Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän löysä pillu

T
15.06.2020 |

Tapailen naista, joka on kaikin puolin mukava pakkaus ja itse asiassa varsin estoton seksissä, mikä on todella mukavaa. Ongelma on kuitenkin siinä, että hänen pillunsa on todellä löysä enkä saa mitenkään orgasmia normaalissa yhdynnässä. Oma kaluni on aika normi, noin 18 cm jne. joten pienimunaisuudesta ei ole kyse enkä ole ennen törmännyt samaan pulmaan muiden naisten kanssa. En tiedä miten tämän asian ottaisin puheeksi, sillä en haluaisi loukata häntä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se uuden veroinen ole viiden alatiesynnytyksen jälkeen. Mutta saman ilon siitä edelleen saa. Käyttäkää asentoja joissa hän voi laittaa jalkansa yhteen. Takaapäin on myös hyvä siinä suhteessa. Pimppajumppa voi auttaa, mutta ennenkaikkea: älä runkkaa. Panet sitten kun panet niin mälli irtoaa.

Vierailija
22/44 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa naisita kuvitelle olevansa tiukkoja vaikka eivät ole suomalisessa kulturissa tälaisen mainitseminenkin saa naisen välitömästi lukkon. Kun oikeasti pitäisi osata tehdä asialle jotakin ihan itse. Mutta kun ei jaksa

Vierailija
24/44 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alapää olisi oikeasti löysä niin sen pystyy kiristämään. Mutta katkis vaan on ja pysyy.

Vierailija
25/44 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nuo pienimunaset

Vierailija
26/44 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laajapimpsainen, ja mieheni on isovehkeinen. Joku teillä nyt ei tuossa täsmää? Et varmaankaan ole niin iso kuin kuvittelet. Vehkeet pitää olla naista myöten, joten olette vain epäsopiva pari. On mullakin ollut pienikikkelisiä miehiä, mutta ei niistä oiken ole mitään tullut, kun ei ne missään tunnu tällaisella laajemmalla naisella ;)

Vierailija
27/44 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on iso/löysä niin ei sille muuta voi kuin kirurgnen kiristysleikkaus.

Joillaki naisila se vaan on iso ja löysä, toisilla tiukempi, ihan sama juttu kuin miesten penikset, toiset paksuja/pitkiä, toiset ohkasia/lyhyitä.

Ei se hääviltä tunnu miehelle jos naisella on iso ja löysä vagina, turhauttavaa, vaikea saada orgasmi sellaiseen.

Vierailija
28/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus autuaaksi tee , kyllä paksu on tiukka jokaiseen haaraan, ovat tyytyväisiä.

Vierailija
29/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nimenomaan rakastan löysää pillua. Mitä löysempi, sen parempi.

Onko paikalla naista, joka tykkää, kun on löysä?

Vierailija
30/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on se ongelma, että miehelle voidaan sanoa "pieni muna" ei oo kiva, ja mies ei voi tätä muuttaa. Naiselle jos sanoo löysä pillu niin mies menee vaihtoon, vaikka pillua voi treenata kireemmäksi.

Vierailija
31/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, munanmittailijat on kyl surkeita seksissä....

Vierailija
32/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GpGT kirjoitti:

suurin osa naisita kuvitelle olevansa tiukkoja vaikka eivät ole suomalisessa kulturissa tälaisen mainitseminenkin saa naisen välitömästi lukkon. Kun oikeasti pitäisi osata tehdä asialle jotakin ihan itse. Mutta kun ei jaksa

Suomalaisessa kulttuurissa te miehet puhutte väljistä. Minä en ole kokenut vaimoissanne yhtään väljää.

-Lexi

Vierailija
33/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on se ongelma, että miehelle voidaan sanoa "pieni muna" ei oo kiva, ja mies ei voi tätä muuttaa. Naiselle jos sanoo löysä pillu niin mies menee vaihtoon, vaikka pillua voi treenata kireemmäksi.

Naisen pitäisi treenata pilluaan mistä varten, ja samanaikaisesti miehet ei  edes viitsi hyväillä naisen klitorista. 

Vierailija
34/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
35/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vehkeet yhteensopivia ei. Jos sulla on kulli tosiaan itsekriittisesti skaalan ylpäästä niin pakko on vaihtaa naista jos tiukempi tavara on sinun juttusi. Eri asia on jos on kiintynyt toiseen ja näkee hyviä puoliakin. Itsellä on myös kohtuu kookas ja tulin exän kanssa hyvin toimeen vaikka ei hän maailman tiukin ollut. Ero johtui ihan muista asioista. Nyksä on kyllä huomattavasti tiukempi ja opettelutti aluksi ettei kalua niin vain sisään survota. 

Vierailija
36/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikenlaista *Made on China*- kamaa työnnetään pilluun, vatkataan ja venytetään; ei ihme, että värkki löystyy/ on löysä. Työnnetään kättä/ nyrkkiä reikään jos toiseen; aukot ammottavat auki naisina; hyvä, jos ei kitarisatkin näy alapään kautta katseltaessa.

Vierailija
37/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikenlaista *Made on China*- kamaa työnnetään pilluun, vatkataan ja venytetään; ei ihme, että värkki löystyy/ on löysä. Työnnetään kättä/ nyrkkiä reikään jos toiseen; aukot ammottavat auki naisina; hyvä, jos ei kitarisatkin näy alapään kautta katseltaessa.

Mun unelma 🤤

Vierailija
38/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin itseni tärviölle. Mutta niin totta.

Vierailija
39/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on riittänyt Made in Ghana

Vierailija
40/44 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni minua ärsyttää nämä vätykset, jotka kippaa naisen syyksi oman kyvyttömyytensä. Liian löysää ei ole. Vika on itsessäsi. Seksuaaliterapeutille tai vastaavalle mars mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän