Vinkkejä kehiin miten ikisinkku voisi muuttaa elämänsä suunnan ja löytää kumppanin?
Ikisinkku kyselee. Älkää ehdottako Tinderiä, pliis. Muita vinkkejä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat palvelemaan miesta.
En pidä sanasta palvella, särähtää pahasti korvaani. Parisuhteessa on oltava tasapuolinen, joten myös miehen tulisi palvella minua. Yksipuolisuus ei toimi, koska en ole orja.
Mies on perheen pää.
Täällä ois yksi sinkku 38v mies,jolla asiat kunnossa:)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä ja sukupuolesta
Ap kertoi olevansa nainen mutta mikä on neuvosi yli 30v miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat palvelemaan miesta.
En pidä sanasta palvella, särähtää pahasti korvaani. Parisuhteessa on oltava tasapuolinen, joten myös miehen tulisi palvella minua. Yksipuolisuus ei toimi, koska en ole orja.
Mies on perheen pää.
Ja mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30N
Ja vielä tuollainen Miina-ikä, joten ei mitään jakoja ennen +45 v. Ja silloinkin vain jos saat pidettyä painosi kurissa. Paistaa niin epätoivo että löytäisi jonkun maksamaan sen kersan. Taitaa olla halukkaat maksumiehet vähänä ? :D
Mistä kersasta puhut? Ei minulla ole lapsia enkä ole yh! En ole lihava ja painan tasan 50kg, että ihan hyvin pysyy paino kurissa. Vai tarkoitatko nyt itseäsi?
Tarkoittaa sitä että, kukaan järkevä mies ei tuollaista tikittävää aikapommia ja taloudellista miinaa ota riesoikseen, pilaamaan elämäänsä kun pulla pärähtää uuniin. Ja tuossa iässä se pyrkii menemään sinne uuniin vaikka sanotaan että ei olla leipomassa pullia, ei nyt eikä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat palvelemaan miesta.
Mies on perheen pää.
Ja mitä tarkoitat tällä?
Se tarkoittaa just sitä, mitä siinä sanotaan. Jos et usko, ota iso kirja käteen ja tarkista sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yksi sinkku 38v mies,jolla asiat kunnossa:)
Mitkä ovat asiat jotka ovat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30N
Ja vielä tuollainen Miina-ikä, joten ei mitään jakoja ennen +45 v. Ja silloinkin vain jos saat pidettyä painosi kurissa. Paistaa niin epätoivo että löytäisi jonkun maksamaan sen kersan. Taitaa olla halukkaat maksumiehet vähänä ? :D
Mistä kersasta puhut? Ei minulla ole lapsia enkä ole yh! En ole lihava ja painan tasan 50kg, että ihan hyvin pysyy paino kurissa. Vai tarkoitatko nyt itseäsi?
Tarkoittaa sitä että, kukaan järkevä mies ei tuollaista tikittävää aikapommia ja taloudellista miinaa ota riesoikseen, pilaamaan elämäänsä kun pulla pärähtää uuniin. Ja tuossa iässä se pyrkii menemään sinne uuniin vaikka sanotaan että ei olla leipomassa pullia, ei nyt eikä myöhemmin.
Sanattomaksi vetää jyrkkä yleistys ja viha. Kommenttisi ei kosketa minua, en ole tuollainen.
Mahdotonta että et löydä miestä, koska Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista eli sulle on pakko löytyä mies. Kerroppa rehellisesti mistä se johtuu tai mistä luulet että se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta että et löydä miestä, koska Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista eli sulle on pakko löytyä mies. Kerroppa rehellisesti mistä se johtuu tai mistä luulet että se johtuu?
Olen saanut ankaran kasvatuksen. Minua kiusattiin koulussa, olen ujo ja erityisherkkä. En käy työpaikan ja kaupan lisäksi juurikaan muualla.
ap tee kuten mä tein ja hanki ulkomaalainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ankaran kasvatuksen. Minua kiusattiin koulussa, olen ujo ja erityisherkkä. En käy työpaikan ja kaupan lisäksi juurikaan muualla.
Olisitko valmis ottamaan täysin samanlaisen miehen kuin itse olet ja mitä olet kokenut?
Mistä päin Suomea ap ja mitä harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis ottamaan täysin samanlaisen miehen kuin itse olet ja mitä olet kokenut?
Ehkä mutta riippuu mitä miehen taustalla on. Menneisyydestä ei pääse eroon, mutta ilkeyttä ja pahansuopaa ihmistä en halua.
Oletko seurustellut ikinä ja miten olet yrittänyt tutustua miehiin? Tinderissä et siis ole, mutta oletko käyttänyt muita netin treffipalstoja tai yrittänyt lähestyä livenä kiinnostavia miehiä? Lähestyykö sinua ikinä kukaan mies? Noista kannattaa aloittaa, koska se on selvää ettei sitä kumppania löydy jos ei yksinkertaisesti ole tilaisuutta edes kohdata sellaista.
Täällä käy myös monia sinkkumiehiä, joten yksi vaihtoehto olisi myös jättää tänne jonkinlainen deitti-ilmoitus, ellei se ole säännöissä kiellettyä. Kaikki kivet kannattaa kääntää, mitä enemmän tutustut miehiin niin sitä suurempi mahdollisuus löytää se oikea. Itse tapasin nykyisen mieheni eräällä toisella keskustelufoorumilla ja pyysin yhteystietoja, kun vaikutti kiinnostavalta (tai oikeastaan hänellä oli eräs ongelma, jossa tarjouduin auttamaan häntä, mutta en tiedä olisinko tarjoutunut ellei hän olisi kirjoitustensa perusteella vaikuttanut kuitenkin kiinnostavalta). Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Oletko seurustellut ikinä ja miten olet yrittänyt tutustua miehiin? Tinderissä et siis ole, mutta oletko käyttänyt muita netin treffipalstoja tai yrittänyt lähestyä livenä kiinnostavia miehiä? Lähestyykö sinua ikinä kukaan mies? Noista kannattaa aloittaa, koska se on selvää ettei sitä kumppania löydy jos ei yksinkertaisesti ole tilaisuutta edes kohdata sellaista.
Täällä käy myös monia sinkkumiehiä, joten yksi vaihtoehto olisi myös jättää tänne jonkinlainen deitti-ilmoitus, ellei se ole säännöissä kiellettyä. Kaikki kivet kannattaa kääntää, mitä enemmän tutustut miehiin niin sitä suurempi mahdollisuus löytää se oikea. Itse tapasin nykyisen mieheni eräällä toisella keskustelufoorumilla ja pyysin yhteystietoja, kun vaikutti kiinnostavalta (tai oikeastaan hänellä oli eräs ongelma, jossa tarjouduin auttamaan häntä, mutta en tiedä olisinko tarjoutunut ellei hän olisi kirjoitustensa perusteella vaikuttanut kuitenkin kiinnostavalta). Tsemppiä!
Joo, kyllä täältä foorumiltakin voi tavata ihmisiä. Mä tapasin täältä kerran yhden naisen ja nähtiin vielä toisenkin kerran. Ei se vaadi kuin anonyymin sähköpostiosoitteen.
Juuri ajattelin minäkin, että jos ap:ltä olisi mailiosoite, niin voisin linkata sen kaverille, joka on just kuin ap, ujo ja hiljainen, kunnostaan ja kropastaan huolehtiva, saman ikäinenkin ja ap:lle sopivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
No juuri tänään ajattelin koiran ulkoilluttajia katsellessani, että kuinka helppoa noilla on alkaa juttelemaan tuntemattomille kun komea salskea mies tulee koiran kanssa ja törmää pirtsakkaan muiduun koiran kanssa ja heidän koirat alkaa sosialisoimaan, ja samalla myös se mies ja nainen alkaa sosialisoimaan.
Niin helppoa se on koiranomistajille. Siis uskomattoman helppoa. Koira on kuin huijauskoodi, jos haluat päästä ihmisten kanssa juttelemaan. Koiran kanssa se onnistuu helposti eikä mitään jäänmurtoa edes tarvita.
Toki pelkästään sen takia koiraa ei kannata hankkia.
Paras ystäväni löysi avopuolisonsa koirapuistosta. Pisti naurattamaan viestisi, totta!
Ei kannata olla liian suurella kaveriporukalla liikenteessä tai yksikään mies ei varmasti uskalla lähestyä. Ei kannata mennä yökerhoihin, sen sijaan väljät kesäterassit voivat olla ok istuskelupaikkoja, joissa vieraatkin ihmiset saattavat jäädä vaihtamaan pari sanaa. Minua on tultu pyytämään kahville esimerkiksi yliopiston ruokalassa, rantalentopallokentän viereisellä jäätelökioskilla ja joissakin tapahtumissa.
Harrastukset ovat vähän niin ja näin - mitä naisellisempi harrastus, sitä epätodennäkösempää on löytää sen parista potentiaalinen mies. Joistakin tapahtumista voi löytää miehen - en tarkoita festareita, vaan muita suuria tapahtumia, jotka tosin on suurelta osin tältä kesältä peruttu.
Tuo koirakikka toimii! Testaa huviksesi kävelyttää vaikka kaverisi koiraa viikonloppuna ihmisten ilmoilla, varmasti jää joku juttelemaan.
Huom. Nämä siis Itä-Suomessa toimiviksi todettuja tapoja, jotka eivät välttämättä toimi Länsi-Suomessa (minua ei ole koskaan pyydetty ulos vaikkapa Turussa).
Ihanaa kun kaikki alkaa sosialisoimaan. Mut ei sentään nationalisoimaan!