Hyvä rangaistus pettäjälle?
Ehdottakaa mitä rangaistusta toivoisin sikamaiselle pettävälle ex-miehelle?
Työttömyys olis sille ihan hirvee juttu, mut se vaikuttais munkin tuloihin elareitten kautta eli ei käy.
Impotenssius tietty, sitä voisin toivoo.
Oisko muita hyviä ehdotuksia?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrä
Jes hyvä idea! Tuota toivon. Ap
Tyrä on aika helppo juttu. Pikku leikkaus ja se on pois.
Toivo ennemmin jotain pitkäkestoisempaa, esim ärtyneen suolen oireyhtymä
Toikin on hyvä idea! Ap.
En rankaisisi. Ihmiset yleensä tuppaavat päätymään "arvoiseensa" seuraan ihan itsestään, joten eiköhän hänelle ole ansionsa mukaan tiedossa.
Olen joskus pettänyt, mutta koskaan en ole toivonut pahaa yhdellekään ihmiselle.
Kumpi meistä menee helvettiin? Jos sellaisiin satuihin uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko karmaan?
Toivon todella, et karma ois totta ja toteutuis. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän kans jotain suolistosairautta. Ja varmasti on ihan luonnollista ap:n tilanteessa ajatuksen tasolla "kostaa". Tuo nyt ei vahingoita ketään, toisin kun vaikka se pettäminen on vahingoittanut ap:ta. Älä kuitenkaan ikuisuuksiin haudo kostomielikuvia vaan päästä irti pahimman raivon jälkeen.
Kiitos hyvästä neuvosta! Ap.
Vierailija kirjoitti:
En rankaisisi. Ihmiset yleensä tuppaavat päätymään "arvoiseensa" seuraan ihan itsestään, joten eiköhän hänelle ole ansionsa mukaan tiedossa.
Minkälaiseen seuraan ap kuuluu? 😂
Sellaiseen joilla on eri säännöt itselleen ja muille. Kukas vuorostaan saa kostaa ap:n koston hänelle?
Joku jota hänet toimet välillisesti vahingoitti? Vai tuliko sellainen asia kuin muut ihmiset edes mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin. Ap.
Olen aina ihmetellyt kun olen kuullut sanottavan, että joku on ansainnut tulla petetyksi. Ymmärrän sanonnan nyt vasta, kun luin ap:n aloituksen ja kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus pettänyt, mutta koskaan en ole toivonut pahaa yhdellekään ihmiselle.
"olen pettänyt" ja "en ole koskaan toivonut kenellekään pahaa, on kyllä vähän pelottavaa. Onko sinulla tapana useinkin satuttaa toisia ihmisiä ihan ajattelematta? No, kyllähän jotkut selittää tuota samaa ra*skauksen tai ta.pon jälkeen, että ihan vahingossa näin vain kävi, olen oikeasti tosi hyvä ihminen, en vain voinut itselleni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko karmaan?
Karma tarkoittaa sitä että jos sinä teet jotain pahaa, saat pahaa karmaa. Ja sitähän sinä juuri olet tekemässä. Vai kuvitteletko olevasi jonkinlainen jumala jota ei karma koske?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"olen pettänyt" ja "en ole koskaan toivonut kenellekään pahaa, on kyllä vähän pelottavaa. Onko sinulla tapana useinkin satuttaa toisia ihmisiä ihan ajattelematta? No, kyllähän jotkut selittää tuota samaa ra*skauksen tai ta.pon jälkeen, että ihan vahingossa näin vain kävi, olen oikeasti tosi hyvä ihminen, en vain voinut itselleni mitään.
Ei todellakaan, satuin rakastumaan. Ap on satuttamassa muita ihan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kun olen kuullut sanottavan, että joku on ansainnut tulla petetyksi. Ymmärrän sanonnan nyt vasta, kun luin ap:n aloituksen ja kommentit.
Hyvin sanottu. Itse olen tähän asti ollut sitä mieltä, että pettäminen on aina vain ja ainoastaan pettäjän syy, mutta kallistun tämän ketjun jälkeen siihen, että ei niin aina olekaan. Osa todellakin on ihan itse ansainnut (ja jopa aiheuttanut) sen, että tulee petetyksi. Osa=ap ja kaltaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen joilla on eri säännöt itselleen ja muille. Kukas vuorostaan saa kostaa ap:n koston hänelle?
Joku jota hänet toimet välillisesti vahingoitti? Vai tuliko sellainen asia kuin muut ihmiset edes mieleesi?
Hei haloo! Miten mä ajatuksen voimalla saan exäni sairastumaan esim suolistosairauteen tai tyrään?? Jos mä tuohon pystyisin niin alkaisin tahkota rahaa tuolla taidolla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko karmaan?
Karma tarkoittaa sitä että jos sinä teet jotain pahaa, saat pahaa karmaa. Ja sitähän sinä juuri olet tekemässä. Vai kuvitteletko olevasi jonkinlainen jumala jota ei karma koske?
Asioiden toivominen ei ole asioiden tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko karmaan?
Minkälaisen rangaistuksen saan pahoista ajatuksista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo! Miten mä ajatuksen voimalla saan exäni sairastumaan esim suolistosairauteen tai tyrään?? Jos mä tuohon pystyisin niin alkaisin tahkota rahaa tuolla taidolla. Ap.
Jos tuohon pystyt niin laita vinkit jakoon. Uskon että muitakin tarvitsijoita löytyy 😁
Onko sillä autoa? Käy kumoamassa silakkapurkin liemi sinne. Näillä helteillä tulee nopeasti ihana tuoksu, jossa petturi voi kuskailla vo su jaan.
Nyt kerro hyvistä vinkeistä vaihdossa meille viihdyttävä tarina siitä, miten sika jäi kiinni ja tuli jätetyksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko karmaan?
Karma on jo toteutunut, kun miehesi on päässyt sinusta eroon. Siihen on hyvä syy.
Mä en, mut tota voisin kyl toivoo exälleni uuden nuorikon nähden. Ap.