Sinä hoikka ja muodokas. Miksi kuitenkin et viihdy bikineissä?
Ujous?
Kommentit (42)
En tykkää, että minua tuijotetaan. Haluaisin enemmän uimapukuja, joissa olisi kunnon hihat ja lahkeet. En tykkää kokea oloani paljaaksi ihmisten ilmoilla.
En ole muodokas, mutta vastaan; ei ole tapanani myöskään hillua pikkareissa ja rintaliiveissä julkisesti, konteksti ei omalla kohdallani tee asiaa yhtään paremmaksi.
Auringonpalvonta ei kiinnosta.
Olen merkittävästi alipainoinen painoindeksin mukaan.
En käytä bikineitä, koska hävettää ihmisten tuijotus. Kesämekossa kulkeminen on tarpeeksi kiusallista. Toinen syy on mahani turvotus, joka johtuu suolistosairaudesta. Olen muutenkin epävarma kehostani ja pidän itseäni rumana. Tästä syystä en käytä bikineitä enkä käy uimarannalla muutenkaan.
Itse kestän nyt, mutta nuorempana oli kauheaa kun moni mies tuli kehumaan kuinka upeat sääret minulla on. Nyt en saa palautetta niin usein, vaikka mielestäni minulla on samanlaiset sääret kuin ennen. Ehkä nuorta naista on helpompi lähestyä, kuin varttuneempaa. En vain kokenut niitä kehuja miellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, että minua tuijotetaan. Haluaisin enemmän uimapukuja, joissa olisi kunnon hihat ja lahkeet. En tykkää kokea oloani paljaaksi ihmisten ilmoilla.
Burkini on peittävä
Inhoan märkiä uikkareita.
Uin vain alasti - rauhallisella mökkirannalla ei haittaa, ei ole katselijoita.
Aurinkoa en palvo ollenkaan.
Sun kaltaisten urpojen takia.
Mikä vikä kokouikkarissa pitäisi olla minun kannaltani?
Luuletko että on kiva kun töllistellään?
Suomessa maan tapa olla jossakin säkissä uimahallissa ja biitsillä. Muualla maailmassa naiset on bikineissä.
En käy rannalla, joten eipä ole mitään paikkaa, jossa bikinejä viitsisi käyttää. Mökillä uin alasti, uimahallissa urheilu-uikkareissa.
En edes omista biksuja enkä uimapukua. Ainut oikea tapa uida on alasti. Ja sen teen omalla mökillä, katseilta piilossa.
Olen hoikka ja muodokas. En ole vielä tarpeeksi vahva ihminen. Inhoan julkisia rantoja. Miesten katseet ei haittaa kun nekin on yleensä vilkaisuja, harva normaali ihminen jää mitään tuijottamaan. Siellä rannalla on kuitenkin aina painostava tunnelma kun epävarmat naiset kyyläävät toisiaan päästä varpaisiin ja vertailevat pahantahtoisesti. Sen aggressiivisen tuijottelun huomaa ja tuntee. En vain kestä sitä. Lasten kanssa on pakko käydä uimassa, mutta silloinkin mennään jonnekin missä ei ole paljon muita naisia. Kerroin juuri miksi.
Inhoan aurinkoa enkö halua esitellä itseäni kenellekään.