Miten pääsee yli siitä tunteesta ettei ole tervetullut mihinkään, jää jalkojen väliin ja on väliinputoaja.
Olen 30v ja koskaan ei ole kellään ollut mitään minua vastaan. Olen rauhallinen ihminen, mutta kaikki haihtuu aina ilmaan. Olen ollut vaikka kuinka monissa työpaikoissa ja yhteisöissä ja minua unohdetaan aina. Koko peruskoulun aikana minua kiusattiin koska oli erilaiset mielenkiinnon kohteita.
Nyt aikuisena olen vain rasite joka jää jalkoihin. Kokoajan joudun uusiin työpaikkoihin koska pätkätyöt ja olen aina se uusi ihminen, aina vaa ylimääräisenä.
Miten pääsen yli tätä vihasta ja epäonnistumisesta? Miten löytäisin harrastuksen, työn tai yhteisön jossa on kiva mennä ja johon olen oikeasti mukana?
En jaksa enää olla vain se ohimenevä kiva tyyppi.
Kommentit (6)
Jää jalkojen väliin? Sullehan tapahtuu jänniä asioita... yleensä kai ihmiset kokevat jäävänsä jalkoihin.
Jalkojen väliin voisin vaikka halutakin.
Pitää löytää joku jonka jalkojen väliin on tervetullut.
Olen niin umpukujassa etten tiedä edes mistä aloitan. Tarvitsen täysin uuden elämän. Mistä aloitan?
Tätä on ollut koko elämäni, olen kokoajan kehittynyt ja mennyt eteenpäin, onneksi läheiset ovat sen huomanneet mutta silti elämä ei kanna ollenkaan.
Oletin, siis oletin että 30 vuotiaana olisi pikkasen paremmin asiat. En vaadi paljon mutta kuitenkin hieman parempaa.
Tuntuu että alkaa olemaan liikaa tekijöitä mihin en voi millään tavalla vaikuttaa.