Eilen oli miehen kanssa riitaa ja mies lähti tänään mökille kun olin töissä ja
Mies on lämmittänyt takan ja leivinuunin enne lähtöää, että voi mies olla lapsellinen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Haha :D Siitäs sait!
Kyllä täytyy ihmisen olla sekaisin jos tuolaista toivoo.
Tuleeko sinulle parempi olo jos muille tapahtuu ikäviä asioita? Narsisti sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulle parempi olo jos muille tapahtuu ikäviä asioita? Narsisti sadisti.
Tuohan oli harmiton pila :D Sinä ylireagoit sekä siihen että viestiini :D Ja muuten jatkoa ajatellen: k'usipää ei ole automaattisesti narsisti :D
Mitä lapselline tarkoittaa. Ei kuulu mun sanavarastoon.
Sana niin vailla tarkoitusta ja jos sanaa analysoi on se vain syyn vierittämistä muille.
Toki kuulen kattavammankin selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli harmiton pila :D Sinä ylireagoit sekä siihen että viestiini :D Ja muuten jatkoa ajatellen: k'usipää ei ole automaattisesti narsisti :D
Seli seli seli.
Sekopäät haluaa satuttaa muita.
Tylsä äijä. Hae eroa, ei se tuon fiksummaksi tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli seli.
Kukahan tässä on sekaisin..
-Eri
Mä en nyt ymmärrä että mikä se ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli seli.
Kukahan tässä on sekaisin..
-Eri
Tarkentaisitko vielä minä muka olen sekaisin?
Tietysti tällaiset aiheet ei millään tavalla kosketa jos ei empatiaa ole.
Siis muija aukopäätään ja äijä teki käytännön pilan.
Ei muakaan naurattaisi näillä helteillä. JSS.
Ilmalämpöpumppu täysille viilentämään vaan ja ukon piikkiin. Näin tekisin itse. Ukon autojen tankeista saattaisi löytyä myös hiekkaa.
No joo, lähdet vaan terassille juttelemaan uusien miesten kanssa.
Ilmankos lähti mökille. Kuulostat karseelta noidalta. Ja aika hyvä jekku toi uuni homma.
Olisin iloinen siitä että mies edes ajattelee mua sen verran että noinkin paljon laittaa aikaa ja ajatusta kiusantekoon.
Sit kun ei välitä sen vertaa että jaksais edes koittaa ärsyttää niin on asiat pahasti.
Mistä te sit riitelitte?
Älä jää kotiin, vaan lähde baanalle, sitä se mies ei nimittäin haluaisi. Laita kuvia sille ulkoa eri miesten seurasta. Viimeinen kuva kun nouset taksiin jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmalämpöpumppu täysille viilentämään vaan ja ukon piikkiin. Näin tekisin itse. Ukon autojen tankeista saattaisi löytyä myös hiekkaa.
Pinpastahan sitä riittää oman takaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Siis muija aukopäätään ja äijä teki käytännön pilan.
Jokainen ihminen on samanarvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinpastahan sitä riittää oman takaa.
Zinc
Toki, siitä riittää hyvin miehellekin. Muille miehille sitten muuta.