Olisiko tämä liian tätimäinen vaate nelikymppiselle?
https://shop.ma-ri-ta.com/product/903/tabula-rasa-sakura
Perustele kommenttiasi myös:)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihastuin tähän, kivoja vaatteita.
https://shop.ma-ri-ta.com/product/964/t-dress-sakura
Tuote ommeltu romaniassa.
Aika hintavaa. Alessa 85 e....
Jos olet tyyny, pue itsesi tyynyliinaan. Iällä ei vissiin ole niin merkitystä. Olen itse ihan takuulla silmissäsi "täti", mutta mua ei saisi maksustakaan tuohon sisälle ja sitten kadulle. Sitten ihmetellään miks ei kotimainen kelpaa. Tekispä joku foxyn silkkipuseron avoimine kaula-aukkoineen, laskeutuvine helmoineen ja snadilla trumpettihihalla. Herkullisen värinen ja laadukas ompelu, ai että mä niin ostaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tyyny, pue itsesi tyynyliinaan. Iällä ei vissiin ole niin merkitystä. Olen itse ihan takuulla silmissäsi "täti", mutta mua ei saisi maksustakaan tuohon sisälle ja sitten kadulle. Sitten ihmetellään miks ei kotimainen kelpaa. Tekispä joku foxyn silkkipuseron avoimine kaula-aukkoineen, laskeutuvine helmoineen ja snadilla trumpettihihalla. Herkullisen värinen ja laadukas ompelu, ai että mä niin ostaisin.
Aivan varmasti löydät ompelijan, jos haluat siis etkä vain länkytä eilen syntyneen tuottamaa tekstiä.
(Et kovin nuorelta vaikuta ainakaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat mainostaa omaa firmaasi. Kuolinkaavuilta näyttää jokaikinen.
Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.
No onpas hurjaa kommentointia. Täytyykin pitää mielessä, että seuraavalla kerralla kannattaa linkata vain jotain Kiinassa tehtyjä massavaatteita, ettei ole mainos jollekin tunnetulle ihmiselle.:/
Äh. Pointtihan varmaankin oli siinä, että aika jännää kun monet pistävät linkkejä samalle sivustolle. Kyllä mullekin tuli mainostus mieleen.
Pikkasen tuli mainostamisen maku kyllä.
No mutta, sinänsä ihan kivoja jotkut, mutta kuten aina vaatteissa, se on nin paljon kantajastaan kiinni. Sama vaate näyttää täysin erilaiselta esim. hoikan + pienirintaisen ja hieman pyylevän + rintavan päällä. Eihän sille minkään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti löydät ompelijan, jos haluat siis etkä vain länkytä eilen syntyneen tuottamaa tekstiä.
(Et kovin nuorelta vaikuta ainakaan).
Enhän mä ole nuori, oon 55. :)
Onhan tuo tätimäinen, mutta nelikymppinen nainen onkin jo täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat mainostaa omaa firmaasi. Kuolinkaavuilta näyttää jokaikinen.
Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.
No onpas hurjaa kommentointia. Täytyykin pitää mielessä, että seuraavalla kerralla kannattaa linkata vain jotain Kiinassa tehtyjä massavaatteita, ettei ole mainos jollekin tunnetulle ihmiselle.:/
Äh. Pointtihan varmaankin oli siinä, että aika jännää kun monet pistävät linkkejä samalle sivustolle. Kyllä mullekin tuli mainostus mieleen.
Voitko kertoa, miksi on ihan ok linkitellä H&M/KappAhl/Stockmann -linkkejä ilman että se on mainostusta, mutta jos keskustelunaihe on suomalainen pienempi vaateliike, se on heti mainostusta?
Miksi se ei ole mainostusta, kun joku vaikka kysyy mikä olisi kiva mekko juhliin? Saahan hänkin vastaukseksi siihen eri firmojen linkkejä.
AP:n esittelemä asu: teiniäiti yrittää peitellä vahinkoraskauttaan. Ei aikuiselle, ellei ole raskaana.
Nro 13: siinäpä tätimekko maalaismamman makuun. Sopii kirkkokahville ja ompeluseuraan.
Kuosi ei ole tätimäinen, mutta koska tuossa ei ole mitään muotoilua se sopii vain hoikalle. Jos sulla on vähänkin enemmän lihaa se saa sut näyttämään vieläkin isommalta.
Kuka haluaa pukeutua noin muodottomaan vaatteeseen? Ylipainoinen näyttäisi huvittavalta ja hoikka taas hukkuisi tuollaiseen puolijoukkuetelttaan.
Kuviointi on kiva, mutta miksi vaatteen pitää olla laatikko tai lepattava säkki??
Olen sinua nuorempi ja aika vauvanaama, mutta olen katsonut tätä ihan samaa mekkoa. Näyttää miellyttävän ilmavalta ja kuosi on kiva, en perusta kukista tai muusta vastaavasta liian hempeästä. Liian pikkutyttömäiset kuviot näyttävät nelikymppisellä helposti vähän koomiselta. Tuo "Made in Romania" toki pistää silmään epäedullisella tavalla. Asusteilla on mielestäni iso merkitys, miten laitat hiuksesi, kengät, korut, etc.
Makuja on monia. Onko makkarankuoripukeutuminen niin paljon kauniimpaa ja esimerkiksi nuorekkaan ei-tätimäistä kuin väljiin vaatteisiin pukeutuminen?
Ei ole nuorekas ainakaan. Terveisin Italiasta. En tykkää kuosista enkä mallista.
Tylsä väri, miksi aina suositaan mustia ja muita tummia värejä. Ei tosiaankaan mikään trendikäs ja kovin hintava laatuun verrattuna. Väriä elämään .
Terveisiä Tukholmasta
Lakkaa jo miettimästä muita ja tee kuten haluat.
Terveisiä Tampereelta
On tosi tätimäinen mielestäni. Leikkaus ja kuvio molemmat tätimäiset.
On se tätimäinen. Mutta tätipukeutumisen paremmasta päästä ehdottomasti. Ja mitä väliä, jos itse tykkäät? T. Täti
Itse olen pitkä ja kaikki leveät ja muodottomat vaatteet ei sovi minulle yhtään. Luulin aiemmin, että ne oli ok.
Nykyään suosin kerrospukeutumista ja vältän leveitä tunikoita yms.
Kauhea tanttamainen teltta! En ikinä pitäisi tuon mallista puseroa, oli ikä mikä hyvänsä.