Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla turpoaa jalat ihan törkeesti helteellä?

Vierailija
16.06.2020 |

Pari vuotta on turvonnu vaan varpaat, nyt turpoaa nilkkaan asti. Inhottavan tuntuista kävellä turvonneilla jaloilla.
Suvussa on suonikohjua...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tukisukat. Tilaa netistä sellaiset stay up -malliset.  Ja sitten leikkaat ne auki varpaista, niin ei ole niin kuumat helteellä. Saatavilla eri tukiasteilla. Aloita vaikka kevyt tuki vaihtoehdosta. Sellaisia jouduin pitään viime kesänäkin 35 asteen helteellä.

Ja olen normaalipainoinen ja vaikka liikkuisinkin, niin jalat turpoavat helteellä ja suonikohjut saattaa muutenkin tehdä raskaanoloiset jaloista.

Miksi alapeukku? Parempi tuokin neuvo kuin antaa jalkojen turvota ja sitten jaloissa valtavan raskas tunne. Se on raskasta kävellä läpsyttää turvonneilla jaloilla.

Vierailija
22/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla ihan sama, paitsi että turpoaa koko hemmetin keho! Olin jo tekemässä aloitusta aiheesta "miksi turpoan helteellä monta kiloa", mutta voin nyt liittyä tähän.

Jos turvotus liittyy pelkästään jalkoihin, niin varmaankin vain nestetasapainon heittelystä aiheutuvaa? Itse juoksen joka päivä 1-2h ja olen normaalipainoinen ja ihan valehtelematta tälläkin hetkellä koko kroppa hyllyy oikein nesteen määrästä. Viime kesänä helteillä ihan sama juttu. Näytän 10kg painavammalta kuin normaalisti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voi tehdä jalkoihin lymfahierontaa! Youtubesta löytyy ainakin englanninkielisiä ohjevideoita.

Vierailija
24/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpoaa ja KUUMENEE! Siis nämä jalat ovat iltaisin kuin tulessa, eikä auta kuin kylmäkallella jäähdyttely että saa unen päästä kiinni. Nyt särkee ja ovat turvonneet. Olisipa joku joka hieroisi.

Vierailija
25/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla ihan sama, paitsi että turpoaa koko hemmetin keho! Olin jo tekemässä aloitusta aiheesta "miksi turpoan helteellä monta kiloa", mutta voin nyt liittyä tähän.

Jos turvotus liittyy pelkästään jalkoihin, niin varmaankin vain nestetasapainon heittelystä aiheutuvaa? Itse juoksen joka päivä 1-2h ja olen normaalipainoinen ja ihan valehtelematta tälläkin hetkellä koko kroppa hyllyy oikein nesteen määrästä. Viime kesänä helteillä ihan sama juttu. Näytän 10kg painavammalta kuin normaalisti :(

No, älä juokse niin paljon. 😆

Vierailija
26/26 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nesteen kertyminen liittyä verenpaineeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi