Olen ihastunut henkilöön, joka auttaa minua työasioissa....
Eli olen ihastunut ihmiseen, joka ammatillisesti jeesaa minua välillä - näemme satunnaisesti 1-2kk välein, noin tunnin kerrallaan. Lisäksi viestittelimme 1-2 x kk.
Eli harvahkosti....
Mitä teen? Unohdan koko tyypin?
Kasvojani en voi työyhteisön edessä menettää, enkä itseäni halua naurunalaiseksi saattaa. Mies tunnettu korkeasta työmoraalista (eli ei ehkä halua ystävystyä? Koska työ...).
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletteko töissä pankissa vai varastolla.
Tai jos toinen on pomo ja toinen alainen? Lääkäri ja potilas? Opettaja (aikuisten!) ja aikuisoppilas? Onko näillä väliä?
Ja vakkarikysymys tällä palstalla: entäs jos se on varattu?🤔
Vierailija kirjoitti:
No joskus kasvotusten kun olette, voisit koputella jäätä ja kertoa kepeästi omista viikonloppu suunnitelmistasi. Ihan vaikka vain että katsoit säätiedotusta, taidanpa lähteä suppailemaan/uimaan, pyörälenkille, terassille... Katso miten vastaa, ohittaako kokonaan lausahduksesi vai alkaako juttelemaan. Siitä se sitten lähtee etenemään johonkin suuntaan.
En kyllä tajuaisi tällaista vihjailuksi. Esittäisin joitain kysymyksiä harrastukseen liittyen ja siinä se. Ja sitten toinen tulkitsisi epäkiinnostukseksi :D
Ala juttelemaan sille muista kuin työasioista ja koita selvittää onko hän sinkku. Jos on, tutustukaa paremmin. Jos juttu luistaa molemmin puolin niin jatkakaa siitä eteenpäin :)