Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsin Victoria on nykyään kauniimpi kuin Madeleine!

Vierailija
16.06.2020 |

Arvasin että jonain päivänä Victoria menee kauneudessa Madden ohi. Johtuen heidän elämänvalinnoistaan. Madde tupakoi, Victorialla on onnellinen avioliitto ja oma PT kotona. Madde käy samalla jokerihymy-tehtaalla kuin äitinsä. Jos Victoria käy, se ei näy.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006542843.html

Kommentit (542)

Vierailija
41/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden veli on ehdottomasti parhaan näköinen. Nyt jo ikä vähän syönyt ulkonäköä, mutta vähän nuorempana maailman komein kuninkaallinen.

Vierailija
42/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se prinssi on niistä kolmesta kaunein.

C-P kun olis englannin prinssien mittanen niin siinä olis jo melkonen rinssi😗 Eikö hän ole melkein sisariaan lyhyempi:/

Onhan tuo melkein :D Victoria 172cm, Madeleine 170cm, Carl-Philip 180cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Victoria on aina ollut kauniimpi. 

Vierailija
44/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmää on aina mielyttäneet sirot kasvot joten en ole ikinä ymmärtänyt ruotsin prinsessojen kauneuden päälle. Madden nään että häntä varmasti monet pitää kauniina mutta Victorian kasvoista en viitsi sanoa mitään...

Vierailija
45/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nykyään? Tuotahan av:lla on tototettu viimeiset 10 vuotta. Miksi sisaruksia muuten pitää rankata kauneusjärjestykseen?

Ei sisaruksia rankata, mutta prinsessoja kylläkin. Siihenhän se Meghan kyllästyi. Rankkaamiseen.

Vierailija
46/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-P kun olis englannin prinssien mittanen niin siinä olis jo melkonen rinssi😗 Eikö hän ole melkein sisariaan lyhyempi:/

Ei ole oikeat pituudet. Carl Philip on korkeintaan 175, varmaan vielä lyhyempi. Victoria on alle 170 cm.

Vierailija
47/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on nätti, mutta Madde kauniimpi. Olen varma, että tätä mieltä on myös vähintään 99 prosenttia miehistä. Sen takia Madeleinea varmaan palstalla haukutaan rumaksi.

Madeleine OLI kauniimpi. Ei enää.

Vierailija
48/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, se ratkaiseva 6cm tekee Harrysta uljaan prinssin ja Carl-Philipistä lyhyen tyngän....

Vierailija
49/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Photoshopatut kuvat ei kelpaa todisteeksi.

Ei niitä kovin paljon ole photoshopattu, kaikki naururypyt näkyvät.

https://www.kungahuset.se/images/200.7753290b1729852cbf43084/1592228568…

Tämä on kaikkein upein kuva eilen julkaistuista kahdeksasta kuvasta. Victoria näyttää kuninkaalliselta, arvokkaalta, vahvalta naiselta.

https://www.kungahuset.se/images/200.7753290b1729852cbf4308a/1592228571…

Harvinaista muuten nähdä Victorialla hiukset kokonaan auki.

Vierailija
50/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeat pituudet. Carl Philip on korkeintaan 175, varmaan vielä lyhyempi. Victoria on alle 170 cm.

Kävitkö mittaamassa vai miten voit noin varmaksi sanoa? Jostain syystä luotan enemmän jopa tuohon googlehakutulokseen kuin sinun mutuiluihisi. 

Vierailija
51/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on ihan nätti, mutta Madde on kauniimpi. Victorian väkäleuka vaan pahenee vanhetessa ja tihrusilmät ei kauniimmiksi muutu.

Ei, Madde on nykyään tuhti täti, kunnon kulahtanut matami. Victoria on tyylikäs. 

Vierailija
52/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin perus :D Naiset kehuu kauniiksi Victorian näköistä ja miehet juoksee Madden perässä :D

Vierailija
53/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde oli kauniinpi mutta nyt Victoria näyttää uljaalle ja kuningatarmaiselle. Noi 2 linkattua kuvaa sen todistaa.

Madde alkaa ikävä kyllä näyttää kuin jollekin amerikan täydelliselle vaimolle

Vierailija
54/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä C-P on lähempänä 170cm kun 180cm vaikka google väittäis mitä! Itse olen 173cm ja kunnon korot jalassa hän oli mua olkapäähän. Siis minulla oli korot ei hänellä;D

Vierailija
55/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CP näyttää kuvissa lyhyeltä. Mutta totuutta en tiedä.

Vierailija
56/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista siskoista photoshoppaamattomia kuvia lehdet täynnä, mutta hovi julkaisee vain näitä vahvasti käsiteltyjä.

Tavallisiin uutiskuviin ei naamaa käsitellä.

Vierailija
57/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Olen ollut noin kahden metrin päässä prinsessa Victoriasta. Hän on suunnilleen saman pituinen kuin minä. Minä olen 174cm. Veljensä on selvästi pidempi. Sen näkee sokea otsallaankin, kun ottaa huomioon, että naisilla on yleensä korkokengät noissa virallisissa kuvauksissa. 

Vierailija
58/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun teidän ihan oikeasti pitäisi valita, kummalta näyttäisitte, niin jokainen valitsisi Madeleinen 🙄

Vierailija
59/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata Madeleinen viimeisiä kuvia ja verrata. Ja pakko myöntää, Victoria vetää voiton!

Vierailija
60/542 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin perus :D Naiset kehuu kauniiksi Victorian näköistä ja miehet juoksee Madden perässä :D

Joskus juoksi. Ei ole juossut enää pitkään aikaan kun se tätiytyi.