Hyvä rangaistus pettäjälle?
Ehdottakaa mitä rangaistusta toivoisin sikamaiselle pettävälle ex-miehelle?
Työttömyys olis sille ihan hirvee juttu, mut se vaikuttais munkin tuloihin elareitten kautta eli ei käy.
Impotenssius tietty, sitä voisin toivoo.
Oisko muita hyviä ehdotuksia?
Kommentit (78)
Se, ettet piittaa siitä ja sen elämästä pätkääkään. Et toivo hyvää, et pahaa, olet vapautunut siitä. Sinun elämäsi on sinulle tärkein, ei exän.
Anna kakkosta jollekin toiselle miehelle. Se varmaan harmittaisi exääsi.
Vierailija kirjoitti:
Tyrä
Jes hyvä idea! Tuota toivon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kostaa tai rankaista jos on jo ex?
Jotta itelle tulis parempi mieli, tietty! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrä
Jes hyvä idea! Tuota toivon. Ap
Tyrä on aika helppo juttu. Pikku leikkaus ja se on pois.
Toivo ennemmin jotain pitkäkestoisempaa, esim ärtyneen suolen oireyhtymä
Vierailija kirjoitti:
Panet sen parasta ystävää.
Tämä on hyvä. Voit alkaa myös parisuhteeseen sen parhaan ystävän kanssa. Takuula tuntuu.
Mistä muusta ap kuvittelee voivansa rangaista muita?
Sairaan itsekeskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha hymistellä. Aika harva suhtautuis ihan lunkisti, jos puoliso pettäisi. Ja mitenkään konkreettisesti en kosta, vain ajatuksentasolla toivomalla hälle jotain ikävää. Itse olen tosi surulllinen ja masentunut ja tarvinnut keskusteluapua eron johdosta, hän vain vaihtoi lennosta uuteen ja on onnellinen. Miksen siis saisi edes toivoa jotain rangaistusta hänelle? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Panet sen parasta ystävää.
Ei sil oo yhtään ystävää. Ap
Omalle pettäjä-exälleni riittävä rangaistus on se, että hän joutuu elämään loppuelämänsä itsensä kanssa. En toivoisi vastaavaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha hymistellä. Aika harva suhtautuis ihan lunkisti, jos puoliso pettäisi. Ja mitenkään konkreettisesti en kosta, vain ajatuksentasolla toivomalla hälle jotain ikävää. Itse olen tosi surulllinen ja masentunut ja tarvinnut keskusteluapua eron johdosta, hän vain vaihtoi lennosta uuteen ja on onnellinen. Miksen siis saisi edes toivoa jotain rangaistusta hänelle? Ap.
Ei hän oikeasti ole onnellinen. Pettäjä ei kykene sellaiseen. Heille himo on ainut tunne.
Olen ajatellut jättäjäeksästäni samaa. Ei oo herkkua
Vierailija kirjoitti:
Sairaan itsekeskeistä.
Ajatteletko, että kuoleman portilla sitten hyvät ja huonot teot punnitaan ja jaetaan rangaistukset? Mä kyl toivosin jonkun hyppykupan exälle mieluiten nyt heti. Ehkä sit oon itsekäs, ehkä en. Ap
Mä äänestän kans jotain suolistosairautta. Ja varmasti on ihan luonnollista ap:n tilanteessa ajatuksen tasolla "kostaa". Tuo nyt ei vahingoita ketään, toisin kun vaikka se pettäminen on vahingoittanut ap:ta. Älä kuitenkaan ikuisuuksiin haudo kostomielikuvia vaan päästä irti pahimman raivon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaan itsekeskeistä.
Ajatteletko, että kuoleman portilla sitten hyvät ja huonot teot punnitaan ja jaetaan rangaistukset? Mä kyl toivosin jonkun hyppykupan exälle mieluiten nyt heti. Ehkä sit oon itsekäs, ehkä en. Ap
Sekopää sinä olet.