Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä Karen?

Vierailija
14.06.2020 |

Eli nainen joka ei myönnä, että on riistäjä ja leikkii olevansa syrjitty.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs vaiheessa tämä 'karenin' määritelmä muuttui tuollaiseksi?

aina ollut

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen Karen: vähän takakireä polkkatukkafeminisiti, joka kyllä "wants to speak to the manager" jos homma kusee ihan tyystin. Apn määritelmää en tunnista

Vierailija
4/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä riistäjä, koska torjuin miehen ja jatkan mielummin 18 vuoden liittoani. :D Kylläpä olen ilkeä kun näin kehtasin torjua narsistin.

Oletko sinä harhainen alistaja trolli joka ei tajua olevansa kaikille pelkkä maanvaiva.

Vierailija
5/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilkeä riistäjä, koska torjuin miehen ja jatkan mielummin 18 vuoden liittoani. :D Kylläpä olen ilkeä kun näin kehtasin torjua narsistin.

Oletko sinä harhainen alistaja trolli joka ei tajua olevansa kaikille pelkkä maanvaiva.

Et nyt oikein muuten tajunnut aihetta paitsi, että luulet aiheen koskettavan sinua jotenkin :D   Tai no oikeastaan olisit voinut vastata kyllä jos olisit rehellinen.

ap

Vierailija
6/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt oikein muuten tajunnut aihetta paitsi, että luulet aiheen koskettavan sinua jotenkin :D   Tai no oikeastaan olisit voinut vastata kyllä jos olisit rehellinen.

ap

Kyllä? Minun olisi pitänyt jättää perheeni ja valita sairas narsisti, tai olen ilkeä? Onko mitään itsekeskeisempää kuultu! :D

Vierailija
7/7 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä? Minun olisi pitänyt jättää perheeni ja valita sairas narsisti, tai olen ilkeä? Onko mitään itsekeskeisempää kuultu! :D

En vieläkään tajua miten miesasiasi liittyvät aiheeseen etuoikeutetuista naisista. Jotka eivät tajua kuinka polkevat vaikkapa vähemmistöjen oikeuksia.

ap