Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuijottava katse

Vierailija
15.06.2020 |

Tiedän että kuulostan teiniltä mutta antaa nyt mennä.
Olen tavannut miehen, joka tuijottaa. Hän ei vain katsele eikä edes hymyile vaan minut nähdessään tuijottaa polttavasti silmiini. Näen häntä harrastuksen parissa ja pari päivää sitten hän tuli liikennevaloissa vastaan. Etsi katsekontaktin ollessaan kadun toisella puolella ja katsoi silmiini koko sen ajan kun kävelimme vastakkain.
Muistelen että pari ensimmäistä kertaa hänet nähdessäni hymyilin mutta nyt se tuntuu jotenkin vaikealta kun toinen katselee intensitiivisesti eikä reagoin ilmeellään. En siis mitenkään pelkää tätä tyyppiä, en vain ymmärrä mitä hän mielessään liikkuu. Usein ihminen hymyilee pidemmän katsekontaktin jälkeen mutta tällä ei ilme värähdäkkään.
Kertokaa te fiksummat mitä tämä tarkoittaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pupillit laajentuneet?

Ei ole

Ap

Sitten se mittaa ja tarkkailee. Kun ihminen näkee jotain miellyttävää sen pupillit laajenee vastaanottamaan kaiken informaation kohteesta. Jos ne ei laajene taustalla ei ole emotioita vaan kyse on ns. metsästäjän katseesta. Silloin tarkkaillaan kohteen liikkeitä.

Nyt täytyy sanoa etten ihan hirveän tarkasti niitä pupilleja ole tarkkaillut. Mutta mitä tuo metsästys sitten tarkoittaa? Naisen kaatamista?

Ap

Vierailija
22/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa.

En tiedä mitä, mutta jotain se susta haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistit ei katso silmiin. Aivoissa sellainen vika että ei pysty. Tietysti sen pystyy opettelemaan autistikin. Silti sitä ei mielellään tee. Mutta tuo sinun tyyppi kuulostaa lähinnä psykopaatille. Intensiivinen ja röyhkeä tuijotus on niiden tapa tarkkailla tai alistaa uhri.

Riippuu autistista. Jotkut roikkuvat katseessa liiankin tiiviisti.

Ei sillä, että aloittajan tutun tapauksessa kyseessä olisi välttämättä autismi (joka tuntuu olevan nykyään selitys joka asiaan), mutta korjauksena. Autisteja on tosi paljon erilaisia ja suurinta osaa ei erota kanssakäymisissä normaalista kuin hiukan erikoisena tyyppinä. Saattaa katsoa silmiin tai olla katsomatta, puhua paljon tai olla puhumatta lainkaan, elehtiä liikaa tai olla eleetön. Riippuu tasan henkilöstä.

Tiedän. Olen itse autisti joka tuijottaa silmiin. En oikeasti katso silloin silmiin vaan silmään. Tuijotan ihmisen silmiä enkä näe muuta.

No miksi sitten kirjoitit ettei autistit pysty katsomaan silmiin vaikka itsekin olet autisti joka katsoo silmiä?

Vierailija
24/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua vaikuttaa miltää perusjantterilta joka heittä läppää ja hymyilee kaikelle vähänkin hauskalle.

Se on saanut sut jo verkkoonsa koska mietit mitä hakee tuolla käytöksellä. Sinä olet kuin kissa pistoksissa ennen kuin tää mies tulee sulle vihdoin ja viimein hymyilemään.

Pelimies.

Vierailija
25/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko varma, että se vaan tuijotti, eikä vihatuijottanut? Voisit katso tehdä rikosilmotuksen jos vihatuijotti.

Vierailija
26/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut 2 miestä, joiden silmät katsoo suoraan silmiini. Tuntuu kuin he näkisivät takaraivooni asti. Tuijottavaan katseeseen en ole kokenut liittyvän minkäänlaista tunnetta eikä se ole herättänyt minussa minkäänlaista tunnetta. Olen kääntänyt katseeni muualle tai jatkanut matkaa. Olen kans miettinyt, miks noin?

Vierailija
27/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistit ei katso silmiin. Aivoissa sellainen vika että ei pysty. Tietysti sen pystyy opettelemaan autistikin. Silti sitä ei mielellään tee. Mutta tuo sinun tyyppi kuulostaa lähinnä psykopaatille. Intensiivinen ja röyhkeä tuijotus on niiden tapa tarkkailla tai alistaa uhri.

Ei sillä, että aloittajan tutun tapauksessa kyseessä olisi välttämättä autismi (joka tuntuu olevan nykyään selitys joka asiaan), mutta korjauksena. Autisteja on tosi paljon erilaisia ja suurinta osaa ei erota kanssakäymisissä normaalista kuin hiukan erikoisena tyyppinä. Saattaa katsoa silmiin tai olla katsomatta, puhua paljon tai olla puhumatta lainkaan, elehtiä liikaa tai olla eleetön. Riippuu tasan henkilöstä.

Tiedän. Olen itse autisti joka tuijottaa silmiin. En oikeasti katso silloin silmiin vaan silmään. Tuijotan ihmisen silmiä enkä näe muuta.

No miksi sitten kirjoitit ettei autistit pysty katsomaan silmiin vaikka itsekin olet autisti joka katsoo silmiä?

Minä olen sitä ikäluokkaa että olen saanut selkääni jos en katso silmiin kun puhutellaan. Minä opin katsomaan silmiin kyynelten läpi. Jolloin en mitään nähnyt. Minun autistiset lapset ei pysty eikä heitä ole siihen pakolla opetettu.

Vierailija
28/39 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hymyillä oikein leveästi ja katso vastaako siihen. Jos ei niin juokse toiseen suuntaan.

Vierailija
29/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita hymyillä oikein leveästi ja katso vastaako siihen. Jos ei niin juokse toiseen suuntaan.

Tämä on hyvä neuvo.

Jos on oikeasti kivikasvo niin ota jalat allesi. Jos vain ujo niin vastaa kyllä hymyysi.

Vierailija
30/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sitä löytyykin. Pelottavaa jos koittaa näyttää kiinnostustaan tuolla tavalla.

Vierailija
31/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta tuollaisesta. Tykkäsi vaan katella eikä siinä sen kummempaa taustalla. Ei siis mitään sairautta yms. Ei vain ehkä itse ymmärtänyt mitä eroa on pitkällä katseella ja tuijotuksella.

Vierailija
32/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä ikäluokkaa että olen saanut selkääni jos en katso silmiin kun puhutellaan. Minä opin katsomaan silmiin kyynelten läpi. Jolloin en mitään nähnyt. Minun autistiset lapset ei pysty eikä heitä ole siihen pakolla opetettu.

Ok. Pointti nyt kuitenkin se, että osa autisteista katsoo silmiin ihan pakottamattakin. Autistia ei erota silmiinkatsomistavoista eikä sellaista kannata internetissä neuvoa.

Vierailija
33/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertoma mies kuulostaa ihan tavalliselta sarjamurhaajalta. Pohtii vain ajatuksissaan parhaita paloittelutekniikoita.

Vierailija
34/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on vain skorppiooni horoskoopiltaan :D 2 miestä on tehnyt noin minulle ja molemmat skorppareita

Vierailija
35/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kertoma mies kuulostaa ihan tavalliselta sarjamurhaajalta. Pohtii vain ajatuksissaan parhaita paloittelutekniikoita.

Joo, pian luetaan lehdestä. Naapuri kertoo että mies vaikutti kaikinpuolin normaalilta eikä hänestä olisi ikinä uskonut että kykenee moiseen.

Vierailija
36/39 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
37/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha ketju, mutta mulla on vähän sama tilanne. Eli tapaan yhden harrastuksen parissa välillä miehen, joka katsoo minua aina jotenkin ahdistavan kiinteästi ja haastavasti. Ei siis oikein edes tunneta eikä olla samassa ryhmässäkään (onneksi). Mua on nyt alkanut ihan ahdistaa tapaamiset ja toivon joka kerta, että hän ei ole paikalla. Mutta tuo katse on siis semmoinen, että tunnen sen itsessäni matkojen päästäkin.

Eli mitä tuo tuommoinen tuijottelu on? Huomaa takuulla, että mua se hermostuttaa. Sekö tässä on tarkoitus?

En ole mitenkään erikoisen näköinen, ihan nätti mutta ei mikään tyrmäävä superkaunotar. Muita en ole huomannut tuon miehen tuijottavan. Ne, jotka tuon miehen tuntevat parhaiten, sanovat vähän ylimieliseksi ja vaikeaksi tyypiksi.

Vierailija
38/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tekee katseellaan markkinatasoarviota sinusta. On tottunut kauniimpiin naisiin ja ihmettelee, kun niitä muunkinlaisia tulee kadulla vastaan.

Vierailija
39/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinua tuijota, vaan tuijottaa tyhjyyteen ajatuksissaan. Koko maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän