Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti suuttui, kun sanoin etten voisi seurustella työkyvyttömän miehen kanssa

Vierailija
15.06.2020 |

Siksi, koska minusta ei olisi yksin elättämään perhettä. Isäni on työkyvytön ja äitini elätti perheen yksin pienipalkkaisilla töillä, teki noin 12 tunnin päiviä. Oltiin silti köyhä perhe, kaikki vaatteet sukulaisten käytettyjä, ei koskasn matkusteltu (kävin ensimmäisen kerran ulkomailla 25v), asuttiin pienessä vuokra-asunnossa..

Äiti sanoi, että minulle merkitsee kumppanissa vain raha ja että olen heikko. Raha ei merkitse, kunhan en joudu elättämään. Tykkään feminiinisistä nörttimiehistä, nykyinen tapailukumppanini on esimerkiksi minua lyhyempi (mitä pidän viehättävänä) eikä ole koskaan tarjonnut minulle treffeillä. On vielä opiskelija kuten minäkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika törkeästi sanottu ihmiselle, jonka puoliso on työkyvytön. En minäkään haluaisi olla kaupan kassa, mutta en mä sitä kaupan kassalle mene sanomaan. Onko sulla joku syy, miksi haluat loukata äitiäsi?

Yksi tuttu sanoi vähän aikaa sitten minullekin, ettei asuisi asunnossani. Pääsin käymään myös hänen kämpässään, joka oli läävä. En kommentoinut asiaa, ilmeestä päätellen hän tajusi itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan