Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä toinen nainen, mikä on miesystäväsi selitys miksi pettää?

Vierailija
15.06.2020 |

Entä omasi, jos olet myös naimisissa?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvää seksiä. Mitä muuta selitystä kaipaa?

Vierailija
2/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kulahtanut eikä enää visuaalisesti kiihota, samoin haluton. Avioliitto heillä on muutoin kunnossa. Eli ihan alapäällään tätä asiaa kelaa; libidovetoinen liskoaivo. Samoin asettaa omat tarpeensa luottamuksen edelle. Suurin osa miehistä tekee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuulemma vaan niin ihana, ettei voi olla erossakaan. Lasten takia nyt kuitenkin on vielä vaimonsa kanssa. Tää järjestely sopii mulle juuri nyt loistavasti.

Vierailija
4/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys oli, että suhteessa mennyt pitkään huonosti ja lapsen takia oltu yhdessä, mutta ero on tulossa.

No, ei ole kehumista, sillä ukko petti lopulta minuakin ja saman selityksen oli kertonut seuraavalle naiselle (paitsi ettei meillä ollut lapsia).

Vierailija
5/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi yhden ihmisen kanssa ei ”riitä” tyydyttämään hänen tarpeitaan. Jonkin sortin addikti.

Vierailija
6/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei suostu ”juttuihin” sängyssä, samoin mies kaipaa nuorempaa lihaa petipuuhiin.

Vierailija
7/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuulemma vaan niin ihana, ettei voi olla erossakaan. Lasten takia nyt kuitenkin on vielä vaimonsa kanssa. Tää järjestely sopii mulle juuri nyt loistavasti.

Sulla kyllä viiraa päässä ja pahasti, jos viehätyt petturimiehestä. Se tarkoittaa, että pidät häntä potentiaalisena lisääntymiskumppanina.

Vierailija
8/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa synnyttämättömän naisen kanssa ajoittain seksiä koska tiukkuus.

Vierailija
9/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monimutkaista ettei pysty selittämään. Eron ottamiseen menee vähintään kaksi vuotta.

Vierailija
10/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei saa pukeutua naiseksi, eikä asiasta voi keskustella.

Vierailija
11/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla kyllä viiraa päässä ja pahasti, jos viehätyt petturimiehestä. Se tarkoittaa, että pidät häntä potentiaalisena lisääntymiskumppanina.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aikamoinen tulkinta :D 

Vierailija
12/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toinen nainen ja mies vastasi että se on pitkä juttu. En kysellyt tarkemmin.

Vierailija
13/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonisti niin ruoan kuin kaiken muunkin suhteen. Ainoa lapsi, joka on aina saanut tahtonsa läpi. Ei osaa nytkään asettua avioliittoon rehellisesti, vaan sekä syödä että säästää kakun. Narsisti.

Vierailija
14/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kysynyt kun ei kiinnosta. Kiinnostaa vaan kull*

Vierailija
15/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja se kiihottaa. Ihan juuri näin vastasi kun kysyin.

Vierailija
16/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt mukaan näihin eli ollut toisena naisena, mutta yleensä se oma puoliso on kuulemma kyllästyttänyt ja ovat olleet suhteessa kämppistasolla. Ällöttävintä asiassa on ollut se, että nämä miesten puolisot on aina olleet mun kavereita, osa pitkältä ajalta ennen sitä miestäkään. Tosi härskiä.

Joo, eikä uskoisi ulospäin ikinä, sen verran herttaisia miehiä ovat ja hyvin pitävät kulissit pystyssä. Siksi on turha edes kertoa näistä ehdotteluista kellekään kun eihän mua kukaan uskoisi. Sillä ne miehetkin uskaltaa liehitellä kun tietävät ettei siitä jää kiinni.

Vierailija
17/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt aikanaan kun ei saanut mielestään ”tarpeeksi kaunista naista”. Nyt kun omaa vajavuuttaan voi kompensoida varakkuudella, ottaa asiasta ilon irti. Jollakin tasolla irti todellisuudesta ja uskomattoman pinnallinen ihminen.

Vierailija
18/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aikamoinen tulkinta :D 

Ei se ole mitään tulkintaa, vaan biologiaa.

Vierailija
19/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suhteessa varatun miehen kanssa (ollaan työkamuja). Häntä viehättää mun nuoruus, treenattu kroppa ja kauneus ja se että oon sängyssä kokeilunhaluinen. Hän kuulemma nuortuu seurassani. Hän on parisuhteessa lasten takia ja aikoo jättää naisensa kun lapset ovat vähän kasvaneet.

Vierailija
20/72 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakastuimme. Ei siinä mitään selityksiä tarvita. Ei meidän kummankaan liitoissa tai puolisoissa mitään erityistä vikaa ollut, emmekä todellakaan tuhlanneet yhteistä aikaamme heistä keskusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä