Onko mies bi?
Kun haluaa kokeilla sitä että sormettaisin hänen peppua.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Voi luoja. Ei edes ole mikään provo. Minun ongelmani on se, että en halua seurustella bi:n kanssa vaan heteron.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Voi luoja. Ei edes ole mikään provo. Minun ongelmani on se, että en halua seurustella bi:n kanssa vaan heteron.
Ap
Miehillä on g-piste anaalissa.
Kyllä. Itse heivasin tuollaisen ukon. Myöhemmin hän hankki avoliitossa lapsen naisen kanssa. Ero tuli kun mies ei osannut päättää tykkääkö enemmän naisista vai miehistä. Oli muuten kovasti persuhenkinen.
Minulla on 3 anaalitappia, anaalikuulat ja kaksi isoa dildoa peppua varten ja olen 100% heteromies
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 3 anaalitappia, anaalikuulat ja kaksi isoa dildoa peppua varten ja olen 100% heteromies
Oletko täysin varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin varma?
Olen. Miehet jotka ovat vaimoharhaisia pepustaan ovat kaikki kaappihomoja
Kannattaa ihan varmuuden vuoksi laittaa saman tien eropaperit vetämään. Keskustelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin varma?
Okei... Jännästi kukaan näistä ei siltikään ole miehistä haaveillut tai heidän kanssaan seurustellut, toisin kuin sauvaa peppuun toivonut mies.
Sanoisin jopati että toisinpäin. Kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin varma?
Tämän allekirjoitan. Kaappihomon perseeseen ei kosketa.
Onko lesbonainenki bi jos haluaa dildoo tai sormia sisäänsä.
Että kikkelii me kaikki halutaan?
Vierailija kirjoitti:
Toi 100 % paljasti sut
:)
Jos et ole valmis tuottamaan miehelle nautintoa g-pisteestä, niin toivottavasti et myöskään odota häneltä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole valmis tuottamaan miehelle nautintoa g-pisteestä, niin toivottavasti et myöskään odota häneltä samaa.
Minä olen tarjoutunut tähän! Ainoastaan bi-mies on tarttunut tarjoukseen.