Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjäys ja raskaus

08.07.2006 |

Mulla taitaa olla vähän tyhmä kysymys, mutta värjäättekö te muut hiuksia raskausaikana? Ekassa raskaudessa olin joka asiassa niin tarkka, että en edes hiuksia uskaltanut värjätä. Mutta voiko siitä oikeasti olla vauvalle jotain haittaa eli voiko väriaine imeytyä päänahan läpi verenkiertoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kait monenlaista mielipidettä mutta itse olen värjännyt sekä ekassa raskaudessa että tässä toisessa ihan säännöllisesti hiuksia.

Nyt vielä asiasta kysyin ihan alkuraskaudessa neuvolalääkäriltä mielipidettä koska rupesi taas asia mietityttmään. Lääkärin mielestä ei

estettä värjäykselle ole. Verenkiertoon ei pääse mitään suuria määriä jos juuri mitään.

Mutta niinkuin sanoin jotkut taitavat jättää värjäämättä.

Toivottavasti vastauksesta oli jotain apua.

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaakseni viestiäini. En siis ole itse värjännyt vaan käynnyt joka kerran kampaajalla. Jolta muuten myös heti alkuraskaudessa asiaa kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen hiukset värjännyt kerran raskausaikana ja ihan itse:)

T.Je_Ni 27+6

Vierailija
4/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli, että ekan kolmanneksen aikana ei suositella , ja sen jälkeen vain harvakseltaan. En värjännyt silloin ollenkaan, enkä taida nytkään.

Vierailija
5/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo ekan kolmen kuukauden aikana kun muutenkin on vauva tosi herkkä kaikelle niin ei suositella. Muuten kyllä uskaltaisin värjätä, mutta en ehkä nyt tosi usein värjäisi. Kotiväreissä ja kampaajaväreissä on molemmissa samoja aineita eli ei sillä niin väliä missä värjää...