Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tämä liian tätimäinen vaate nelikymppiselle?

Vierailija
14.06.2020 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tanttamainen teltta! En ikinä pitäisi tuon mallista puseroa, oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
22/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihastuin tähän, kivoja vaatteita.

https://shop.ma-ri-ta.com/product/964/t-dress-sakura

Tuote ommeltu romaniassa.

Aika hintavaa. Alessa 85 e....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyyny, pue itsesi tyynyliinaan. Iällä ei vissiin ole niin merkitystä. Olen itse ihan takuulla silmissäsi "täti", mutta mua ei saisi maksustakaan tuohon sisälle ja sitten kadulle. Sitten ihmetellään miks ei kotimainen kelpaa. Tekispä joku foxyn silkkipuseron avoimine kaula-aukkoineen, laskeutuvine helmoineen ja snadilla trumpettihihalla. Herkullisen värinen ja laadukas ompelu, ai että mä niin ostaisin.

Vierailija
24/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyyny, pue itsesi tyynyliinaan. Iällä ei vissiin ole niin merkitystä. Olen itse ihan takuulla silmissäsi "täti", mutta mua ei saisi maksustakaan tuohon sisälle ja sitten kadulle. Sitten ihmetellään miks ei kotimainen kelpaa. Tekispä joku foxyn silkkipuseron avoimine kaula-aukkoineen, laskeutuvine helmoineen ja snadilla trumpettihihalla. Herkullisen värinen ja laadukas ompelu, ai että mä niin ostaisin.

Aivan varmasti löydät ompelijan, jos haluat siis etkä vain länkytä eilen syntyneen tuottamaa tekstiä.

(Et kovin nuorelta vaikuta ainakaan).

Vierailija
25/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat mainostaa omaa firmaasi. Kuolinkaavuilta näyttää jokaikinen.

Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.

No onpas hurjaa kommentointia. Täytyykin pitää mielessä, että seuraavalla kerralla kannattaa linkata vain jotain Kiinassa tehtyjä massavaatteita, ettei ole mainos jollekin tunnetulle ihmiselle.:/

Äh. Pointtihan varmaankin oli siinä, että aika jännää kun monet pistävät linkkejä samalle sivustolle. Kyllä mullekin tuli mainostus mieleen.

Vierailija
26/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen tuli mainostamisen maku kyllä.

No mutta, sinänsä ihan kivoja jotkut, mutta kuten aina vaatteissa, se on nin paljon kantajastaan kiinni. Sama vaate näyttää täysin erilaiselta esim. hoikan + pienirintaisen ja hieman pyylevän + rintavan päällä. Eihän sille minkään mahda.

Vierailija
27/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti löydät ompelijan, jos haluat siis etkä vain länkytä eilen syntyneen tuottamaa tekstiä.

(Et kovin nuorelta vaikuta ainakaan).

Enhän mä ole nuori, oon 55. :) 

Vierailija
28/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tätimäinen, mutta nelikymppinen nainen onkin jo täti.

Vierailija
29/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat mainostaa omaa firmaasi. Kuolinkaavuilta näyttää jokaikinen.

Juu, mietin juuri samaa. Jos nyt ei M. H. itse, niin sitten joku kaveri tms. Jos vielä muutamia linkkauksia tulee, niin selvä homma.

No onpas hurjaa kommentointia. Täytyykin pitää mielessä, että seuraavalla kerralla kannattaa linkata vain jotain Kiinassa tehtyjä massavaatteita, ettei ole mainos jollekin tunnetulle ihmiselle.:/

Äh. Pointtihan varmaankin oli siinä, että aika jännää kun monet pistävät linkkejä samalle sivustolle. Kyllä mullekin tuli mainostus mieleen.

Voitko kertoa, miksi on ihan ok linkitellä H&M/KappAhl/Stockmann -linkkejä ilman että se on mainostusta, mutta jos keskustelunaihe on suomalainen pienempi vaateliike, se on heti mainostusta?

Miksi se ei ole mainostusta, kun joku vaikka kysyy mikä olisi kiva mekko juhliin? Saahan hänkin vastaukseksi siihen eri firmojen linkkejä.

Vierailija
30/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n esittelemä asu: teiniäiti yrittää peitellä vahinkoraskauttaan. Ei aikuiselle, ellei ole raskaana.

Nro 13: siinäpä tätimekko maalaismamman makuun. Sopii kirkkokahville ja ompeluseuraan.

Vierailija
31/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosi ei ole tätimäinen, mutta koska tuossa ei ole mitään muotoilua se sopii vain hoikalle. Jos sulla on vähänkin enemmän lihaa se saa sut näyttämään vieläkin isommalta.

Vierailija
32/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pukeutua noin muodottomaan vaatteeseen? Ylipainoinen näyttäisi huvittavalta ja hoikka taas hukkuisi tuollaiseen puolijoukkuetelttaan.

Kuviointi on kiva, mutta miksi vaatteen pitää olla laatikko tai lepattava säkki??

Vierailija
33/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua nuorempi ja aika vauvanaama, mutta olen katsonut tätä ihan samaa mekkoa. Näyttää miellyttävän ilmavalta ja kuosi on kiva, en perusta kukista tai muusta vastaavasta liian hempeästä. Liian pikkutyttömäiset kuviot näyttävät nelikymppisellä helposti vähän koomiselta. Tuo "Made in Romania" toki pistää silmään epäedullisella tavalla. Asusteilla on mielestäni iso merkitys, miten laitat hiuksesi, kengät, korut, etc.

Vierailija
34/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Onko makkarankuoripukeutuminen niin paljon kauniimpaa ja esimerkiksi nuorekkaan ei-tätimäistä kuin väljiin vaatteisiin pukeutuminen?

Vierailija
35/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nuorekas ainakaan. Terveisin Italiasta. En tykkää kuosista enkä mallista.

Vierailija
36/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä väri, miksi aina suositaan mustia ja muita tummia värejä. Ei tosiaankaan mikään trendikäs ja kovin hintava laatuun verrattuna. Väriä elämään .

Terveisiä Tukholmasta

Vierailija
37/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jo miettimästä muita ja tee kuten haluat.

Terveisiä Tampereelta

Vierailija
38/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tätimäinen mielestäni. Leikkaus ja kuvio molemmat tätimäiset.

Vierailija
39/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tätimäinen. Mutta tätipukeutumisen paremmasta päästä ehdottomasti. Ja mitä väliä, jos itse tykkäät? T. Täti

Vierailija
40/48 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä ja kaikki leveät ja muodottomat vaatteet ei sovi minulle yhtään. Luulin aiemmin, että ne oli ok.

Nykyään suosin kerrospukeutumista ja vältän leveitä tunikoita yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi