Oletteko olleet terapian lopetettuanne yhteydessä terapeuttiinne enää?
Oleteko vaihtaneet kuulumisia? Vai katkesiko yhteys täysin?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No en tod, miksi olisin?
Jos hyvin toiminut suhde? Oliko terapeuttis sit iha järkyttävä?
Miksi pitäisi olla? Ootko siivoojaaskin yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Ootko siivoojaaskin yhteydessä
Olen. Hän kertoo minulle siivousvinkkejä.
Ite kerran soitin kuulumisia kun terapeuttini (tanssi ja liiketerapeutti itse asiassa) oli sanonut että se on ok. Vaikutti ilahtuvan soitosta :)
Vierailija kirjoitti:
Terapiahullun paluu?
?
Terapia loppui vuodevaihteessa. Seuraavana jouluna lähetin joulukortin, jossa kiitin terapiasta, kerroin hyvin lyhyesti kuulumisia ja toivotin hyvää joulua.
Sen jälkeen en ole ollut yhteydessä.
Terapeuttini pyysi minua olemaan yhteydessä.
En ole käynyt terapiassa, mutta nyrkkisääntönä sanoisin, että terapeuttikin tekee vaan työtään. Jos terapeutti on aloitteellinen, ok. Jos haluat kiittää jälkikäteen, osoita kortti/viesti työpaikalle, ei kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut?
Terapeuttini tosiaan pyysi laittamaan sähköpostitse kuulumisia. Iloisia kuulumisia tai jos haluan kysyä neuvoa. Mitä vaan. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut?
Terapeuttini tosiaan pyysi laittamaan sähköpostitse kuulumisia. Iloisia kuulumisia tai jos haluan kysyä neuvoa. Mitä vaan. ❤️
Samanlainen kokemus. Omalla kohdallani tulkitsin tämän kuitenkin sellaiseksi "nähdään joskus" -tyyppiseksi loppukaneetiksi, jossa ei ole mitään aitoa merkityssisältöä. Mukava ihminen ja erittäin hyvä työssään, miksi kuitenkaan jäisin kiinni johonkin "ihmissuhteeseen", joka on toisen ansiotyötä?
Laittoiko terapeuttikin kuulumiset?
No en tod, miksi olisin?