Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tiskivettä antaa kasveille?

Vierailija
14.06.2020 |

Kyseessä Fairy?

Onko tiskiaine peräti jonkin sortin lannoite, kun vesistöt rehevöityy?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada suolavettä niin saat nopeammin t a.p ettua.

Vierailija
2/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän talossa asui aikanaan mummo, joka mainitsi aina, kun hänen ruusujaan ihasteltiin, että ne on fairylla kasvatettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaada suolavettä niin saat nopeammin t a.p ettua.

Vastuksesi ei vaikuta kovin luotettaavalta ja jään odottamaan luotettavammalta näyttävää viestiä.

ap.

Vierailija
4/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa hajautetusti eri paikkoihin maassa kasvaville kasveille, ruukkukasveille en suosittele muuta kuin erityistilanteissa. Pesuaineiden tensidit ovat nykyisin biohajoavia ja maahan imeytys on oikea tapa esim. mökkiolosuhteissa. Älä kaada tiskivettä ojaan tai vesistöön.

Vierailija
5/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Se on ympäristöön hajoavaa. Kuten olen kertonut olin joskus aikoinaan viherhippiläis -eukon kanssa ja se selvitteli ja soitteli tämmöisiä asioiota alvariinsa.

Jotain hyötyä viherhäiriköistäkin siis ..

Zinc

Vierailija
6/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Se on ympäristöön hajoavaa. Kuten olen kertonut olin joskus aikoinaan viherhippiläis -eukon kanssa ja se selvitteli ja soitteli tämmöisiä asioiota alvariinsa.

Jotain hyötyä viherhäiriköistäkin siis ..

Zinc

Voiko sillä siis kasvattaa kasveja. Esim. heittää raparperipuskalle?

Ei ihme että eukko soitteli kun ei googlekaan anna vastausta.

ps. Yleisellä tasolla: Minkäkö takia kysyn? No vi**u sen takia kun vedestä on pulaa!

ap

Vierailija
7/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan antaa tiskivettä parille kurpitsapuskalle. Sittenpä tuon näkee miten käy.

ap

Vierailija
8/9 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti käyttää astioiden huuteluveden kaikenlaiseen pesemiseen (puutarhajalkineet, auto) ja sitten vasta vesi menee perennapenkin kasteluun.

Vierailija
9/9 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy on haitallista vesieliöille, ja siinä on aineita, joita on kielletty 2017 käyttää iholle jätettävissä tuotteissa. MI tai MCI on voimakkaasti allergisoivaa. Jotkus tiskaa paljain käsin tuollaisessa myrkyssä, en antaisi kukille tuollaista paskaa. Lannoitteet on sitä varten. Ruusumummo on kusettanut, ettei muut saa niin komeita ruusuja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän