”Rakastan sua juuri tuollaisena”
Tätähän pidetään kauniina rakkaudentunnustuksena, mutta onko muita, joille tästä tulee vähättelevä olo? Vähän niin kuin rivien välistä pitäisi lukea, että olet kaukana täydellisestä?
Olen tapaillut miestä kolme viikkoa, ja hän puhuu näin. Pitäisittekö outona tai epätoivoisena. Olemme siis keski-ikäisiä, emme teinejä.
Kommentit (33)
No varmaan tuota voisi käyttää kontrollointiin, jos mies ei halua että muutat ulkonäköäsi esim. Laita tekoripsiä tai värjää hiuksia niin voi yrittää kehua "luonnollisuuttasi".
Henkilökohtaisesti en kyllä ylianalysoisi jos mies ei ole muuten epäilyttävä. Minä ja minun mieheni käytetään tuota siinä merkityksessä että ollaan onnellisia kun ollaan löydetty toisellemme juuri sopivat kumppanit. Ja joskus lohdutuksena, jos jommasta kummasta tuntuu että mokasi tai tulee hetkellinen pelko että entä jos toinen kyllästyy ja lähtee kun en koskaan muista nostaa sukkia lattialta niin silloin voi myös sanoa, että "rakastan sinua juuri tuollaisena". Ja ollaan kolmekymppistä ja omistetaan talo yhdessä että ei mitään teinejä enää olla.
Kaikesta sitä näköjään voikin loukkaantua.
3 viikon jälkeen jo rakkauden tunnustuksia? Hohhoijaaa
Vierailija kirjoitti:
No, mulle ei tota ole kukaan normaalimies sanonut, ne on osanneet sanoa ihan vain, että rakastavat mua. Ainoa joka noin sanoi, oli pesunkestävä sairas narsisti.
Sama. Se tulee ennen sitä kun alkaa mustasukkaisuus, alistaminen, juonittelu ja henkinen väkivalta, nämä vähintään. Kaupankäyntiä koko lause.
Luinko oikein, kolmen viikon tapailun jälkeen sanoo rakastavansa?
Juokse.
Tuo on se maailman kliseisin sanonta jonka beta-mies sanoo sen lihavan naisen korvaan.
ettei vaa tartteis olla yksin.
Jos mies puhuisi kolmen viikon jälkeen rakastamisesta niin pitäisin sitä hälytysmerkkinä joka tapauksessa.
Ahdistava mies joka rakastaa kolmen viikon jälkeen..
Mä koen tuon lauseen niin ettei ole mitään vikaa eli toisin sanoen on "täydellinen".
Olette tavanneet 3 vk sitten ja toinen puhuu rakkaudesta😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä pitääkin ottaa tuplatarkoitus. Tämän takia miehet eivät uskalla kohta sanoa mitään, kun kaikki tulkitaan monen helvetin linssin läpi.
"Rakastan sua juuri tuollaisena, enkä haluaisi että olisit erilainen. Olet täydellinen juuri tuollaisena."
Sitä mies tarkoittaa, mutta nainen pahoittaa mielensä ja tulkitsee sen jotenkin negatiivisen kautta. Ei voi kuin mies ihmetellä ja tuumata mielessänsä että "naiset......"
Ovat tapailleet kolme viikkoa! Ei silloin puhuta rakkaudesta, sinä höpsö mies. Myöhemmin tuo voisi olla ok esim 3 vuoden jälkeen kun nainen valittaa olevansa liian lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä näköjään voikin loukkaantua.
Huom. Kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, ettei sinun tarvitse muuttua miehen takia. Esim. hankkia silareita tai värjätä tukkaa blondiksi, jotta hän pitäisi sinusta enemmän.
No olettaako mies, että muut miehet sitten toivoisivat sellaista, että pitäisivät rakastettavana?
No, mulle ei tota ole kukaan normaalimies sanonut, ne on osanneet sanoa ihan vain, että rakastavat mua. Ainoa joka noin sanoi, oli pesunkestävä sairas narsisti.