Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä toinen nainen, mikä on miesystäväsi selitys miksi pettää?

Vierailija
15.06.2020 |

Entä omasi, jos olet myös naimisissa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleensä selitys on vain ollut tämä että: avovaimo tai vaimo ei ollut sitä mitä aluksi antoi ymmärtää tai esitti muuta ja kun mentiin naimisiin, tai saatiin lapsia, niin sen käytös muuttui huonompaan.

Vierailija
62/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei ole seksi kiinnostanut toisen lapsen syntymän jälkeen. Lapsi on nyt 13v.

Itse olen eronnut ja vapaa, mutta en halua mitään julkista suhdetta koska itsellanikin pari lasta kotona. Hyvä seksi kerran viikossa riittää, en halua sen vakavampaa suhdetta tuon miehen kanssa ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole naimisissa."

- Tietämättään toinen (oikeastaan kolmas)

Vierailija
65/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole selitystä. Yhteisestä sopimuksesta emme puhu puolisoistamme, mitään, koskaan. Ilmoitin jo heti suhteen alussa, etten tule eroamaan omasta puolisostani. Mies ei ole kommentoinut asiaa. Joskus haaveilee: jospa olisimme yhdessä tai minä olisin hänen vaimo, mutta muistutan, etten tule olemaan. Olemme vain me kaksi omassa kuplassamme.

Samoin me, kohta 10 vuotta tapailtu salaa. Kumpikaan ei puhu puolisostaan, vaikka kumpikin toisen puolison jollain lailla tuntee. Ei meillä ole siihen tarvetta. Käytetään ihan samaa ilmaisua, me ollaan omassa kuplassamme, kun ollaan yhdessä. Sinne ei tunkeudu ulkopuoliset ihmiset tai asiat. Siinä hetkessä me ollaan me, siinä hetkessä hän on mun ja mä oon hänen. Kumpaakaan ei kiinnosta se, mitä toisen kotona tapahtuu oman puolison kanssa. Siitä kyllä jutellaan, mitä elämässä yleensä tapahtuu, mitä matkoilla on kokenut ym. Mutta puolisoita, joiden kanssa matkalla on oltu, ei keskusteluissa esille tuoda.

Vierailija
66/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä selityksellä on? Ei kai kukaan kakkonen ole niin tyhmä, että uskoo yhtään mitään sen pettäjän suusta? Tottakai se osaa valehdella kakkoselle ihan mitä vain , osaahan se puolisolleenkin .

Vierailija
67/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan voi olla. Kokeilisit :)

Vierailija
68/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa synnyttämättömän naisen kanssa ajoittain seksiä koska tiukkuus.

Ja sinä uskot?

Heh heh. Jotkut miehet on tollasia. Onko muna liian pieni tai turhamaisuus, Trumppikin jätti Ivanka-vaimonsa kun ei halunnu n-ssia synnyttänyttä akkaa

Sikoja nuo minäminä-narsistit.

Vierailija
69/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan lähtenyt mukaan näihin eli ollut toisena naisena, mutta yleensä se oma puoliso on kuulemma kyllästyttänyt ja ovat olleet suhteessa kämppistasolla. Ällöttävintä asiassa on ollut se, että nämä miesten puolisot on aina olleet mun kavereita, osa pitkältä ajalta ennen sitä miestäkään. Tosi härskiä.

Joo, eikä uskoisi ulospäin ikinä, sen verran herttaisia miehiä ovat ja hyvin pitävät kulissit pystyssä. Siksi on turha edes kertoa näistä ehdotteluista kellekään kun eihän mua kukaan uskoisi. Sillä ne miehetkin uskaltaa liehitellä kun tietävät ettei siitä jää kiinni.

Tallenna ja rahavirta on taattu.

Vierailija
70/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on menettänyt kiinnostuksen seksiin, ainakin miehen kanssa. Mies epäilee, että vaimolla saattaa olla myös rakastaja, mutta heillä on jonkinlainen "don't ask, don't tell" -periaate.

Vierailija
71/72 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman vanha nainen käski paneskella just sua firman olutillassa vessassa. Myöhemmin selityksenä oli että hän meni naimisiin ja vaimo on raskaana.

Vierailija
72/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakastanut vaimoaan, eikä myöskään halunnut harrastaa seksiä vaimonsa kanssa. Ovat nyt eronneet ja olemme yhdessä "rakastajani" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä