Olisiko tämä liian tätimäinen vaate nelikymppiselle?
https://shop.ma-ri-ta.com/product/903/tabula-rasa-sakura
Perustele kommenttiasi myös:)
Kommentit (48)
Jos pidät siitä, pukeudu siihen. Nelikymppisellä on (tai pitäisi olla) itsetunto jo kohdallaan.
Tuo malli kuvassa on 18- vuotias ja hänelle näyttä sopivan ihan hyvin!
Parikymppinenhän sitä esitteleekin. Tietty se jon 100kg tantan päällä voi näyttää tätimäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole tätimäinen. Jännä leikkaus ja mustavalkoinen on trendikästä. Tätimäisyys on kukkakuosia jne. Tuota voisi parikympoinenkin käyttää.
Minusta ihan selvästi voisi parikymppinen käyttää. Mietin tuosta mallista, että onko se vähän turhankin muodoton. Kuosista tykkään. ap
On tätimäinen. Etsi jotain nuorekkaampaa.
Mun mielestä on tätimäinen. Nuo hihat, tunikan pituus ja kuosi tekevät sen.
Mitä väliä? Pukeudu siten miltä itsestäsi hyvältä tuntuu.
Tän ostaisin varmaan heti, jos olisi alessa.
Riippuu hyvin paljon siitä, millainen kroppasi on. Jos on huomattavan ylipainoinen omppuvartalo, ei kannata laittaa tuollaista.
Ei todellakaan ole. Olen 19-vuotias ja käyttäisin tuota itsekin mielelläni, ostaisin, jos ei olisi noin kallis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Pukeudu siten miltä itsestäsi hyvältä tuntuu.
No mielellään kysyn mielipiteitä, koska vaikka tykkään kuosista, tiedostan, että tällaiselle nelikymppisille parhaita valintoja eivät välttämättä ole säkkimäiset vaatteet abstrakteilla kuvioilla. :) 70-luku tulee myös voimakkaasti mieleen. ap
Minä taas ihastuin tähän, kivoja vaatteita.
https://shop.ma-ri-ta.com/product/964/t-dress-sakura
Taidat mainostaa omaa firmaasi. Kuolinkaavuilta näyttää jokaikinen.
Läskillä pöllölasisella taikinaamalla kaikki näyttää tätimäiseltä, ihan kaikki. Hoikalle ja sirolle naiselle voi hyvinkin sopia tuollainen löysä yläosa esim. kapealahkeisten housujen kanssa.
Nelikymppinen on ikänsä puolesta jo täysivaltainen täti, eikä siinä ole häpeämistä. Vaate on hyvä, jos se on vartalon muodoille eduksi ja tietysti jos itse viihtyy siinä.
Mikä tuo edes on? Kaljasaavin peite? En ikinä käyttäisi, mutta makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.
No onpas hurjaa kommentointia. Täytyykin pitää mielessä, että seuraavalla kerralla kannattaa linkata vain jotain Kiinassa tehtyjä massavaatteita, ettei ole mainos jollekin tunnetulle ihmiselle.:/
Jos kesätelttamajoitusta oot hakemassa niin ei huonompi kuin muutkaan teltat.
Ei siitä ihan nuorekasta taida saada edes hyvällä mielikuvituksella.
Minusta ei ole tätimäinen. Jännä leikkaus ja mustavalkoinen on trendikästä. Tätimäisyys on kukkakuosia jne. Tuota voisi parikympoinenkin käyttää.