Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän paras viikko - Yksin kotona!

Vierailija
15.06.2020 |

Onko muita perheellisiä, joiden mielestä yksin kotona oleminen on mahdollisesti maailman paras asia?
Itse olen aina ollut aika itsenäinen luonne ja tykännyt esimerkiksi asua yksin. Nyt minulla on juhannuksen jälkeen viikko yksin kotona, kun olen vielä töissä ja muu lomaileva perhe lähtee sukuloimaan.
Olen jo monta viikkoa laskenut oikeasti päiviä siihen, että painavat oven takanaan kiinni ja koko talo on minun: Saan katsoa telkkarista mitä huvittaa, syödä mitä huvittaa, koti on hämmästyttävän siisti, on hiljaista...
Olen varma, että nuo muutamat päivät ovat todennäköisesti ihaninta koko kesässä. Viimeksi sain olla kunnolla yksin kotona talvilomalla ja muistelen sitä vieläkin lämmöllä.
En kehtaa oikein kenellekään tunnustaa, että tunnen näin. Perhe on rakas, mutta silti. Onko muita yksinviihtyviä perheellisiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoilla fiiliksillä. Sen olen huomannut, että aika menee sitten nopeasti. Viikko on ohi ennen kuin huomaatkaan .

Vierailija
2/2 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on luksusta kun saa olla yksin. Voi olla juts niin kun huvittaa. Meikä roikkuu alasti netissä. Katselin tuossa muutamat sellaiset videot. Harrastin vähän omaa kivaa ja nyt relaan punkulla. Nyt niin täydellisen hiljaista ettei halua edes kuunnella hyvää musiikkia. Ehkä myöhemmin? Nyt on sellainen täydellinen hiljaisuus ja nautinnollisen rento fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi