Muut hylkiömiehet, mitä teette juhannuksena?
Itse ajattelin tehdä töitä, palkkaa ei saa erikseen, kuuluu ikäänkuin kuukausipalkkaan. Mutta kun kavereita ei ole naisista puhumattakaan. Itse olen aina nuorenakin kuunnellut lähinnä vierestä, kun muut suunnittelivat olevansa tyttöystävien kanssa jne, itse vain katsellut toisaalle silloin. Miksi juuri minulle on annettu kohtaloksi beetamies? Miksi en voi olla alfamies? Onneksi on kuitenkin älyä opiskella ammatti, josta saa virikkeitä riittävästi ja jota voi tehdä silloin kun itselle sopii.
M34
Kommentit (59)
Vedän kotona kahden päivän kalsarikännit ja parantelen krapulaa sunnuntaina, kuten niin monet muutkin kaltaiseni hylkiömiehet.
Vierailija kirjoitti:
Istun kotona ja kuulen pihaan kun muut pitää hauskaa ja ahdistuneena popsin rauhoittavia ja saan itkukohtauksia ja muuta kivaa pahaa oloa.
Miksi tämä sai alanuolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen tuonne ihmisvilinään katselemaan kun kauniit fitnessbeibet siellä keikistelee minishortseissa ja suren kohtaloani kun tiedän etten tule naista ikinä saamaan.
Mä voisin vähän maksaa siitä että näkisin minkä tyyppinen mies(?) kirjoittaa jotain tällaista.
Varmaan ne tavalliset ei rikkaat akateemiset miehet. Joiden profiilia et edes luo loppuun Tinderissä kun painat ruksia.
Tuntuu kyllä muutenkin kun seuraa medioita ettei meitä ole olemassakaan.
Yksinhän tuo tulee menemään. Luultavasti käyn perjantaina uimassa illalla ja sen jälkeen katselen jonkun leffan kotona. Lauantaina sitten ehkä porrastreeniä ja salia.
M34
En ole töissä, eli se on poissuljettu.
Ei ole parisuhdetta, joten ei siihenkään liittyviä juttuja.
Kavereilla on perheet, joten he ovat muissa jutuissa.
Vanhemmilla ehkä käyn syömässä, mutta en pidempään.
Olen hieman lihava, joten varmaan olisi parempi ulkoilla kuin istua kotona syömässä makkaraa.
Päätin juuri ulkoilla, eli ehkä pyöräilen hiljaisessa kaupungissa tai samoan metsässä. Ehkä rannalle, kun siellä olisi nyt vähemmän porukkaa, jotta tällainen pyöreämpikin kehtaa käydä uimassa.
Kirjoja on lukematta kirjahylly täynnä. Jos yhden saisi luettua.
Sitten ehkä siivoan torstaina, jotta olisi mukavampi juhannus puhtaassa asunnossa viettää. Pölyt ovat huonoa seuraa.
Sunnuntaina sitten totean, että juhlapyhät ovat yksinäisen huonointa aikaa.
Olen hylkiönainen, mutta vastaan nyt silti. Olen yksin kotona ja ehkä grillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelen selvinpäin veneellä katselemassa juhannuskokkoja ja rantaravintoloiden ihmisvilinää. Tosin kokkoja tuskin tänä vuonna saa polttaa kuivuudesta johtuen. Toivottavasti ei tarvitse tänä vuonna joutua pelastamaan yhtään kännissä veneestä tippunutta alfamiestä.
Unelmamies ❤️
Miksi tätä on peukutettu alas? Viestini oli vilpitön, minä haaveilen miehestä joka voi tehdä juhannuksena (ja muulloinkin) muutakin kuin ryypätä.
T Nainen
Minä ainakin alapeukutin siksi, että minun unelmamieheni ei ole mikään tasoteoreettikko, joka pitää itseään huonompana kuin muita miehiä.
Näen sukulaisia ja perhettä, käyn lenkillä, lueskelen jotain, katson leffoja.
Mitä ihmettä. Ketjusta poistunut 20 viestiä. Ihmettelinkin että miksi sivut vähenivät :D
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla, teen ohjelmointiprojektia, grillailen takapihalla, soitan pianoa, pelaan PS4 eli aika samoja juttuja kuin muutenkin.
Ihailin sun pianonsoittotaitoa eilen ja joku on poistattanut sen viestin :D no kerrottakoon uusiksi, että ihailen sun pianonsoittotaitoa.
Mina ulkosuomalaisena ihmettelen miksi kaikki nama yksinaiset eivat voi menna kokolle ta johonkin muuhun tapahtumaan. Siella sitten voisi huomata jonkun muun yksinaan tulleen ja menna juttelemaan.
Mutta kun se small talk on perkeleesta niin ei voi. Ei teita kotoa kukaan tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mina ulkosuomalaisena ihmettelen miksi kaikki nama yksinaiset eivat voi menna kokolle ta johonkin muuhun tapahtumaan. Siella sitten voisi huomata jonkun muun yksinaan tulleen ja menna juttelemaan.
Mutta kun se small talk on perkeleesta niin ei voi. Ei teita kotoa kukaan tule hakemaan.
Ei noissa tapahtumissa usein ole yksinäisiä ihmisiä ja ihminen joka yrittää tuppautua johonkin porukkaan niin ajetaan pois tai pilkataan. Saatetaan käydä väkivaltaisesti päälle. Kokemusta on. Mulla on yksi nyrkkisääntö ja se on että Suomessa ei oteta alkoholia niin vältytään monelta ongelmalta. Ulkomailla on sitten ihan eri juttu ja ihmiset. Siellä on helppo löytää uusia ystäviä. Kokemuksesta puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa tapahtumissa usein ole yksinäisiä ihmisiä ja ihminen joka yrittää tuppautua johonkin porukkaan niin ajetaan pois tai pilkataan. Saatetaan käydä väkivaltaisesti päälle. Kokemusta on. Mulla on yksi nyrkkisääntö ja se on että Suomessa ei oteta alkoholia niin vältytään monelta ongelmalta. Ulkomailla on sitten ihan eri juttu ja ihmiset. Siellä on helppo löytää uusia ystäviä. Kokemuksesta puhun.
Taidan olla liian ulkosuomalainen kun ei tullut mieleenkaan etta pienesta jutustelusta ruvetaan pilkkaamaan ja hakkaamaan. Metsalaiset.
Minä vasta kuulin että minut ja yksi kaveri on jätetty kutsumatta mökille, jolla ollaan oltu monena juhannuksena. Muut porukan kaverit on siis kutsuttu. On kyllä todella hylkiöolo. Ehkä tämän toisen hylkiön kanssa kännäillään yhdessä meetsin välityksellä, välimatkaa on kuitenkin satoja kilometreja.
Tänään vein poikani metsään. Otin puukon mukaani ja näytin miten pajupilli vuollaan.
Hän sai pajupillin.
Juhannuksena otan pojan mukaan metsälle ja näytän miten perinteinen vasta valmistetaan.
Sitten illalla saunotaan ja uhrataan pihan hengille jotain kinkkua tai muuta paskaa. Luonnollisesti taustalla soi metallimusiikki. Ja vaimo sekä tyttäreni on valmistanut meill jotain hyvää syötävää. Makkaraa tai olutta ja lapsille limskaa.