Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei koskaan tykkää mistään mitä teen

Vierailija
16.06.2020 |

Asun kotona koska säästän rahaa omaa asuntoa varten. Olen tehnyt viime aikoina tavallista enemmän kotitöitä ja otin opikseni kun ennen vaan makasin.

Mutta nyt äitini ei koskaan sano että mukava kun teit tai mitään positiivista. Oli vähän masentavaa kuulla kun kaupassa käydessämme, kysyin häneltä miksi on niin hiljaa, niin sanoi vaan että älä taas mäkätä siinä.

Ja sanoin että kunhan kysyin. Ei puhunut mitään autossakaan eikä muutenkaan. Olen aina jotenkin jännittänyt hänen seurassa hirveen paljon juuri siksi kun ei meillä ole yhteyttä.

Veljelleni hän ei sano ikinä mitään ikävää minä olen paha ja ilkeä ihminen. Hän kävi sanallisesti "kimppuuni" automatkalla kerran ja ei jättänyt rauhaan vaikka pääsi itku. Kysyi vielä mitä oikein itken ja ajattelin mielessäni että eikö huomaa omaa käytöstä.

En uskalla sanoa hänelle mitään kun selkeästi antaa ymmärtää ettei mun tarvitse lähestyä. Sanoin että muutan pois niin hän sanoi siitä vaan. :( miksi saan tuollaista kohtelua en varmaan saa ikinä tietää kun hän ei puhu mun kanssa mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ikäinen olet? Kuulostaa ikävältä käytökseltä äitisi taholta. Voisit muuttaa omaan asuntoon, kysy Kelasta apua.

Vierailija
2/3 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs se isä sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Mutta vaikka olen "vanha" en saa asuntoa koska luottotiedoissa merkintä.

Kun mennään käymään äidin äidillä, minua ei kysytä mukaan paitsi isäni, sitten minusta ei kukaan sukulainen tiedä mitään koska en ole mainitsemisen arvoinen.

Jos muutan omaan asuntoon olen täysin yksin koska ei ole kavereita. Yleensä lasten vanhemmat on auttaneet hankkimaan kavereita, mulle on sanottu vaan että en minä voi asialle mitään.

Eikä siihenkään puututa vaikka olen jokapäivä yksin niin kukaan ei juttele juuri mitään.

Tosi ahdistava tilanne ja joudun syömään ahdistus lääkkeitä tän takia.