Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin juhannusvieraaksi kutsutut, mitäs viette tuliaisiksi?

Vierailija
16.06.2020 |

Niin?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata kun ei ole kokemusta mökkeilystä juhannuksena. Kysyisin isäntäväeltä mitä toivovat minun tuovan.

Vierailija
62/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien emännälle kukan ja viinipullon. Kukan uskallan viedä, kun tiedän että ovat mökillään lähes koko kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viedään omat juomat ja kaikille yhteiseksi ainakin sangriaa ja viiniä. Teemme myös yhtenä päivänä ruoat kaikille, joten ne ostetaan myös. Koirakaverille ostan jonkun lelun tai herkkuja. 

Vierailija
64/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä yllärinaposteltavaa kaikille. Jokainen hoitaa oman ruokansa joten mitään sellasta ei kannata viedä.

Jos matkanvarrelta löytyy mansikoita jostain josta uskaltaa pysähtyä ostamaan niin sitten vielä niitäkin.

Tietty viedään myös vessapaperia ja peflettejä, mitta nekin on yhteiseksi eikä mitenkään erityisesti isäntäväelle.

Olisi kiva keksiä vielä jotain henkilökohtaista viemistä mutta heillä on jo kaikkea.

Vierailija
65/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkaran ja kahvipaketin edellyttäen, että isäntäväki tarjoaa juomat viikonlopuksi. Jos ei, en mene.

Vierailija
66/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossua, joku 10 pulloa riittää, siis mulle.

Että sitä sitten aiotaan koristaa hukkumistilastoja pyhien jälkeen, vai? 

Vierailija
67/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien hyvän mielen tulijaisiksi ja ison ja rakkaan halauksen. Viikko miehen serkun mökillä, ovat olleet lapsina hyvin läheisiä.

Toki meillä oma majoitus (teltta), vaikka heillä hyvin toki on tilaa, alkukesästä jo kävimme paikkoja katselemassa vaikka emme sisään silloin päässeetkään. Tietenkään ei voida ihan hirveitä määrä tavaraa rahdata kun bussilla tullaan ja halutaan se menomatkan loppu vaeltaa sellaisen lahdenpoukaman kautta niin ihan vaan miehellä rinkka ja minulla reppu enintään. Ja siinä sitten viikon vaatteet, lakanat, tyynyt. Tänään vielä se Joulunaikaan saatu kutsu bussista varmistellaan mutta niin extempore tuli meillekin tämä kun ymmärrettiin että kesä jo puolessa ja me vaan kaupungissa haudutaan. Alkoi se lande houkuttaa ja tässä sitä ollaan keskellä Suuren Lande-seikkailun alkua!

Tää kuulostaa karmealta, etenkin tuon isäntäperheen kannalta. 

Olette käyneet jo kyttäämässä paikankin, mutta ette päässeet sisään (en ihmettele). 

En ymmärtänyt tätä kohtaa: 

Tänään vielä se Joulunaikaan saatu kutsu bussista varmistellaan mutta---

Joulunaikaan (kirjoitetaan pienellä, paitsi näin lauseen alussa) saitte kutsun bussista??? 

Niin tai näin, menette siis lokkeilemaan kaukaisen sukulaisen mökille viikoksi. On sekin saavutus. 

Kala ja vieraat alkavat haista kahdessa vuorokaudessa. 

Vierailija
68/68 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minne? Kuinka moneksi päiväksi? Mitä sanoo kutsuja?

Ei voi vastata noin epämääräiseen kysymykseen kuin vastakyssäreillä

Noihin kysymyksiin ei osaa kukaan muu vastata kuin sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi