Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset haluaa saada siittämisen hetken?

Vierailija
13.06.2020 |

Mietin että miten te naiset haluaisitte että teidät siitetään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä löylykauha perseeseesi !

Vierailija
2/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää miltä se siittäminen tuntuu naisista? Ollaan tyttöystävän kanssa kovasti rakastuneita ja minua ainakin kiihottaa valtavasti ajatus saattaa tyttöystävä raskaaksi. Seksin aikana sellainen eläimellisen halun, hellyyden ja siittämisen tunne vie omiin sfääreihinsä. Jälkeenpäin on rakastunut olo, haluaa vain katsella silmiin ja silitellä hiuksia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää miltä se siittäminen tuntuu naisista? Ollaan tyttöystävän kanssa kovasti rakastuneita ja minua ainakin kiihottaa valtavasti ajatus saattaa tyttöystävä raskaaksi. Seksin aikana sellainen eläimellisen halun, hellyyden ja siittämisen tunne vie omiin sfääreihinsä. Jälkeenpäin on rakastunut olo, haluaa vain katsella silmiin ja silitellä hiuksia :-)

Ne kolme kuukautta mitå panimme tarkoituksena saada raskaus aikaan oli minulle jotenkin ahdistavaa aikaa. Ei siksi että olisin ollut asiaa vastaan päinvastoin mutta oli vaikea rentoutua kun ei voinut jotenkin keskittyä nauttimaan vaan piti saada se sivutuote eli lapsi aikaan. Mielessäni seksi on siis naisen ja miehen välistå jaettua nautintoa ja on vaikea yhdistää lapsi siihen vaikka niin niitä lapsia tietenkin tehdään. Miehelleni minun siittäminen sai aikaan valtavan halun ja hekuman.

Heti kun raskaus oli alkanut pystyin taas nauttimaan seksistä.

Vierailija
4/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä sen kummempaa ole. Me ollaan aina oltu ahkeria petihommissa. 3 lasta on ja ne kaikki on natsannut heti, kun on ollut tarkoitus "yrittää" saada aluilleen. Itse en miehenä kummemmin seksin aikana sitä miettinyt. Ainoana erona, että laueta piti aina sisään. Mutta nyt on kiintiö täynnä ja saa tulla minne huvittaa.

Vierailija
5/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sitä tietty pantu paljaalla varovasti ennen lapsien hankintaakin, mutta kyllä sen muistaa kuin eilisen tai ekan kerran kun sai päästää lastit pilluun. Oli kyllä jotenkin ihan mielettömän nautinnollista, kun kelas samalla että mitä tehtiin juuri ja mihin se voi johtaa...

Vierailija
6/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait siinä sen kummempaa ole. Me ollaan aina oltu ahkeria petihommissa. 3 lasta on ja ne kaikki on natsannut heti, kun on ollut tarkoitus "yrittää" saada aluilleen. Itse en miehenä kummemmin seksin aikana sitä miettinyt. Ainoana erona, että laueta piti aina sisään. Mutta nyt on kiintiö täynnä ja saa tulla minne huvittaa.

3 on aika vähän...5 -8 on perusjuttua

Vierailija
7/17 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin erillään, vaimo sanoi, että nyt tärppää kun tulet käymään viikonlopulla. Astuin kuin sonni takaapäin ja lasti meni sisään. Vaimo nosti jalat vielä pystyyn seinää vasten vähäksi aikaa. Niin se tosiaan tärppäsi eka astumisella.

Vierailija
8/17 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisen  siittäminen on parasta elämässä saa paljaalla kullilla lykätä menemään aah.

Vierailija
9/17 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melko ahdistavaa ekalla kerralla, kun kesti 4kk saada vaimo tiineeksi. Syynä hankaluuteen oli varmaan yli vuosikymmenen kestänyt hormonaalinen ehkäisy. Seuraavalla 3 kerralla oli rennompaa ja tärppäsi heti. 4. lasta tehdessä joulun aikaan vaimo ilmaantui makkariin alasti tonttulakki päässä ja pillu valmiiksi limassa. Siitoksen onnistumisen tiesin joka kerta siitä, että heti seuraavana päivänä oli vaimo täysin haluton seksiin ja halut palasi joka kerta heti imetyksen loputtua. Antoi silti panna silloin tällöin.

Vierailija
10/17 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia siitetään, ei naisia! Kuinka tietämättömiä ja lukutaidottomia te oikein olette?

Vierailija
11/17 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia siitetään, ei naisia! Kuinka tietämättömiä ja lukutaidottomia te oikein olette?

Eiköhän tästäkin topikista pysty hyvin päättelemään keskimääräisen älykkyystason...

Vierailija
12/17 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli melko ahdistavaa ekalla kerralla, kun kesti 4kk saada vaimo tiineeksi. Syynä hankaluuteen oli varmaan yli vuosikymmenen kestänyt hormonaalinen ehkäisy. Seuraavalla 3 kerralla oli rennompaa ja tärppäsi heti. 4. lasta tehdessä joulun aikaan vaimo ilmaantui makkariin alasti tonttulakki päässä ja pillu valmiiksi limassa. Siitoksen onnistumisen tiesin joka kerta siitä, että heti seuraavana päivänä oli vaimo täysin haluton seksiin ja halut palasi joka kerta heti imetyksen loputtua. Antoi silti panna silloin tällöin.

Hormonaalinen ehkäisy loppuu heti kun se on lopetettu eikä vaikeuta raskaaksi tuloa.

Vierailija
13/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin erillään, vaimo sanoi, että nyt tärppää kun tulet käymään viikonlopulla. Astuin kuin sonni takaapäin ja lasti meni sisään. Vaimo nosti jalat vielä pystyyn seinää vasten vähäksi aikaa. Niin se tosiaan tärppäsi eka astumisella.

Ajatella, jos vaimo ei olisi nostanutkaan jalkojaan seinää vasten ja sen vuoksi ei olisikaan tärpänny? Tämä on varmaan ollut se tärkein tekijä, että siemenet ovat valuneet pohjalle saakka. Pienellä munaskulla voi käydä näin, kun siemenet jää oviaukkoon eikä mene perille saakka.

Doc47

Vierailija
14/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

Ne kolme kuukautta mitå panimme tarkoituksena saada raskaus aikaan oli minulle jotenkin ahdistavaa aikaa. Ei siksi että olisin ollut asiaa vastaan päinvastoin mutta oli vaikea rentoutua kun ei voinut jotenkin keskittyä nauttimaan vaan piti saada se sivutuote eli lapsi aikaan. Mielessäni seksi on siis naisen ja miehen välistå jaettua nautintoa ja on vaikea yhdistää lapsi siihen vaikka niin niitä lapsia tietenkin tehdään. Miehelleni minun siittäminen sai aikaan valtavan halun ja hekuman.

Heti kun rask

Joo, kävihän se työstä kun piti aina oviksen aikaan yrittää siittämistä 4-5 kertaa päivässä. Onneksi kolmannen kierron aikaan jo tärppäsi.

Vierailija
15/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että nuorin lapsemme sai alkunsa sellaisella seksikerralla kun laukesin vaimon suuhun. Varmaankin tuli muutama tippa jo pimppipanon aikana. Emme toki erityisesti yrittäneetkään vältellä raskautta.

Vierailija
16/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siittämisestä on ihanan kutkuttava. Vaikka meillä pariskuntana ei enää ole kysymys lasten hankinnasta, pelkkä fantasia saa todella kuumaksi. Se vietti ei häviä. Siihen kuuluu pitkä ja hellä silittely ja esileikki. Sitten jossain vaiheessa fyysinen himo saa molemmat niin valtaansa, että tulee sisääntyöntymisvaihe.

Se on ihana tunne, kun oma mies nai minua oikein kunnolla. Tunnen hänen lähestyvän laukeamisen ja avaan reisiäni niin auki kuin mahdollista. Haluan lämpimän spermatulvahduksen syvälle sisälleni. Jälkeen päin miehen vieressä ollessa lähes tunnen, kuinka hänen siittiöt uivan syvemmälle kohtuuni. Se on ihana tunne!

Vierailija
17/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mielellään rivoa kuiskailua korvaani aiheesta ja sitten niin että mies rajusti huokaillen tulee niin syvälle kun ikinä vain pääsee ja samalla minä lukitsen jalat hänen ympärilleen ettei varmana pääse peruuttamaan mihinkään ja saan jokaikisen tipan spermaa varmasti sisääni.