Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä todettiin uusi koronatartunta 1,5 kuukauteen.

Vierailija
14.06.2020 |

Pelottaa. Toinen aalto on tulossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis matkustako yhtään mihinkään älkääkä menkö rannalle ja terasseille, pysykää kotona! Vaikka on kesä ja houkuttaa lähteä baanalle. Sota ei ole ohi. 

Vierailija
2/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää ihmisiä, mutta ei jäädä kotiin. Palveluita käyttämään ne, joilla rahaa on. Syksyllä saadaan taas istua kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu?

Ei 1 tartunta vielä aaltoa tee.

Vierailija
4/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden heinäkuun ensimmäinen päivä lomalle Italiaan, koska se on mahdollista. Sitten jään omaehtoiseen kahden viikon karanteeniin, jossa saan hallituksen ohjeiden mukaan käydä sekä töissä, että hoitaa kauppa-, ym. muut pakolliset asiat. 

Ryhdybn siis valtakunnan viralliseksi koronalingoksi ja kaikkien hysteerikkojen kauhuksi. Pitäkää maskeistanne kiinni!

Vierailija
5/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se porin tapaus oli ulkomaalainen ja ainoastaan yksi kontakti joka on laitettu karanteeniin. Eli ei paikallisväestöä.

Vierailija
6/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikatemies kirjoitti:

Minä lähden heinäkuun ensimmäinen päivä lomalle Italiaan, koska se on mahdollista. Sitten jään omaehtoiseen kahden viikon karanteeniin, jossa saan hallituksen ohjeiden mukaan käydä sekä töissä, että hoitaa kauppa-, ym. muut pakolliset asiat. 

Ryhdybn siis valtakunnan viralliseksi koronalingoksi ja kaikkien hysteerikkojen kauhuksi. Pitäkää maskeistanne kiinni!

Mikä juttu tämä on? Itse olen kuullut hallituksen sanovan karanteenista muuta. Ei saa olla toisten ihmisten kanssa tekemisissä. Kauppaan ei saa mennä. Ja ainoastaan etätöitä saa tehdä.

Vierailija
7/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan huomenna yö ja autojunat että pääsevät uudeltamaalta lappiin juhannukseksi. Jee.

Vierailija
8/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää siellä olla se toinenkin jolta tartunta on saatu. Ja kyllä se toinen aalto on jo liikkeellä Kiinassa yhdeltä torilta 57 tartuntaa ja Peking on taas suljettu.

Vierailija
9/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se porin tapaus oli ulkomaalainen ja ainoastaan yksi kontakti joka on laitettu karanteeniin. Eli ei paikallisväestöä.

Ulkomaalainen? Nuuskanhakija paremminkin.

Vierailija
10/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitää siellä olla se toinenkin jolta tartunta on saatu. Ja kyllä se toinen aalto on jo liikkeellä Kiinassa yhdeltä torilta 57 tartuntaa ja Peking on taas suljettu.

Joo se on sen ihmisen kotimaassa jos joku ei ymmärtänyt. Hän on ulkomaalainen, toisen valtion asukas, ei suomalainen. Hän oli käymässä Suomessa työnsä takia. Toi tänne koronan mukanaan.

Vierailija
11/11 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikatemies kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Itse olen kuullut hallituksen sanovan karanteenista muuta. Ei saa olla toisten ihmisten kanssa tekemisissä. Kauppaan ei saa mennä. Ja ainoastaan etätöitä saa tehdä.

Voit tutustua asiaan valtioneuvoston sivuilta. Ei kannata uskoa kuulopuheita.

https://valtioneuvosto.fi/tietoa-koronaviruksesta/rajoitukset-ja-suosit…