoiva pophutsu joka edustaa kaikkea sitä mikä nykyään vialla popmusiikissa.

Vierailija
13/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lahjakas ja olen tykännyt hänestä vuodesta 2008 saakka. Hänellä on upea ääni, tykkään siitä jazzlevystä hirmuisesti. Parhaat levyt kuitenkin btw ja artpop. Pidän myös siitä miten hän kannustaa ihmisiä olemaan omanlaisiaan, varsinkin btw:n aikoihin. Siitä en pidä että pukeutui turkiksiin ja lihaan.

Vierailija
14/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lahjakas ja olen tykännyt hänestä vuodesta 2008 saakka. Hänellä on upea ääni, tykkään siitä jazzlevystä hirmuisesti. Parhaat levyt kuitenkin btw ja artpop. Pidän myös siitä miten hän kannustaa ihmisiä olemaan omanlaisiaan, varsinkin btw:n aikoihin. Siitä en pidä että pukeutui turkiksiin ja lihaan.

No hyi, millaiseen lihaan hän pukeutui?

Vierailija
15/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jonkun toisen Lady Gaga-ketjun, jossa joku kehui häntä mm. siitä, ettei tarvitse myydä musiikkia paljaalla pinnalla. Jostain syystä ei tule mieleen yhtään hänen videotaan, jossa ei pikkubikineissä keikistelisi. 😂

Eikä sillä, etteikö hyvää musiikkia tekisi. Olen ollut Gagan keikallakin.

Vierailija
16/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, millaiseen lihaan hän pukeutui?

Hetero se on, joten kyllähän me sen tiedämme.

Vierailija
17/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelija jolla ei uskottavuutta.

Vierailija
18/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen tallukka ja mitä se oli pitkä, vähän yli 150 sentiiä.

Vierailija
19/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuten ei artistit yleensäkään.

Kaikki parhaimmat artistit ovat klassisessa musiikissa, jazzissa tai bluesissa.

Vierailija
20/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielenkiintoinen silloin kun vielä pohdittiin, että onko se oikeasti mies. Tätä pohdintaa taidettiin käydä 2010 tai jotain sellaista. Mutta siitä on se pauttiarallaa kymmenen vuotta. Ei ole onnistunut tekemään poker facen jälkeen enää samaa temppua.