Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lenkitytätte koirianne helteillä?

Vierailija
14.06.2020 |

Oma koira kävelee muutaman sadan metrin ja haluaa kotiin. On vielä pentu. Ulkona toki muuten ollaan ja pääsee sisälle kun haluaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla, ja ihan koiran tahdon mukaisesti... Päivällä ei halua kuumalla pidemmälle

Vierailija
2/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkitytätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkaralla.

Vierailija
4/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hihnassa olen vienyt ulos, ihan niinkuin muinakin vuodenaikoina.

Vierailija
5/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan pissalla käydään, ei halua koira eikä emäntä lenkkeillä. Koira makaa varjossa ulkona.

Vierailija
6/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen turkin ennen ulosmenoa. Ainakin niskan ja selän.

Myös sisälle tullessa jos koira vaikuttaa tuskaiselta. Pitkää lenkkiä ei tietenkään tehdä.

Vierailija
7/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uitan kuusijärvessä heti kun aurinko laskee.

Zinc

Vierailija
8/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään varjoisaan metsään. 

Vierailija
9/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aikaisin kun on vielä viileää ja illalla myöhään kun viilenee. Lyhyehköjä lenkkejä kävelyvauhtia.

Vierailija
10/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantaan uimaan ja takaisin.

Vierailija
11/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsälenkki ja sitten varjossa pihalla oleskelua sillä välin kun teen etätöitä terassilla. 

Vierailija
12/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koiraani noin 2 km lenkillä muutaman kerran päivässä, lenkin varrella on järvi joten koira voi käydä pulahtamassa siinä ettei läkähdy, kuitenkin pitkäkarvainen terrieri on.

Vierailija
13/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkitytätte?

Tarkoittaa että miten nakitatte jonkun lenkittämään koiraanne.

Vierailija
14/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen turkin ennen ulosmenoa. Ainakin niskan ja selän.

Myös sisälle tullessa jos koira vaikuttaa tuskaiselta. Pitkää lenkkiä ei tietenkään tehdä.

Kastelen siis. En katsele =D Mut varmaan kaikki tajus..

T:sama

Vierailija
15/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sitä koiraa väkisin kävelyttää enemmän kuin koira itse haluaa, jos se tarpeensa kuitenkin saa tehtyä. Jos ei liikunta kuumalla maistu niin sitten ei maistu.

Vierailija
16/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä en koskaan päiväaikaan muuta kuin vartin pissatus. Näillä keleillä varsinaiset lenkit tehdään yleensä illalla klo 21 jälkeen vasta. Aamuvirkummat voisi valita aamuaikaisen, mutta itse olen aamu-uninen ja iltavirkku joten minulle sopii näin. 

Asun myös onneksi meren rannalla, joten voin mennä kävelyttämään koiria paikkoihin, joissa ne voi pulahtaa uimaan viilentymään jos haluavat. Jos ei olisi vesistöä lähellä, kastelisin koirat ennen lenkkiä kylmällä vedellä.

Vierailija
17/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pientä lenkkiä ja kerran päivässä ollaan pidemmän aikaa järven rannassa, jossa koira voi juosta irti ja käydä uimassa. Myös omassa pihassa ulkoilee, eli lähinnä varjossa makoilee.

Vierailija
18/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lenkitä. Olemme omalla pihalla ja koirat voivat itsenäisesti kulkea sisälle / ulos / varjoon / nurmikolle.

Älkää viekö koiria lenkille muuta kuin aikaisin aamulla ja myöhään illalla. Asvaltti polttaa herkästi anturat ja lenkillä on muutenkin liian kuuma.

Omista koirista huomaa helposti, miten helle vaikuttaa: nukkuvat todella paljon eivätkä pahemmin liiku, toinen koirista vielä alle vuoden ikäinen energinen pakkaus.

Vierailija
19/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viideltä isompi kiekka ennen töitä. Päivällä vaan puutarhanvarjossa käyskentelyä tai varjoisaa metsää. Alkuillasta talon toiselle puolelle varjoon. Toinen kiekka alkuyöstä. Koira on jo vanhus. Sisällä makoilee laattalattialla viileässä kellarikerroksessa.

Vierailija
20/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkitän aamu aikasiin ja illalla oikeemmi yöl myöhään.Kyllä koiran pitää saada liikuntaa ja itsekkin.Jos oon maalla koira päivät ulkona,haluu olla.Otan illalla vasta sisälle.Huolehtii ruoat,veden monta kertaa päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi