Haittaako teitä, jos arkena rintsikoiden olkaimet näkyy topin olkaimien alta?
Kommentit (60)
Pitäisikö sen haitata enemmän vai vähemmän kuin sunnuntaina?
Ei. Jos jotakuta haittaa ne nähdä, niin se on heidän murheensa
Haittaa. Se on äärimmäisen tyylitöntä aina. Alusvaatteiden ei kuulu näkyä.
Mua haittaa. Se on ruman näköistä.
Ihan sama muille, mutta itse en tykkää ja siksi täytyy olla olkaimettomat liivit.
Ei, lauantaina ehkä vähäsen harmittaa mutta sunnuntaina sitten vituttaa oikein kunnolla kun mummoliivien olkaimet näkyy topin alta.
Jos ovat samanväriset kuin toppi, ei haittaa.
Elämä on liian lyhyt tuollaisen murehtimiseen.
Muistatteko ne teipinnäköiset muoviolkaimet, joita sai ostaa rintsikoihin vuosituhannen vaihteessa ja joita kaikki käyttivät? Näyttivät siis aivan läpinäkyvältä teipiltä. Niitä näkyi usein.
Eiköhän tuohon ole jo totuttu yli 10 vuodessa.
Zinc
En ehkä töihin menisi noin, tai pidä tuota siistinä pukeutumisena. Kotosalla otan kuitenkin tuollaisilla topeilla ja mekoilla aurinkoa, saatan lähikaupassakin käydä. Jos lähden vaikkapa töihin tai kaupungille, pyrin valitsemaan yläosan, joka peittää olkaimet. Olkaimettomia rintsikoita en harrasta, kamalia päällä.
Siitä tunnistaa heti, että onko nainen tasokas vai ei. Tasokkailla naisilla ei vilku rintsikat eikä pikkarit ikinä.
Haittaa. Laita rintsikat topin päälle, niin eivät näy alta.
Ei haittaa. Tarkistan kyllä että rintsikoiden väri sopii topin väreihin. Ja että ne on siistit eikä mitkään haalistuneet nyppykasat. Etenkin jos on esim. musta toppi ja mustat liivit niin eihän niitä juuri edes erota/huomaa.
Ei haittaa kun en pahemmin käytä rintsikoita. Tekeekö tämä minusta voimaantuneen feministin?
Haittaa. Vielä enemmän haittaa, kun takaa selästä näkyy liivin kiinnitysosa. Toppi tai mekko on uurrettu niin alas tai siinä on jonkinlaisia aukkoja.
Ei haittaa, en tiiraile toisten rintaliivejä, eikä olkainten näkyminen minun mielestä tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä.
Joitakin haittaa mutta pelkät olkaimet ei haittaa ainakin sulla on se toppi mutta sitten haittaa jos topista näkyy läpi.
Olen kesällä nähnyt että aika monella näkyy olkaimet toppien olkaimien alta. Ihan normaalia kesä pukeutumista. Töihin en vain laittaisi toppia.
Vierailija kirjoitti:
Mua haittaa. Se on ruman näköistä.
Ihan sama muille, mutta itse en tykkää ja siksi täytyy olla olkaimettomat liivit.
Itselläni on niin olemattomat rinnat, etten ole löytänyt mistään riittävän pieniä olkaimettomia liivejä. Bikinien ostaminen on myös aina kovan työn ja tuskan takana.
Rintsikoita on silti käytettävä, koska isot nännini nöpöttävät muuten topin läpi ja se olisi paljon rumempaa kuin olkainten näkyminen.
Ei.