Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä toinen nainen, mikä on miesystäväsi selitys miksi pettää?

Vierailija
15.06.2020 |

Entä omasi, jos olet myös naimisissa?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan seuran ja hyvän seksin takia.

Vierailija
42/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikki on aina niin mustavalkoista. Elämä on välillä vaan mutkikkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuimme toisiimme vilpittömästi. 

Hänen parisuhteensa on hyvä ja hän on onnellinen vaimonsa kanssa (ja ei todellakaan ole lähdössä siitä mihinkään). Meidän juttumme on kepeää, arjen ulkopuolista hauskanpitoa josta ei missään vaiheessa tule tämän kummempaa. Pidämme toisistamme aidosti, mutta ei tämä nyt mitään sellaista romanttista rakkautta ole että päätyisimme yhteen vaikka olisimme kumpikin vapaita. Olemme ystävät etuisuuksilla. Itse olen polyamorinen luonteeltani, joten en näe ongelmaa siinä, että voi aidosti rakastaa puolisoaan mutta silti olla tunteita myös muita kohtaan. Tärkeää on se, kenen kanssa valitsee elää elämänsä ja kenen kanssa haluaa vanheta yhdessä. Tämä ystäväni rakastaa vaimoaan aidosti, vaikka pitääkin välillä hauskaa myös minun kanssani. Niin hankala kuin se monosuhteissa olevien onkin hyväksyä. 

Näemme yleensä pari kertaa viikossa, mutta läheskään aina ei edes harrasteta seksiä. Välillä on ollut kuukausienkin ajanjaksoja, jolloin olemme viettäneet aikaa yhdessä ihan viattomasti viihtyen, joten kyse ei ole pelkästään panemisesta. Enkä ole edes nuorempi tai kauniimpi kuin vaimonsa. Erilainen toki monilta osin, mutta ei hänen vaimossaan mitään "vikaa" ole. Ei tälle kuviolle mielestäni välttämättä edes tarvitse olla sen kummempaa selitystä kuin että se tuntuu hyvälle ja luontevalle. 

Onhan tämä tavallaan väärin, mutta ystäväni tietää ja voi luottaa siihen, että minä en häntä tuomitse ja hän saa päättää suhteemme rajat oman omantuntonsa mukaan. Olemme myös molemmat täysin kartalla siinä että en ole uhkaamassa hänen parisuhdettaan millään lailla, ystävyytemme intiimit osat eivät tule paljastumaan minun aloitteestani kenellekään ulkopuoliselle, eikä hän tule todellakaan saamaan minun kauttani tauteja tms mitään mikä vaarantaisi hänen vaimonsa terveyden. 

Vierailija
44/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei saa BDSM-seksiä. Meillä molemmilla sama syy. Parisuhdetta ei edes haluta, pelkkää seksiä.

Vierailija
45/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole selitystä. Yhteisestä sopimuksesta emme puhu puolisoistamme, mitään, koskaan. Ilmoitin jo heti suhteen alussa, etten tule eroamaan omasta puolisostani. Mies ei ole kommentoinut asiaa. Joskus haaveilee: jospa olisimme yhdessä tai minä olisin hänen vaimo, mutta muistutan, etten tule olemaan. Olemme vain me kaksi omassa kuplassamme.

Vierailija
46/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tiukka pinppi. Ja terhakat rinnat. Kun olen about 40, vaihtaa minut taas nuorempaan. Näin kertoi!

Vierailija
47/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kaikki on aina niin mustavalkoista. Elämä on välillä vaan mutkikkaampaa.

Elämäni on kietoutunut yhteen tämän ihmisen kanssa jo kun olimme lapsia. Perheeni esti meidän yhdessä olon kun olisimme olleet vapaita ja nuoria. Elämä vei eri suuntiin. Mutta emme pääse toisistamme eroon, vaikka välillä on vuosia välissä. Emme asu enää edes samassa maassa. Jos haluaisimme olla yhdessä, jomman kumman täytyisi jättää lapsensa toiseen maahan. Yritän edelleen pelastaa oman liittoni, jossa on paljon hyvää, mutta on tämä toinen elämä joka alunperin oli se elämä jota minun olisi pitänyt elää. Tai siltä se tuntuu. Sitä on vaikea vastustaa, vaikka siitä saisi vain rippeitä silloin tällöin.

Vierailija
48/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa synnyttämättömän naisen kanssa ajoittain seksiä koska tiukkuus.

Säälin vaimoasi, ei saa kokea isoa.

Vierailija
49/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena 2. nainen tarkoituksella. Etsin omasta mielestä hyvägeenisen perheenisän kumppaniksi ja hellustelin pari vuotta. Hyvätuloinen ym. Kun sitten halusin äidiksi ja jätin salaa ehkäisyn, niin katkaisin välin, kun tikku näytti plussaa. Lapsi nyt 16 ja lupasin lapselle kertoa biologisen isänsä, kunnes täyttää 18. Parasta, on, että tyttäreni peri isänsä älykkyyden ja hyvät piirteet. Menestyy opinnoissaan. Voi olla miehelle kiva ylläri tulevaisuudessa, mutta mitäs petti vaimoaan. En ole varma, mutta tiettävästi pari on jo eronnut tai asumuserossa, mutta sillä ei niin väliä.

Vierailija
50/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon haluttomuus ja estyneisyys. Yhdessä vain omaisuuden vuoksi. Pienet lapset eikä kestä sitä pikkulapsiarkea.

Vierailija
51/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa synnyttämättömän naisen kanssa ajoittain seksiä koska tiukkuus.

Ja sinä uskot?

Vierailija
53/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näistä jutuista mieleen... työpaikkani takapihalla kävi aika ajoin pariskunta muhinoimassa autossa. Oli varmaan hirveän romanttista nussia siellä ruokatunnilla ahtaassa autossa pajupuskien seassa... miksi toiset naiset suostuvat tuollaiseen. Ei se seksi varmaan NIIIN hyvää voi olla, että pikapanot hikisessä autossa  kantaa suhdetta??? 

Vierailija
54/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli näistä jutuista mieleen... työpaikkani takapihalla kävi aika ajoin pariskunta muhinoimassa autossa. Oli varmaan hirveän romanttista nussia siellä ruokatunnilla ahtaassa autossa pajupuskien seassa... miksi toiset naiset suostuvat tuollaiseen. Ei se seksi varmaan NIIIN hyvää voi olla, että pikapanot hikisessä autossa  kantaa suhdetta??? 

Oisko jotain teinejä?

Vierailija
55/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhempi kuin vaimonsa, mutta arvostaa minussa sitä että olen sinut itseni kanssa ulkonäköni suhteen, itsevarma ja tiedän mitä haluan seksin suhteen ja pitää määräilevästä luonteestani  :) Kiihottuu kaikesta tästä.

Ei ne miehet aina nuoremman mukaan lähde, jos joku niin kuvittelee.

t: N41

Vierailija
56/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo miksi se pettävä MIES suostuu tuollaiseen? :DD

Siksi koska mies ja nainen ovat yhtä kiimassa ja haluavat seksiä yhtä paljon! Ihan sama missä sitä silloin nai.

Vierailija
57/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on kietoutunut yhteen tämän ihmisen kanssa jo kun olimme lapsia. Perheeni esti meidän yhdessä olon kun olisimme olleet vapaita ja nuoria. Elämä vei eri suuntiin. Mutta emme pääse toisistamme eroon, vaikka välillä on vuosia välissä. Emme asu enää edes samassa maassa. Jos haluaisimme olla yhdessä, jomman kumman täytyisi jättää lapsensa toiseen maahan. Yritän edelleen pelastaa oman liittoni, jossa on paljon hyvää, mutta on tämä toinen elämä joka alunperin oli se elämä jota minun olisi pitänyt elää. Tai siltä se tuntuu. Sitä on vaikea vastustaa, vaikka siitä saisi vain rippeitä silloin tällöin.

Se ihminen on selvästi sinun Twin Flame <3

Vierailija
58/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehen vaimo on ihana tyyppi. Ovathan olleet aviossa yli 15 vuotta. En tiedä mitä mies on minusta saanut. Minä olen saanut hänestä kaiken. Tosin myös suruja, mutta en kadu. Toivon, että löytävät vaimonsa kanssa toisensa uudestaan.

Vierailija
59/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulema niin hyvä perce ja tiukempi billu kuin Vaimolla.

Mies reilu 45v, samasta duunipaikasta bongattu.

Vierailija
60/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vanhempi kuin vaimonsa, mutta arvostaa minussa sitä että olen sinut itseni kanssa ulkonäköni suhteen, itsevarma ja tiedän mitä haluan seksin suhteen ja pitää määräilevästä luonteestani  :) Kiihottuu kaikesta tästä.

Ei ne miehet aina nuoremman mukaan lähde, jos joku niin kuvittelee.

t: N41

Sama. Hänen vaimo on minua 15 vuotta nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän