Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä toinen nainen, mikä on miesystäväsi selitys miksi pettää?

Vierailija
15.06.2020 |

Entä omasi, jos olet myös naimisissa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse

1. harrastaa seksiä roskamiehen kanssa?

2. olla kakkosnainen, käytännössä spermaämpäri?

Vierailija
22/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna kakkosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

1. Ei, koska se on hyvää

2. Koen olevani ykkönen, koska mies viettää kanssani vain laatuaikaa

Vierailija
24/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

Selitä vähän tuota spermaämpäriä. Eli jos harrastaa seksiä varatun kanssa, niin on spermaämpäri. Jos harrastaa seksiä oman kullan kanssa, niin se on ihanaa rakastelua, niinkö. Joo, varmasti herättää tunteita se, että joku pettää, mutta onhan tuo nyt naurettavaa haukkua toisia seksin harrastamisesta.

Eikä tarvitse käydä henkilökohtaisuuksiin, en ole koskaan ollut kenenkään varatun kanssa. Mutta kannattaa vähän itsekin miettiä, mitä kaikkea ilmoille piereskelee.

Vierailija
25/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

1. Ei, koska se on hyvää

2. Koen olevani ykkönen, koska mies viettää kanssani vain laatuaikaa

Huumeetkin tuntuu hyviltä, mikset siis narkkaa? Siis pidätkö seksitreffejä petturin kanssa kanssa laadukkaana ajanvietteenä? Vai mieskö sinulle on suggestoinut, että kyse on "laadukkaasta" tekemisestä?

Vierailija
26/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

Selitä vähän tuota spermaämpäriä. Eli jos harrastaa seksiä varatun kanssa, niin on spermaämpäri. Jos harrastaa seksiä oman kullan kanssa, niin se on ihanaa rakastelua, niinkö. Joo, varmasti herättää tunteita se, että joku pettää, mutta onhan tuo nyt naurettavaa haukkua toisia seksin harrastamisesta.

Eikä tarvitse käydä henkilökohtaisuuksiin, en ole koskaan ollut kenenkään varatun kanssa. Mutta kannattaa vähän itsekin miettiä, mitä kaikkea ilmoille piereskelee.

Voi suhteessakin joutua spermaämpäriksi, jos esim. ei ole tiedossa lapsia. Kaikki eivät tätä tosin edes koe, kun ovat lääkitty hormoneilla lauhkeiksi seksinukeiksi.

Vierailija
27/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kannata väkivaltaa, mutta jos saan joskus tietää mieheni pettävän minua, niin aivan varmasti potkaisen minulle. Kakkosta onnittelen ja toivotan hyvää jatkoa.

Vierailija
28/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kannata väkivaltaa, mutta jos saan joskus tietää mieheni pettävän minua, niin aivan varmasti potkaisen minulle. Kakkosta onnittelen ja toivotan hyvää jatkoa.

27 tarkentaa, että minulle=munille. Olevinaan jo autocorrectin jo korjasin, mutta en kai näköjään sitten.

Vierailija
29/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin psykoja naisia olla olemassa? Ja kaikki miehet tällä palstalla haluaa psykoottisia naisia jotka eivät kykene empatiaan eikä tunteisiin. Kertoo tämän foorumin miesten tasosta aika paljon. Horoperseitä jos haluaa niin on turha itkeä jos horoperseet särkee sydämen. Sitten natistaan kuinka "kaikki naiset on pahoja" vaikka itse pettää hyvän kumppanin joka hoitaa lapset..... 

Alkaa tyttöystävä kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin miehen etsiminen.

N24

Vierailija
30/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihoitoni haluaisi olla minun kanssani yötä päivää, mutta "joutuu elää" vaimonsa kanssa koska ostivat asunnon vuosi sitten. Siksi pidämme taukoa, koska kesälomat alkoi eikä voida tavata töiden jälkeen "kuntosali ym treeneissä" eli seksin merkeissä. Kertoi että kesälomansa jälkeen haluaisi hoitaa eropaperit kuntoon.

Toisaalta, minä en enää ole kiinnostunut tuosta miehestä, vaan minulla on uusi hoito....!!

Vierailija
31/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko näin psykoja naisia olla olemassa? Ja kaikki miehet tällä palstalla haluaa psykoottisia naisia jotka eivät kykene empatiaan eikä tunteisiin. Kertoo tämän foorumin miesten tasosta aika paljon. Horoperseitä jos haluaa niin on turha itkeä jos horoperseet särkee sydämen. Sitten natistaan kuinka "kaikki naiset on pahoja" vaikka itse pettää hyvän kumppanin joka hoitaa lapset..... 

Alkaa tyttöystävä kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin miehen etsiminen.

N24

Miksi pettämisestä syytetään aina sitä toista naista?

Ei nämä miehiä väkisin vie, se mies lähtee ihan vapaaehtoisesti mukaan peliin.

Vierailija
32/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettynyt aikanaan kun ei saanut mielestään ”tarpeeksi kaunista naista”. Nyt kun omaa vajavuuttaan voi kompensoida varakkuudella, ottaa asiasta ilon irti. Jollakin tasolla irti todellisuudesta ja uskomattoman pinnallinen ihminen.

Otat siis maksun?

Vierailija
33/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

Ei häiritse koska 

1. mies ei ole roskamies. Hän on komea, hauska, älykäs, siisti, ahkera, ja kaikin puolin mukava mies.

2. en jaottele ihmisiä ykkös- ja kakkosihmisiin. Myöskään haukkumasanat eivät merkitse minulle mitään. Harrastan seksiä, se on kivaa puuhaa muidenkin kuin vihityn puolison kanssa.

Vierailija
34/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettynyt aikanaan kun ei saanut mielestään ”tarpeeksi kaunista naista”. Nyt kun omaa vajavuuttaan voi kompensoida varakkuudella, ottaa asiasta ilon irti. Jollakin tasolla irti todellisuudesta ja uskomattoman pinnallinen ihminen.

Otat siis maksun?

Tavallaan. Lahjoina, matkoina etc. Harvempi nuori ja kaunis nainen hukkaa seksuaalisuuttaan ja aikaansa vanhemman, ”ruman” miehen kanssa huvikseen tai ilmaiseksi. Olemme tässä asiassa toisillemme rehellisiä - ei hänkään kanssani naimisiin halua.

Vierailija
35/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni suurin virhe oli sekaantua varattuun. Silloin luulin kyseessä olevan omalta osaltani vuosisadan traaginen rakkaustarina, oikeasti se oli pelkkää paskaa, johtuen traumaattisesta lapsuudestani ja uskomuksesta, etten ansaitse hyvää. Miehen selitys oli, että lasten vuoksi on naimisissa mutta vaimo on kuin sisko, ei voi kuvitella rakastavansa intohimoisesti.

Tultuani järkiini ja jätettyäni tuon varatun, hän yritti epätoivoisesti saada minut takaisin elämääni. Oli anelua, uhkailua, huorittelua, haukkumista, stalkkaamista jne.. Hän edelleen varmaan luulee, että meillä oli elämää suurempi romanssi vaikka kyseessä oli kahden rikkinäisen ihmisen kipuilua. Itse pääsin onneksi sentään elämässä eteenpäin ja kasvoin ihmisenä enkä taatusti toista samaa virhettä uudelleen.

Vierailija
36/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse

Nimenomaan, kun tuossa ei ole mitään logiikkaa. :D Spermat ovat siis aivan ihanat rakastelunesteet kun ne velvollisuudesta laitetaan sisään vaimon rööriin, mutta heti kun ne roiskitaan kiimassa rakastajattaren kasvoille, rinnoille tai pyllynposkille, niin se rakastajatar on spermaämpäri? :D Eiköhän tuossa tapauksessa se vaimo ole se ämpäri johon he pakolliset nesteet tökkästään, samalla kun ajatellaan sitä seksikästä, jännittävää rakastajatarta?

Vierailija
37/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt varattujen miesten kanssa, mutta puolustuksekseni täytyy sanoa että en ole sekaantunut enkä sekaannu koskaan miehiin joilla lapsia. Siinä menee raja.

Oma mieheni on muuten täydellinen mutta aseksuaali, joten siksi haen tyydytykset muualta silloin kun tuntuu siltä että on saatava.

Vierailija
38/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on haluton, väsähtänyt, plösähtänyt, masentunut, usein kiukkuinen puoliso, jota ei kiinnosta mikään.  Puoliso ei enää halua seksiä, ja aiemminkaan ei ole ollut siinä avoin ja kokelunhaluinen. Hellyyttä ja positiivista huomiointia ei ole. Lasten takia ero ei ole vaihtoehto. Näin minulle on kerrottu, totuutta en tietenkään voi tietää.

Vierailija
39/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedonisti niin ruoan kuin kaiken muunkin suhteen. Ainoa lapsi, joka on aina saanut tahtonsa läpi. Ei osaa nytkään asettua avioliittoon rehellisesti, vaan sekä syödä että säästää kakun. Narsisti.

Kiitos sinulle kun mahdollistat tuon.

Vierailija
40/72 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-salarakkaani kertoi, että vaimonsa on vähän reppana, joka ei pärjää ilman häntä. Se oli varmasti totta, sillä mies tökerösti petti useamman kuukauden ajan ja valehteli kotona silmät korvat täyteen ja jäi vielä  kiinni pettämisistään. Vaimo antoi miehelleen kaiken anteeksi, jottei mies hylkäisi häntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme