Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä lääkkeellä äänet pois?

Vierailija
14.06.2020 |

Kuulen nykyään joka aamuyö ääniä, herään niihin. Myös öisin saatan heräillä ääniin. Nyt lääkkeenä on abilify, mutta se ei näytä auttavan. Kuulen naapureiden ääniä, vaikka asun omakotitalossa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niitä pitaisi saada pois?

Jos ajattelen itseäni, niin olen koko ikäni kuullut ihan jokaisen ajatukseni äänenä.

Miten muuten se voi edes olla?

Miksi tehdä itsestaan joillain pillereillä erilaista?

Mika on syy.

Naputtelin sieluni silmin joka sanan tähän.

Minä olen sielu.

En kuule omia ajatuksiani, vaan kuulen naapureiden ajatuksia/puhetta heidän äänillään. Ap

Lisään vielä tähän. Tulee aika vainoharhainen ja vainottu olo, kun jatkuvasti jotkut kommentoi minusta jotain. Etkö todellakaan ymmärrä? Ei halua enää mennä ulos ovesta, kun ahdistaa ja pelottaa.

Vierailija
22/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parabellum 9mm tai 12/76, kerta annos riittää. Lähtee äänet ja kaikki muutkin vaivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niitä pitaisi saada pois?

Jos ajattelen itseäni, niin olen koko ikäni kuullut ihan jokaisen ajatukseni äänenä.

Miten muuten se voi edes olla?

Miksi tehdä itsestaan joillain pillereillä erilaista?

Mika on syy.

Naputtelin sieluni silmin joka sanan tähän.

Minä olen sielu.

En kuule omia ajatuksiani, vaan kuulen naapureiden ajatuksia/puhetta heidän äänillään. Ap

Omiasi ne kuitenkin ovat, ja tiedät sen itsekin. Juuri sen toki myos ihan sanoitkin. Jos ne ajatukset joita ajattelet ovat ilkeita, tai hairitsevia, niin siihen on syy.

t. Sama, kirjoitan kohta jotain selventävää..

Vierailija
24/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tervettä jos vaivaa asia liikaa niin hyvä edes kertoa jollekkin. Minä en ole kertonut edes psykiatrille tuosta ongelmasta kuten äänien kuulemisesta. Ties vaikka joutuisi ottamaan vielä jotain muitakin lääkkeitä kuin abilifya. Ennen oli lääkityksenä olanzapin eikä sekään mikään kiva ollut haittavaikutuksineen.

Vierailija
25/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat?

Ei auta, kun äänet tulevat pään sisältä ja ovat syyttäviä ja vihaisia. En ainakaan vielä usko että naapurit huutelevat minun asioita yölläkin pihalla. En ole psykoosissa, kun vielä ymmärrän ettei minua vainota.

äänet on demoneita mullekin kävi noin kun menin intiaan, tuli syyttäviä ääniä päähän ja psykoosi, ei edes uskoven rukoukset auttaneet vaan äänet pakottivat paastoamaan 70 päivää, painoin 43 kg lopulta ja lääkäri ei löytänyt edes suonia

lihoin a1 osastolla 30 kg kuussa ja siellähän vasta demonit riehuivatkin koko ajan päässäni ja muissa ihmisissä, osa käveli psykoosissa eli demoneissaan alasti kaikki riivattuja

kesti 6 kk päästä vapaaksi mutta helvetti se olikin

Vierailija
26/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän Hengen pilkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat?

Ei auta, kun äänet tulevat pään sisältä ja ovat syyttäviä ja vihaisia. En ainakaan vielä usko että naapurit huutelevat minun asioita yölläkin pihalla. En ole psykoosissa, kun vielä ymmärrän ettei minua vainota.

äänet on demoneita mullekin kävi noin kun menin intiaan, tuli syyttäviä ääniä päähän ja psykoosi, ei edes uskoven rukoukset auttaneet vaan äänet pakottivat paastoamaan 70 päivää, painoin 43 kg lopulta ja lääkäri ei löytänyt edes suonia

lihoin a1 osastolla 30 kg kuussa ja siellähän vasta demonit riehuivatkin koko ajan päässäni ja muissa ihmisissä, osa käveli psykoosissa eli demoneissaan alasti kaikki riivattuja

Mikä pyhän hengen pilkka? Miten pääsit vapaaksi?

Vierailija
27/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhän Hengen pilkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat?

Mikä pyhän hengen pilkka? Miten pääsit vapaaksi?

joku uskova vapautti rukoilemalla puhelimessa mutta helvetti kestikin 6 kk, kapinallisuus on noituutta

Vierailija
28/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiajan rabbien mukaan helvetti kestää 12 kk maximisssaan sitten tulee vapautus

Vierailija
29/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli täällä todella pilkkaavasti sanouttu. Ja myos pilkkaa heiltä, jotka sen hyväksyivät muodossa tai toisessa,....Ja he pilkkaisvat itseään.

Häntäänsä pureva käärme.

Pilkkaajakäärme, käärmeen lapsi Heikkouskäärme siellä ulisee.

Käärmeellä on silmät, suu, ja häntä, ne ovat käärmeen mieli. Mitä käärme niillä, ja niille tekee, se on käärmeen mieli. Mitä näkee silmillään, mitä puree suullaan, miten kääntää häntänsä. Ne ovat käärmeen mieli.

Tämä kääme näkee silmillään, puree suullaan ja sillä on häntä.

Käärme näkee häntänsä silmillään, ja puree sitä pilkan ja heikkouden myrkyllä. Puree omaa mieltään oman mielensä myrkyllä

Samoin jokainen joka ei halua antaa ajaa käärmettä pois, leikata ja heittää tuleen.

Psykiatrikaan ei ole halunnut, kyennyt, vaan on tänään mainitun käärmeen lapsi, mutta niin on jokainen hänen potilaansakin.

Psykiatria on ihmisjoukko käärmeen lapsia, ja et kai sano että he siihen loppuvat.

Mutta tämän sanoin tässä.

Häntäänsä pureva käärme, jonka on Sinun vihollisesi; Pilkkaaja. Sen elämän antaja Rd (R´a) hävittää ja sitten Lapsikäärmeitä (käärmeen lapsia), ja Heikkouskäärmeitä (heikkouden lapsia) ei enää ole.

Minussakin se oli, mutta ei ole enää. Ei ole eilisessäni, eikä ole huomisessani, koska se on hävitetty, maailma olisi hyvin onnellinen, jos olisi hävitetty, ajettu pois kaikista.

Olen ennnemmin kuin kaiken alku, elämän antaja, kuin taivas. Taivaan lapsi jonka alku on kaiken alussa........

Tai vaikka Elämänpuu...

Pyramiditeksti:

Sinä olet elämänpuu, ja sinä olet elämänpuun siemen, käärme, sinun häntasi on sinun omassa suussasi

Papyrus:

Sinun Viholliskäärmeesi on annettu tulelle, Pilkkaajakäärme on kaatunut, hänen kätensä on sidottu, ja Rd on ajanut pois hänen jalkansa, Lapsikäärmeitä (käärmeen lapsia), Heikkouskäärmeitä (heikkouden lapsia) ei ole olemassa.

t. Se sama pyramidipakana, joka ilmoitti kuulevansa ajatuksensa äänenä, näkevänsä oman sielunsa silmillä, siis mielellään. 

Vierailija
30/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leponex tehokkain.

Vierailija
31/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leponex tehokkain.

Heikkouskärmeen ulinaa, ja pilkkaajakäärmeen valitusta.

Sinä olet elämänpuu, ja sinä olet elämänpuun siemen, Käärme, sinun häntäsi on sinun omassa suussasi.

t. Se sama pakana

Vierailija
32/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketiede ei auta riivaajiin vaaan lääkkeet pahentaa asiaa ja demonit lisääntyy.. tarvitaan henkien erotuksella varustettu uskovainen joka voi vapauttaa usein myös paastoa

Mark. 9:29 

Hän sanoi heille: "Tätä lajia ei saa lähtemään ulos muulla kuin rukouksella ja paastolla".