Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesällä tunnen valtavaa kateutta rikkaita kohtaan

Vierailija
14.06.2020 |

Olisipa itselläkin rivitalo merenrannalla, uima-allas, avoauto ja rahaa grillata pihvejä ja juoda samppanjaa, kutsua ihmisiä kylään kauniille terassille. Kyllä köyhän mökittömän perheen kesä on ankea.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät asuvat rivitalossa. Oikeilla rikkailla ln oma talo tai kartano.

Vierailija
2/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla rikkaita, mutta silti meillä on omakotitalo, uima-allas ja rahaa grillata pihvejä. Shampanjaakin joimme juuri. Ja yksi vieraskin oli eilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös talvella ja syksyllä on kiva olla varakas.

Vierailija
4/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Kuka nyt mitäkin rikkaana pitää.

Vierailija
5/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla rikkaita, mutta silti meillä on omakotitalo, uima-allas ja rahaa grillata pihvejä. Shampanjaakin joimme juuri. Ja yksi vieraskin oli eilen. 

Velkarahallako kaikki tuo?

Vierailija
6/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. Sinun pitää päästää irti kateudesta. Ollaan iloisia, kun joillakin on. Mene ja myy kaikki mitä sinulla on, niin sinulla on aarre taivaassa.

Vierailija
7/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, osasit kirjottaa sanan samppanja oikein. 

Mielestäni sinulla on toivoa paremmasta tulevaisuudesta.  

Vierailija
8/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos kateellinen vain kesällä... Itse vihaan ja halveksin rikkaita ympäri vuoden.

T: Keskituloinen

Vierailija
9/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että rikkailla on rikkaiden murheet. He eivät ole yhtään sen onnellisempia kuin sinäkään, koska loppupeleissä onnellisuus on korvien välistä kiinni. Älä tuhlaa aikaasi turhaan kadehtimiseen, vaan ota ilo irti omasta elämästä. 

Vierailija
10/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kateellinen talvella. Rikkaat pääsee pois räntäsateesta halutessaan.

Ei kyllä kannata kadehtia, käytä mielummin se energia omaan rikastumiseesi niin pääset ehkä itsekin asumaan meren rannalle ja grillamaan pihvejä kauniilla terassilla.

Vierailija
11/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa jos kateellinen vain kesällä... Itse vihaan ja halveksin rikkaita ympäri vuoden.

T: Keskituloinen

Kannattaa tosiaan laittaa se energia vihaamiseen ja halveksuntaan. Tai teet niinkuin minä. Alat sijoittamaan ja käyttämään rahaa järkevästi niin sinunstakin voi tulla rikas. 

T:keskituloinen rikas.

Vierailija
12/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraus vaatii vastuuta ja rahan arvon tunnistamista ja monet halveksuvat tuhlausta.

Vierailija
13/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle keskituloinen, mutta en ole kateellinen rikkaille. Minulla on omakotitalo, palju, grilli ja pihvejä. Sampanjaa en kyllä raaski ostaa kuin hyvin harvoin.

Minulla ei ole varaa matkustella eikä varaa uuteen, isoon autoon. Mutta olen laittanut rahani niihin asioihin mitä eniten haluan, joten minulla ei ole syytä kadehtia muita, jotka ovat halunneet eri asioita.

Ymmärrän myös sen, että hyvin harvalla on varaa ihan kaikkeen.

Vierailija
14/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle keskituloinen, mutta en ole kateellinen rikkaille. Minulla on omakotitalo, palju, grilli ja pihvejä. Sampanjaa en kyllä raaski ostaa kuin hyvin harvoin.

Minulla ei ole varaa matkustella eikä varaa uuteen, isoon autoon. Mutta olen laittanut rahani niihin asioihin mitä eniten haluan, joten minulla ei ole syytä kadehtia muita, jotka ovat halunneet eri asioita.

Ymmärrän myös sen, että hyvin harvalla on varaa ihan kaikkeen.

Miksi aina sotketaan kaksi asiaa. Varakkuus ja tulot. Ne ovat täysin eri asioita.

T: keskituloinen, mutta rikas (omilla tuloilla rikastunut).

Vierailija
15/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla rikas ja terve kuin köyhä ja kipee.

Vierailija
16/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee rikkaaks. Sillähän sä siitä ongelmasta pääset eroon.

Vierailija
17/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin ollaan vaan keskituloisia ja talo on 2km merenrannasta ja 1.5km järvestä. Terassi 40m2 + 70m2 ja uima-allas. Itse pääosin rakennettu.

Avoautoa ei ole mutta 2 tavallista. Emmekä grillaa pihvejä vaan parempaa kuten possun poskia ja vasikan picanchaa. Pihvejä grillaa ne joilla ei ole kulinaristisia taitoja eikä mielikuvitusta:)

Prosecco maistuu samppanjaa paremmin mutta ruuan kanssa rosė.

Jälkkäriksi oli mustikka-mansikka-vadelmapiiras ja itsetehtyä jäätelöä. Marjat tietty itse poimittuja nekin.

Me olemme joskus olleet köyhä mökitön perhe mutta kovalla työllä ja fiksulla rahankäytöllä päästy eteenpäin.