Kuinka usein syöt herkkuja ja kuinka paljon kerralla?
Herkut siis karkit, sipsit, keksit, pizzat, hampparit jne.
Itse syön joka päivä jotain... Esim. iltapäiväkahvilla 1 keksi tai suklaapatukka tms. eikä ole ylipainoa.
Kommentit (19)
Kakkua n. 4 kertaa vuodessa yhden palan, joskus illalla 2 palaa suklaata, karkkia muuten noin 4 kertaa vuodessa puoli pussia, sipsejä kerran vuodessa korkeintaan, hamppareita nyt koronan aikana ei ollenkaan, mutta ennen sitä kerran viikossa, pizzaa kerran viikossa, keksiä ehkä kerran kolmessa vuodessa.
Erittäin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Todella vaihtelevasti, mutta varmaan keskimäärin 2 kertaa viikossa? Pulla/ jäätelötuutti/ suklaapatukka/ hampurilaisateria. Myös ihan normaalipainoinen olen.
Unohdin mun lempparit irttarit, kun niitä ei ole pitkään aikaan saanut. Niitä syön ehkä kerran kuussa ja määrä saattaa olla mitä tahansa 10 karkin ja 300 g väliltä.
Joka päivä suklaata, salmiakkia tms. Kerran viikossa pizzaa, hampurilaista, grilliruokaa, viiniä tms. BMI 22. Syön kuitenkin kaloreita päivässä alle 1500 kcal.
1-2 palaa suklaata lähes päivittäin kahvin kanssa. Karkkia, kakkua ja pullaa muutaman kerran vuodessa. Pitsaa ja hampurilaisia 2-3 kertaa kuussa.
Olen hoikka
Melkein joka päivä ja usein pari kertaa päivässä. Esim. eilen halloumiburgeriaterian ja 100 grammaa suklaata.
177/65 juoksuharrastaja
Noin 2 kertaa viikossa, 2 pullapala pitkosta ja suklaalevyn puolikas(esimerkit, vaihtelee)
En tiedä mitä erikoista siinä on, jos nyt sattuu päivittäin ottamaan pari suklaapalaa tai keksin kahvin kanssa? Eri juttu, jos ottaa joka päivä suklaalevyn ja se vielä kunnon ruuan päälle.
Päiväkahvilla joku juttu: pulla tai keksi tai vast. Joskus illallisella jälkiruoka. Ei muuta. Pitsaa olen syönyt yhden/ 3kk. Normimitat.
Joka päivä, salmiakkia töissä, kotona suklaata, karkkia ja pulla kahvin kanssa. Jätskiä myös silloin kun sitä sattuu olemaan, kerralla menee kolmasosa litran paketista.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka päivä ja usein pari kertaa päivässä. Esim. eilen halloumiburgeriaterian ja 100 grammaa suklaata.
177/65 juoksuharrastaja
Oli opiskelukaverina yksi suunnistaja, ja hän söi kuulemma yhden fasun sininen -levyn päivässä.
Minuusta on huolestuttavaa kuinka paljon jonnet läträä noiden energiajuomien kansssa, toivotttavasti se on muuttunut. Liiika energia haittaa keskittymiskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Minuusta on huolestuttavaa kuinka paljon jonnet läträä noiden energiajuomien kansssa, toivotttavasti se on muuttunut. Liiika energia haittaa keskittymiskykyä.
Se on varmaaan jonneilla kun ne pelaa niitä e spot pelejä niiin saa jonkin adrenaliiinilatauksen siitä misssä lähi idässä vedetääään amfetamiiinia jotta jaksetaaan sotia.
Liian usein. Esim. Jäätelöä söin korona-aikana 3 kk ajan 3 dl per pv päiväkahvilla.
Karkkia 200 gr pussi 1-2 x viikossa.
Kyllä, määrät ovat ongelma minulle.
Jäätelön syönti on sellainen asia mihin jään joka kesä koukkuun. Nyt lopetin jäätelön ostamisen. Lapsille kelpaa mehujääkin.
Eilen söin palan mustikkapiirakkaa mikä jäi viikonlopusta ja tänään tötteröjäätelön. Joka päivä varmaan jotain pientä tyyliin 1 keksi tai 1 suklaakonvehti
Olen laihduttanut normaalipainon sisällä 4kg ja jatkuu toisen mokoman
Ja missä kunnossa hampaasi on, kun herkuttelet päivittäin noin?
Suomalaiseen tyyliin hampaasi on lahoamispisteessä? https://yle.fi/uutiset/3-9573317
Koronan ansiosta sain herkuttelun hyvin kuriin ja laihduinkin useita kiloja kun ei ollut houkutuksia.
Heikkouteni on nachot runsailla täytteillä. Yritän rajoittaa 2 x kk. Samoin siivet. Voisin syödä joka päivä.
Kotona herkuttelen esim. 70g sipsejä + dippi, 40g suklaapatukka, marjoja ja kermavaahtoa. Kakkuviipaleet ovat täällä halpoja niin joskus sellainen mukaan.
Jäätelöstä en pidä eikä asuinmaassani onneksi ole irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Koronan ansiosta sain herkuttelun hyvin kuriin ja laihduinkin useita kiloja kun ei ollut houkutuksia.
Heikkouteni on nachot runsailla täytteillä. Yritän rajoittaa 2 x kk. Samoin siivet. Voisin syödä joka päivä.
Kotona herkuttelen esim. 70g sipsejä + dippi, 40g suklaapatukka, marjoja ja kermavaahtoa. Kakkuviipaleet ovat täällä halpoja niin joskus sellainen mukaan.
Jäätelöstä en pidä eikä asuinmaassani onneksi ole irtokarkkeja.
Siis kotiherkuista vain yksi, ei kaikkia kerralla. Ja noin kerran viikossa.
Muutaman kerran vuodessa lisään luomuhunajaa luonnonjugurttiin.
Se on mulle ainoa makean herkku.
Nameja, kakkuja, pullaa yms en syö ollenkaan, enkä käytä sokeria lainkaan.
Todella vaihtelevasti, mutta varmaan keskimäärin 2 kertaa viikossa? Pulla/ jäätelötuutti/ suklaapatukka/ hampurilaisateria. Myös ihan normaalipainoinen olen.