Ruotsin Victoria on nykyään kauniimpi kuin Madeleine!
Arvasin että jonain päivänä Victoria menee kauneudessa Madden ohi. Johtuen heidän elämänvalinnoistaan. Madde tupakoi, Victorialla on onnellinen avioliitto ja oma PT kotona. Madde käy samalla jokerihymy-tehtaalla kuin äitinsä. Jos Victoria käy, se ei näy.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006542843.html
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Victorialla on ainakin komeampi mies kuin Maddella. Muutenkin heidän rakkautensa on silmiinpistävän aitoa. Saisinpa kokea joskus samanlaisen rakkauden kuin Victoria Danielin kanssa.
Nyt menee jo liian pitkälle:O Siis te ihan oikeasti uskotte että noi on kun jotain Disneyn prinsessoja ja prinssejä ja heidän rakkauskin on kun saduista.
Mä niin toivon että sä pääsisit kärpäseks heidän katoon ja näkisit mitä se heidänkin elo ja arki on neljän seinän sisällä. Vois tipahtaa ruusunpunaset lasit lattiaan!
Miettikää, Vickankin lojuu sohvalla leuka makkaroilla, puhelin nokan edessä ja pieree.
Nonni on se lähdettävä anyway ketjusta, harrastukset kutsuu.
Madde forever Vickan never!
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Madeleine on ollut tässä kuvassa? Onko tuo Victorian häistä? Tämän kuvan aikaan oli kaunis: https://www.zimbio.com/photos/Princess+Madeleine/Crown+Princess+Victori…
Muutos tuosta on vain ollut niin hätkähdyttävä.
Madeleine on tuossa kuvassa 28-vuotias, on otettu vuonna 2010. Kaunishan hän on sitä ei kai kukaan kiellä. Olen ollut sitä mieltä jo monia vuosia, että Victoriasta tulee aikanaan se kauniimpi. Victorian uskon säilyvän kauan nuoren näköisenä noilla piirteillä. Madden naama taas mitä luultavammin valahtaa ja joutuu turvautumaan överikiristyksiin äitinsä tapaan. Taitaa sillä jo olla kiristyksiä kasvoissa. Myös tuo aurinkorannoilla oleminen vanhentaa. Maddesta tulee varmaan samanlainen kun se kuninkaan yksi sisko 😁
Minkälainen hänen pitäisi olla että hyväksyttäisiin? Kun vanheta ei näköjään saa luonnollisesti (=”naama valahtaa”) eikä sitten naaman kiristäminenkään ole sallittua?
Nää kotkat keksii Maddesta ihan mitä vaan haukuttavaa xD
M43
T. 15v. jonne
Et mitään originaalimpaa keksinyt? Olisiko tuon pitänyt loukata mua? Sori hei
M43
Sinä et kyllä edes mikään mies ole. Sori hei
Kyllä me täällä palstalla ollaan vielä sen verran vanhanaikasia että jos sil on munat niin mies se on. Se se on miehen mitta!
Munat löytyy ja Maddelle sykkii
M43
Mua ei sinun munat kiinnosta. En voi kuvitella suurintakaan osaa miehistä kirjoittelemassa johonkin tällaiseen ketjuun ja vielä näin tosissaan. Sähän ihan hermostut kun joku pitää Victoriaa kauniimpana. Oh My God.
Edelleen, tää ei tee sun argumentista parempaa xD Ja mitä sä mulla päätäsi vaivaat muutenkaan? Taitaa kuitenkin vähän kiinnostaa? Vai yritätkö savustaa mua ketjusta veke jotta pääset jatkamaan ihku Vickan rinkir'unkkausta? Vvituttaa että Madde on oikeesti kauniimpi?
M43
Mulle on ihan sama mitä sinä täällä mesoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorialla on ainakin komeampi mies kuin Maddella. Muutenkin heidän rakkautensa on silmiinpistävän aitoa. Saisinpa kokea joskus samanlaisen rakkauden kuin Victoria Danielin kanssa.
Nyt menee jo liian pitkälle:O Siis te ihan oikeasti uskotte että noi on kun jotain Disneyn prinsessoja ja prinssejä ja heidän rakkauskin on kun saduista.
Mä niin toivon että sä pääsisit kärpäseks heidän katoon ja näkisit mitä se heidänkin elo ja arki on neljän seinän sisällä. Vois tipahtaa ruusunpunaset lasit lattiaan!
Jonnet ei muista. True love 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Madeleine on ollut tässä kuvassa? Onko tuo Victorian häistä? Tämän kuvan aikaan oli kaunis: https://www.zimbio.com/photos/Princess+Madeleine/Crown+Princess+Victori…
Madeleine on tuossa kuvassa 28-vuotias, on otettu vuonna 2010. Kaunishan hän on sitä ei kai kukaan kiellä. Olen ollut sitä mieltä jo monia vuosia, että Victoriasta tulee aikanaan se kauniimpi. Victorian uskon säilyvän kauan nuoren näköisenä noilla piirteillä. Madden naama taas mitä luultavammin valahtaa ja joutuu turvautumaan överikiristyksiin äitinsä tapaan. Taitaa sillä jo olla kiristyksiä kasvoissa. Myös tuo aurinkorannoilla oleminen vanhentaa. Maddesta tulee varmaan samanlainen kun se kuninkaan yksi sisko 😁
Minkälainen hänen pitäisi olla että hyväksyttäisiin? Kun vanheta ei näköjään saa luonnollisesti (=”naama valahtaa”) eikä sitten naaman kiristäminenkään ole sallittua?
M43
T. 15v. jonne
M43
Kyllä me täällä palstalla ollaan vielä sen verran vanhanaikasia että jos sil on munat niin mies se on. Se se on miehen mitta!
M43
Mua ei sinun munat kiinnosta. En voi kuvitella suurintakaan osaa miehistä kirjoittelemassa johonkin tällaiseen ketjuun ja vielä näin tosissaan. Sähän ihan hermostut kun joku pitää Victoriaa kauniimpana. Oh My God.
Itehän sä hermostuit niin että olet jo kieltämässä kaverin miehuuden kun häntä ei mielytä Victorian pärstä:D Eihän hän sentään mennyt henkilökohtasuuksiin sinua vastaan vaan pysy ketjun aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Madeleine jäänyt jyrän alle?
No oikeastaan on huhujen mukaan on iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
T. 15v. jonne
M43
M43
Edelleen, tää ei tee sun argumentista parempaa xD Ja mitä sä mulla päätäsi vaivaat muutenkaan? Taitaa kuitenkin vähän kiinnostaa? Vai yritätkö savustaa mua ketjusta veke jotta pääset jatkamaan ihku Vickan rinkir'unkkausta? Vvituttaa että Madde on oikeesti kauniimpi?
M43
Mulle on ihan sama mitä sinä täällä mesoat.
Kumpikohan teistä mesoaa? Mutta jättäkää nyt toisenne omaan arvoonsa sivullisesta tylsää luettavaa tollanen pään riipiminen.
Seuraan kuninkaallisia käsitteleviä englanninkielisiä keskustelupalstoja. Niissä aina ilahdutaan, jos Victoria näyttäytyy hiukset auki jossain. Hänellä usein nähtävää poninhäntää arvostellaan. Ei sovi hänen kasvoilleen eikä ole edes tyylikästä, mutta ponnari on sitkeästi päässä.
Kampauksen uudistaminen tekisi hänelle terää. Ei esim. Madeleine tai vaikka herttuatar Catherine ole hiukset ponnarilla juurikaan ja hiukset on yleensä nätisti laitetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä uusissa kuvissaan Victorialla ei ole edes edestä päin iso leuka, vaan pyöreähkölinjainen? Madeleinen leuka on todella kireä terävä kolmionmuotoinen? Eikö tuo Victorian leuka ole nykyään naisellisempi? Kyllä Victorian operaatiot ovat paremmin onnistuneet.
Sivuleuka oli sitäkin muhevampi. Aika paljon naisellisempi kireä leuka missä erottuu leukaluu kun että leuassa on oma lihakerros.
Mikä lihakerros? Hyvännäköinen leuka sivulta päin. Kaunis, vahva ja elinvoimainen ulkonäkö.
Minustakin se Vickanin poninhäntä on vähän tylsä. Kauniit laineet tai kiharat ja hiukset auki sopisi hänelle hyvin. Tai edes sivuponnari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
T. 15v. jonne
M43
M43
Itehän sä hermostuit niin että olet jo kieltämässä kaverin miehuuden kun häntä ei mielytä Victorian pärstä:D Eihän hän sentään mennyt henkilökohtasuuksiin sinua vastaan vaan pysy ketjun aiheessa.
Minä en ole hermostunut mistään. Lähinnä vaan on naurattanut tuo "M43". Nimimerkki M43 on tuonkin viestin tänne kirjoittanut. Ei kukaan muu.
Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että miesten mieleen on Madeleine ja naiset pitävät enemmän Victoriasta. Madeleine on naapurintyttömäinen sievä, söpö ja seksikäs ja Victoria on tyylikäs, chic, ns. it-girl. Molemmat kauniita.
Mielestäni tämä on aika selkeä eikä tässä ole kyse kateudesta vaan siitä että miehet ja naiset (heterot) nyt vaan useasti pitävät eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Maddeliinan mies Chris on komea ja hurmaava ja elättää perheensä, ei halunnut Callen almuja. Prinsessat kauniita ja lapset kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että miesten mieleen on Madeleine ja naiset pitävät enemmän Victoriasta. Madeleine on naapurintyttömäinen sievä, söpö ja seksikäs ja Victoria on tyylikäs, chic, ns. it-girl. Molemmat kauniita.
Mielestäni tämä on aika selkeä eikä tässä ole kyse kateudesta vaan siitä että miehet ja naiset (heterot) nyt vaan useasti pitävät eri asioista.
Tiedätkö, mitä ’it-girl’ tarkoittaa? Madeleinehan oli pikemminkin sellainen nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan kuninkaallisia käsitteleviä englanninkielisiä keskustelupalstoja. Niissä aina ilahdutaan, jos Victoria näyttäytyy hiukset auki jossain. Hänellä usein nähtävää poninhäntää arvostellaan. Ei sovi hänen kasvoilleen eikä ole edes tyylikästä, mutta ponnari on sitkeästi päässä.
Kampauksen uudistaminen tekisi hänelle terää. Ei esim. Madeleine tai vaikka herttuatar Catherine ole hiukset ponnarilla juurikaan ja hiukset on yleensä nätisti laitetut.
Vickan ja Kate on kaksi ääripäätä näiden hiustensa kanssa. Toisella se sama sliipattu nuttura ja toisella roikkuu aina auki oli tilaisuus ja asu mikä hyvänsä. Toisaalta enkkuhovissa kyllä kaikki on jämähtäneitä siihen yhteen ja samaan hiustyyliin...
Selvää on, että Madeleinella on perinteisemmin klassisen kauniit piirteet. Victoria on sellainen pullanaama, että hänen pitäisi laihduttaa 15-20 kg ollakseen edustavimmillaan. Maddelle sopii paremmin pieni pyöreys, kun hänessä rasva on paremmin jakautunut.
Habsburgeilla on leukaa. Sitä ei pidetä pahana aatelisilla. Vooimakkaita piirteita arvostetaan sillä ne antavat luonnetta ja arvovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se Vickanin poninhäntä on vähän tylsä. Kauniit laineet tai kiharat ja hiukset auki sopisi hänelle hyvin. Tai edes sivuponnari.
EI! EI! EI! Ai kamala tukka auki, saati sitten kiharat🙈 tai sivuponnari vaan korostaisi Victorian leveitä kasvoja ja massiivista leukaa. Siisti nuttura ja ponnari tekee kasvoista edes vähän sirommat ja tasapainottaa ilmettä. Kiharat päässä Victoria olis kun sellane isopäinen figuuri joiden ylisuuri pää heiluu.
M43