Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja tää ahdistus kun meen kävelylle!

Vierailija
14.06.2020 |

Asun Meilahdessa ja tykkään käydä Seurasaaressa lenkillä mut se kun vastaab tulee ihmisiä on tosi raskasta.

Mä on aivan läpimärkä hiestä koska pelottaa ja jännittää niin paljon.

Tuntuu että mitä arkampi olen sitä enemmän vastaantulijat tujottavat minua.

Ikä mulla 32v. Ei kukaan ole koskaan onnistunut auttaa minua tässä asiassa.

Matkoilla ei ole tämä ongelma kun ulkomailla kukaan ei kato noin intensiivisesti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla housut jalkaan, nyt olit paljain persein.

Sinut bongannut

Vierailija
22/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun kuitenkin tuli paljon yläpeukutuksia! Perustelkaa ne sitten! Tämä tujotusongelma on todellinen.

Mun ikäiset naiset tujottavat kun ne varmaan yrittää vertaa ittensä muihin.

Jotkut oikeasti loukantuvat kun et kato takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tuijottavat. Itse kävelen kuulokkeet korvilla, katse maassa. Omissa ajatuksissani.

Ja jos joku noteeraa minut, eipä tuo häiritsekään.

Vierailija
24/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhtaasti vain, inhoan sitä että täällä Helsingissä pitää joka ikisten vastaantulijan kanssa pitää katsekontaktia. Jos en pidä niin ne jopa pysähtyy tujottamaan.

Ihan nuoretkin tätä tekevät!

Kun meen ulos kuntoilemaan ja virkistäytymään niin haluan olla omissa oloissa. En jaksa ottaa silmä kontaktia 500 ihmisen kanssa!!

Mä en mihinkään tällaiseen silmäkilpailuun haluu osallistua!

Että mitähän helvettiä?

Kirjaimellisesti kukaan ei tee tätä, missään päin Suomea.

Pahoin pelkään, että kuvittelet vain kaiken. Se on vain sinun päässäsi. Ei ne oikeasti ajattele sinusta mitään tai katso sinua, koska he ovat kiireisiä ajattelemaan sitä mitä muut ajattelevat heistä. Sinäkin teet samaa.

Vierailija
25/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sun kuvitelmaasi vaan tuollainen ellet sitten ole jotenkin hyvin huomiotaherättävä jostain syystä.

Vierailija
26/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta skidit paukut niin vainot helpottaa tai sitten ei. Joka tapauksessa pääset kuutsille.

Vierailija
27/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasit auttaa ja mitä jos kokeilisit pyöräilyä.

Mulla nämä molemmat käytössä. Aurinkolasit auttaa jo yksinään tosi paljon, mutta pyörällä liikkuminen kävelyn/juoksun sijaan auttaa vielä siihen ahdistukseen joka syntyy kun väki tulvii vastaan holtittomasti täysin ilman mitään turvavälejä, saati että kunnioittaisivat muiden halua niiden ylläpitämiseen nyt korona-aikana ( niin, nyt on edelleen korona-aika ja väleistä puhutaan koko ajan ohjeistuksissa, ei se aurinko ja avautuneet terassit ole tätä miksikään muuttaneet).

Vierailija
28/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olemus herättää huomiota. Olen pienestä lähtien saanut kuulla kuinka pelokkaan ja huolestuneen näköinen olen.

Miksi hitossa sitten vastaantulijoiden niskat kääntyy katsomaan mua?? Ei kaikkien.

Jotain teinipoikia ovat ainut ihmiset jotka eivät edes kato mua päin. Samoin iäkkäät.

Jotain minussa on kun herätän niin paljon omien ikäisten huomiota.

Vierailija
29/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun! Olen asunut ulkomailla ja siellä oli vapaa olo. Ehkä sitten yksi syy on se että kukaan ei tuijota yleensä. Suomalaisilla on todella ärsyttävä tapa hakea katsekontaktia vastaantulijoista. Katsovat varmaan että mikä se tuokin on, kuka kylillä kulkee (perua agraariyhteiskunnasta?)

Ratkaisuni on että en katso vastaantulevia itse ollenkaan. En vaan katso. Ehkä sivusilmällä joskus jos pelkää vaaratilannetta mutta tapana ei ole tuijottaa heitä. En siis huomaa jos he katsovat minua. Aika usein missaan myös kaikki ohi kulkevat julkkikset jotka mieheni huomaa heti. Mutta mitä väliä.

Vierailija
30/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhtaasti vain, inhoan sitä että täällä Helsingissä pitää joka ikisten vastaantulijan kanssa pitää katsekontaktia. Jos en pidä niin ne jopa pysähtyy tujottamaan.

Ihan nuoretkin tätä tekevät!

Kun meen ulos kuntoilemaan ja virkistäytymään niin haluan olla omissa oloissa. En jaksa ottaa silmä kontaktia 500 ihmisen kanssa!!

Mä en mihinkään tällaiseen silmäkilpailuun haluu osallistua!

Ei meillä kyllä Espoossa tuollaista katsekontaktipakkoa ole näkynyt.

No en ole kyllä Helsingissäkään näynyt. Siinä on jotain omaa tulkintaa mukana, ap ja kumppaninsa pälyilevät itse vastaantulijoita ja näin vetävät huomion puoleensa. Sen kun painelee vaan menemään, mitä sitten vaikka kuka katsoisi ja miten. 

- toinen espoolainen

Vierailija
31/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itse se toisten katseleminen, niin jää kaikki mahdolliset kyyläämiset huomaamatta. Itse en tosin mihinkään tuijotteluihin edes usko. Se on ihan mielikuvituksen tuotetta. Miksi ihmeessä kukaan ventovieras vaatisi mitään katsekontaktia.

Vierailija
32/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut ihmiset tuijottavat vaikka kuinka kivikasvona katsoisin aurinkolasit päässä horisonttiin ja kävelen kuten normaali ihminen niin sivusilmällä näkee kuinka vastaantulijan kasvot pysyvät naulittuna suoraan kohti.

Vierailija
33/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut ihmiset tuijottavat vaikka kuinka kivikasvona katsoisin aurinkolasit päässä horisonttiin ja kävelen kuten normaali ihminen niin sivusilmällä näkee kuinka vastaantulijan kasvot pysyvät naulittuna suoraan kohti.

Sou?

Vierailija
34/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori! En itsekään haluaisi katsoa sinua, mutta olen kuvitellut, että se kuuluu käytöstapoihin, että katsoo hetken vastaantulijaan päin. Terveisin toinen Seurasaaressa lenkkeilevä. En ole sinusta kiinnostunut muuten kuin siinä mielessä, etten törmää.

Vierailija
35/37 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä musliminaista: umpiburgha päälle ja verkkoikkuna tirkistelyluukiksi silmien eteen

Vierailija
36/37 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral

Vierailija
37/37 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon suomalaisten tuijottamisen ym. Junttikäytöksen takia muutin ulkomaille. Ei enää ahdistusta ja mielialalääkkeitä. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä