Tyttöystävän löysä pillu
Tapailen naista, joka on kaikin puolin mukava pakkaus ja itse asiassa varsin estoton seksissä, mikä on todella mukavaa. Ongelma on kuitenkin siinä, että hänen pillunsa on todellä löysä enkä saa mitenkään orgasmia normaalissa yhdynnässä. Oma kaluni on aika normi, noin 18 cm jne. joten pienimunaisuudesta ei ole kyse enkä ole ennen törmännyt samaan pulmaan muiden naisten kanssa. En tiedä miten tämän asian ottaisin puheeksi, sillä en haluaisi loukata häntä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Exä venyttänyt paikkoja. Kyllä se pikkuhiljaa muotoutuu sinun pippelin mukaiseksi.
Mistä tuollaisia venyttämisestä pitäviä naisia löytyy? Tasa-arvon nimissä saisi venyttää minunkin reikää.
Löytyykö vapaaehtoisia/halukkaita naisia?
Toki paikat ovat muuttuneet neljän alatiesynnytyksen jälkeen. Olen silti vaimolleni kiitollinen, että on uhrannut kehoaan lasten hyväksi. Asennolla on merkitystä. Runkkaaminen pois. Ei ainakaan liikaa alkoholia ennen sänkyyn menoa. Älkää jyystäkö, ottakaa tunteella ja rakastelkaa. Jos miehellä ei tule niin sitten toisena päivänä. Loppukirin voi ottaa suuhun tai käsillä.. älkää rakastelko aina saman kaavan mukaan. Meillä on ollut näin vuosia, nyt menossa laskeumaleikkaukseen ja ilmeisesti saadaan pari tikkiä isin iloksi. Pärjään kyllä ilmankin vaikka ihan tavallinen nysä ja vaimo kostuu iästä huolimatta todella hyvin.
Ymmärtäkää toisianne ja kasvakaa aikuisiksi.
Tapailu ja seurustelu ei ole sama asia mutta kai jokainen tulkitsee sen omalla tavallaan.
Ei kuulu mulle.
aikoinaan kun nuorempana puhkoin impiä joutessani iltatöinä muistan elävästi kun eräs lukiotyty 17v pyysi kylään, ja sillähän oli taka ajatuksia koska olin pari viikkoa aikaisemmin samassa kämpässä käynyt ajamassa sen luokka kaveria,jonka tosin korkkasin muualla mutta samassa huoneessa vedin yön sitä, no eikun tytyn kanssa peiton alle ja sormeilemaan koskematonta rämettä, kun aloin työntää kaljupäistä kostajaa tupiin, toisin kuin sen kämppäkaveri jonka immenkalvoa kiristin kullin päällä ennenkuin muna meni sisään tyttö oli aika tiukanmakunen,
mutta täsä tapauksessa se oli aika väljä vittunen ja etenkin immeksi. ajoin sitä kuukautiset ja ei se siitä tiukentunut
Mitä sinä tuota mietit ja kääntelet ja vääntelet, romu pitää heittää roskia aivan samoin kuin et sinä syö myöskään pilaantunutta ruokaa, roskinhan sekin laitetaan.
Tämän tyyliset naiset haluaa muutakin pyllyyn ja pilluun. Tutustu Fisting siinä on useita eri muotoja.., joka selviää sinulle pian.. Voin sanoa siitä se seksi vasta alkaa
Ei ole olemassa sellaista kuin "löysä pillu". Anatomisesti järjenvastainen konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyliset naiset haluaa muutakin pyllyyn ja pilluun. Tutustu Fisting siinä on useita eri muotoja.., joka selviää sinulle pian.. Voin sanoa siitä se seksi vasta alkaa
Just nää naiset on minun makuuni 🤌
Vierailija kirjoitti: Ei ole olemassa sellaista kuin "löysä pillu". Anatomisesti järjenvastainen konsepti.
Tää oli viikon paras, kiitos tästä 😂🤣😂🤣.
Exä venyttänyt paikkoja. Kyllä se pikkuhiljaa muotoutuu sinun pippelin mukaiseksi.